Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2012

Μαίρη Παναγιωταρά

Για το θέμα οικονομική κρίση στην Ελλάδα και ποιος δεν έχει μιλήσει να μην μιλήσω και εγώ??
Τους λόγους που μας έφτασαν στο σημείο αυτό και τα αποτελέσματα αυτού του φαινομένου(φαινόμενο που δεν είναι πρωτοφανές στη δύσμοιρη αυτή χώρα)λίγο πολύ όλοι έχουν μιλήσει! Αποτελέσματα που τα βλέπεις καθημερινά στα μάτια των ανθρώπων , αλλά ίσως και συ ο ίδιος ζεις στο πετσί σου!
Ο καθένας μας το πρόβλημα του το γιγαντώνει, είναι χαρακτηριστικό του ανθρώπινου είδους, κάποιος κλαίγεται επειδή του έκοψαν τα 300 από τα 2500 ευρώ που παίρνει(και ίσως απλά τα έξυνε και τα ξύνει εκεί που δουλεύει) και άλλος κλαίει επειδή έμεινε άνεργος ή του έκοψαν απ’τά 600 που έπαιρνε τα 200!
Εδώ βλέπεις τη διαφορά στο κλαίω και κλαίγομαι, αυτός που κλαίγεται κλαιγόταν μια ζωή (τσιγκούνης, εγωιστής, γενικά μίζερος άνθρωπος), ακόμη και στα «καλά» χρόνια το ίδιο έκανε!
Αυτός που κλαίει τώρα, και συνήθως το κάνει σιωπηρά όταν δεν τον βλέπει κανείς, είναι αυτός που πάντα πάλευε για να καταφέρει ότι κατάφερε, που η ζωή δεν του τα έφερε εύκολα (σε αντίθεση με την προηγούμενη κατηγορία), που είναι περήφανος και δεν θέλει τη λύπηση από κανέναν! Κλαίει από θυμό, οργίζεται γιατί ενώ μπορεί του στερούν το δικαίωμα να εργαστεί, να ονειρευτεί και κυρίως να προσφέρει μια αξιοπρεπή ζωή στην οικογένεια του και ντρέπεται, δεν θέλει να του χαρίσουν τίποτα απλά να του δώσουν πίσω τα δικαιώματα του αυτά!
Σ’αυτό το σημείο θέλω να πω πως δεν θέλω να τσουβαλιάσω τα πάντα! Τι εννοώ με αυτό που λέω, πως δεν κατηγοριοποιώ ανθρώπους, επειδή κάποιος παίρνει πχ. 2500 ευρώ και του έκοψαν τα 300 σημαίνει πως δεν αξίζει ή καλά του έκαναν κλπ. Αδικία είναι και αυτό ειδικά για κάποιον που τα άξιζε(σπούδαζε 15 χιλιάδες χρόνια να γίνει γιατρός και πάει λέγοντας). Απλά επισημαίνω την διαφορά ανάμεσα στο κλαίγομαι και κλαίω o μεν θα συνεχίζει να κλαίγεται ακόμα και όταν η μπόρα περάσει(αν ποτέ) και ο δε θα σταθεί στα πόδια του και πάλι περήφανος, όπως πάντα ήταν, και θα θυμάται πως για ακόμη μια φορά πάλεψε και τα κατάφερε!

Τώρα θα μου πείτε που κολλάει ο τίτλος της ανάρτησης με όλα αυτά που λέω μέχρι τώρα! Κάνε λιγάκι υπομονή αν δεν έχεις βαρέθει και δεν έχεις ήδη κλείσει το μπλόγκ μου και θα δεις πως κολλάει.

Εγώ γενικά είμαι ένας άνθρωπος πολύ αισιόδοξος, ακόμη και εκεί που όλοι τα βλέπουν μαύρα εγώ προσπαθώ να τους πω και να τους δείξω πως υπάρχει και το γκρίζο και στο τέλος θα δουν και όλα τα χρώματα όπως πριν(και χωρίς τη βοήθεια διάφορων ουσιών). Προσπαθώ και πάντα θα το κάνω να δημιουργώ χαμόγελα γύρω μου, έστω και για λίγο.
Μπορεί να πονάω αλλά λέω υπάρχουν και χειρότερα και όντως υπάρχουν, είμαι πολύ περήφανος γενικά και δεν μ’αρέσει να με λυπούνται! Πάντα λέω πως θα τα καταφέρουμε, θα τα καταφέρεις, όλα καλά θα πάνε και ξέρεις γιατί? Επειδή έτσι γουστάρουμε και επειδή μπορούμε!
Μια φορά παρέδωσα τα όπλα όταν αρρώστησε η μάνα μου και ένιωθα αβοήθητος και δεν ήξερα πως, εγώ που μπορώ να τα καταφέρω όλα, να την βοηθήσω!! Ακόμη και εκεί όμως, όταν κατάφερα να ξανασταθώ στα πόδια μου είπα θα γίνει καλά γιατί το θέλω εγώ, δεν θα χαθεί γιατί είναι ακόμη νωρίς!
 Τελοσπάντων  να μην σας κουράζω άλλο μετά από αυτό το χαστούκι που έφαγα, στο θέμα υγείας της μάνας μου, ανέλαβα πολλές υποχρεώσεις, υποχρεώσεις που δεν φαντάστηκα ποτέ ότι θα αναλάβω! Μια από αυτές ήταν να αναλάβω τη δουλειά της μάνας μου κάθε Κυριακή, καθάριζε την πολυκατοικία που μένουμε. Κάτι που έκανε και σαν μόνιμη δουλειά πολλά χρόνια πριν για να μας κάνει αυτούς που είμαστε σήμερα εμένα και τον αδελφό μου και είχε σταματήσει γιατί δεν υπήρχε λόγος πια!

Έτσι λοιπόν εδώ και ένα χρόνο σχεδόν το έχω αναλάβει εγώ όλο αυτό, εκτός των άλλων! Δόξα το Θεό έχω ακόμη τη δουλειά μου(είμαι απ’τους «προνομιούχους» ξέρω) απλά μου έχουν κόψει τον κώλο και όχι δεν έπαιρνα 2500 χιλιάρικα. Αλλά κυρίως έχω την υγεία μου και ξέρω ότι μπορώ να τα καταφέρω και ας μου τα κόψουν όλα και πάλι εγώ θα  βρω τρόπο να ζήσω, θα παραμερίσω την περηφάνια μου όπως και έκανα και δεν θα ντραπώ ποτέ, και ας ξύπνησα την πρώτη φορά απ’τα χαράματα για να πλύνω τις σκάλες επειδή δεν ήθελα να με δουν οι γείτονες και με λυπηθούν!
Πλέον το βλέπω χιουμοριστικά, σηκώνομαι κάθε Κυριακή πίνω τον καφέ μου, μιλάω με τη γάτα μου που μου δίνει δύναμη, παίρνω τα σύνεργα και λέω πάω να κάνω την κυριακάτικη γυμναστική μου και στο τέλος όταν κάθομαι να κάνω ένα τσιγάρο περιμένοντας να στεγνώσει η ρημαδοσκάλα την βλέπω απ’το μπαλκόνι να με κοιτάζει και να μου χαμογελά και γεμίζω περηφάνια γιατί με καμαρώνει στην ουσία και το ξέρω!

Κάπως έτσι λοιπόν αύριο θα ξεκινήσει η μέρα μου και είμαι πολύ περήφανος γι’αυτό που κάνω όπως ήταν πάντα η μάνα μου και συνεχίζει να είναι και δεν ντράπηκε ποτέ!
Και πάλι θα σου πω πως δεν κλαίγομαι ούτε τα γράφω για να με λυπηθείς απλά εξοργίζομαι και θυμώνω, θυμώνω πολύ επειδή κάποιοι κλαίγονται επειδή δεν πήραν το νέο iphone(καταραμένη κρίση), επειδή δεν θα κάνουν διακοπές σε σαλέ(ναι υπάρχουν ακόμη αυτοί) κλπ κλπ και όλοι μαζί επαναστατούν επί του καναΠέος για την αδικία που βιώνουν και στην ουσια αυτο που τους νοιάζει είναι η πάρτη τους όπως πάντα άλλωστε, δεν βλέπουν πως γύρω τους άνθρωποι πεινάνε, πονανε και ζητάνε τα δικαιώματα τους πίσω τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο! Το δικαίωμα στη ζωή
Ορίστε πάλι νευρίασα τι θέλω και τα λέω αφού με ξέρω(ώρα τσιγάρου)!
Πάμε λοιπόν, αύριο Κυριακή άρα εργασία και χαρά, είπαμε γυμναστική και δεν πληρώνω με πληρώνουν άρα δυο καλά και διατηρούμε και συνεισφέρω στα οικονομικά του σπιτιού επιπλέον(ας είναι καλά η κρίση και οι μειώσεις στους μισθούς).

Θα συνεχίζω να λέω πως μη το βάζεις κάτω, μην αφήνεις τον εαυτό σου να χαθεί όσα προβλήματα και αν ήρθαν ή θα έρθουν. Πάλεψε όσο μπορείς και πάλεψε πολύ, ρόδα είναι και θα γυρίσει που θα πάει, μην απομονώνεσαι και μην ντρέπεσαι άλλοι φταίνε και θα έπρεπε να ντρέπονται και όχι εσύ που δεν σου χαρίστηκε ποτέ τίποτα. Αυτοί που έφεραν και φέρνουν σε αδιέξοδο έναν ολόκληρο λαό και κάθονται ακόμη και μας μιλάνε και οι μεν και οι δε που στην ουσία είναι όλοι ίδιοι! Γι’αυτό χαμογέλα και και προσπάθησε να κάνεις και άλλους να χαμογελάσουν και να δοξάζεις το Θεό που είσαι γερός και είσαι καλά και συ και όσοι αγαπάς και πίστεψε μόνο σε σένα σε κανέναν άλλον και πες θα πάνε όλα καλά! γιατί? ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ

ΟΧΙΙΙΙΙ δεν θα σας αφήσω μ’αυτό αλλά   με αυτό το απόλυτο άσμα για μένα κάθε Κυριακή που με κάνει να χαμογελώ!!



                                                        
Σας εύχομαι ένα όμορφο βράδυ και ακόμη μια ομορφότερη Κυριακή γιατί έτσι πρέπει και θέλω!!

5 σχόλια:

  1. Με λίγα λόγια θα σχολιάσω αυτή τη φορά...Ένα ΑΑΑ ΝΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ είναι αρκετό...
    Φιλιά πολλά γατόνι μου...καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχετικά με αυτό που είπες περι iphone διότι μόλις γύρισα και είμαι ακόμα σοκαρισμένη με την εξής πληροφορία, είμαστε λέει η πρώτη χώρα σε παραγγελίες του iphone 5. Το οποίο να σε ενημερώσω στην απλή του/βασική του έκδοση έμαθα οτι κοστίζει 700+ ευρώ (στα 900 είναι η εξελιγμένη). Όταν άλλοι κοιμούνται στα αυτοκίνητα και κρεμιούνται από τα δέντρα.
    Χαίρωμαι που σε γνωρίζω προσωπικά, ξέρω τί άνθρωπος είσαι και με πόσες αξίες, και αυτό φαίνεται στην κάθε σου ανάρτηση. Να είσαι πάντα καλά και ναι, ο τροχός θα γυρίσει. Καληνύχτα γάταρε (γιατί είσαι και πολύ... )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @bremelaxrinaki-paliokoritso:Με λίγα λόγια ήθελα να τα πω και εγώ αλλά δεν μου βγήκε!Να'σαι καλά την καλησπέρα μου και κάλη εβδομάδα να έχουμε!

    @meli kanella:Μετά δεν ειίναι να εξοργίζεσαι?Είναι λες και ζουν σε άλλο κόσμο,είναι αυτοι που η μόνη τους έγνοια ειναι που θα πάνε για καφέ ή τι θα βάλουν σήμερα!τεσπα ας μην θύμωσω σήμερα και ξεκίνησε όμορφα η μέρα μου!όμορφη Κυριακη να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου άρεσε πολύ αυτό πυ διάβασα και ακόμα κι αν σου φανεί παράξενο, ένιωσα κι εγώ περήφανος για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά φίλε μου και σε ευχαριστώ πολύ!Προσπαθώ να βλέπω τη ζωή μου με χιούμορ και να μην μιζεριάζω!

      Διαγραφή