Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2012

Πάει ο παλιός ο χρόνος..


Είπα φέτος να μην κάνω κανέναν απολογισμό, δεν γίνεται όμως να μην τον κάνω είναι μέσα στο μυαλό μου. Εικόνες, καταστάσεις και συναισθήματα κάποια όμορφα που μου γαλήνεψαν την ψυχή και κάποια που έκαναν την καρδιά μου να ραγίσει σε χίλια κομμάτια.

Ο χρόνος αυτός για μένα μπήκε γεμάτος ελπίδα, γεμάτος αγάπη και όνειρα που θα προσπαθούσα να πραγματοποιήσω. Έλα ντε όμως που απ’την αρχή του μου έδειξε τις άσχημες προθέσεις του.

Ο μοναδικός άνθρωπος που έχω στον κόσμο αρρώστησε. Ένας άνθρωπος ο οποίος δεν σου πέρναγε απ’το μυαλό πως θα του συμβεί ότι του συνέβη, αυτή είναι η μάνα μου. Μου ήταν δύσκολο, και ακόμα είναι, να την βλέπω στην κατάσταση αυτή που είχε έρθει και δεν μπορούσα να φανταστώ πως θα την χάσω! Χωρίς λόγο, χωρίς καμιά αιτία, δεν το δεχόμουν και δεν το δέχομαι είναι νωρίς ακόμη και για μένα και γι’αυτήν!
 Ξέρω πως θα τα καταφέρεις, πως θα τα καταφέρουμε γιατί πολύ απλά έτσι θέλω εγώ και δεν δέχομαι κουβέντα πάνω σ’αυτό! Μην ανησυχείς και μην φοβάσαι εγώ είμαι εδώ και ας μην στο λέω συχνά αλλά σαγαπώ.

Πριν από όλα αυτά είχε έρθει η πρώτη μείωση μισθού αλλά και μείωση σε μένα προσωπικά από τον προηγούμενο χρόνο λόγο της μαλακίας που με δέρνει και που δεν μπόρεσα να συγκρατήσω τα νεύρα μου για την αδικία που ένιωθα πάνω μου. Έτσι πήρα και την πρώτη μου αναφορά και κράτηση μισθού για κάμποσους μήνες. Ας πρόσεχα!! Αλλά φίλε μου δεν αντέχω την αδικία και πόσο μάλλον όταν είσαι τύπος και υπογραμμός σε όλα σου. Επανήλθα δεν μπορώ να πω και δόξα το Θεό έχω τη δουλειά μου. Δεν πρόκειται να ξαναχάσω τον έλεγχο το πάθημα μου έγινε μάθημα!

Υπήρξαν και καταστάσεις στην προσωπική μου ζωή που δεν μπορώ αλλά και δεν θέλω να καταγράψω,θα μπορούσα να γράφω ώρες αλλά τις αφήνω πίσω όπως, εξάλλου, έκανα πάντα γιατί δεν υπάρχει λόγος πια. Πληγώθηκα, φοβήθηκα αρκετές φορές πως χάνω ότι ονειρεύτηκα, έκλαψα , φώναξα και ίσως είπα και πράγματα, πάνω στον πόνο που ένιωθα εκείνη τι στιγμή, που πλήγωσαν. Το μόνο που μπορώ να πω πάνω σ’αυτό είναι «συγγνώμη καρδιά μου αλλά όπως σου είπα δεν είμαι τίποτα παραπάνω από ένα αγοράκι που ζητά και διεκδικεί την αγάπη από ένα κοριτσάκι, όπως όταν ήμασταν παιδιά». Δεν με επηρεάζουν πια, προσπαθώ έστω!

Μέσα σε όλα αυτά όμως είχα ένα και σημαντικότερο καλό. Την αδελφή ψυχή μου, τον καθρέφτη μου, την φίλη, αδελφή και σύντροφο μου. Αυτή που ονειρεύτηκα πριν καν την γνωρίσω, αυτήν που με κάθε χαμόγελο της ανοίγουν οι ουρανοί μου, αυτήν που μου ηρεμεί την καρδιά και γαληνεύει την ψυχή μου.
Λένε πως όλα τα ωραία πράγματα σε ανυψώνουν στον ουρανό, η δική της αγάπη μ’εχει φτάσει στο Θεό.Εκεί έχω φτάσει και δεν θέλω να κατέβω, η αγάπη της δύναμη μου.
Είσαι ότι θέλησα, θέλω και όσα θα θελήσω στο μέλλον. Είσαι το μεγαλύτερο δώρο που θα μπορούσε να μου χαριστεί. Σευχαριστώ που μ’αφήνεις και υπάρχω στη ζωή σου, που με άφησες να ανακαλύψω το μεγαλείο της ψυχής σου! Για πάντα φίλος, αδελφός και σύντροφος σου ότι και να γίνει αυτό μη το ξεχνάς..

Κλείνω λέγοντας σε όλους σας να λέτε σαγαπώ και συγγνώμη σε ανθρώπους που αγαπάτε ή πληγώσατε άθελα σας,  γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί την επόμενη μέρα. Να προσπαθήσετε, μέσα από τους δικούς σας απολογισμούς, να γίνεται καλύτεροι, και αυτό γίνεται μόνο αν παραδεχτείς τα λάθη σου. Να ονειρεύεστε, δεν είναι μόνο για παιδιά, και να ελπίζεται πάντα για ένα καλύτερο αύριο, στο χέρι μας είναι εξάλλου. Να αγαπήσετε άνευ όρων και να ερωτευτείτε δίχως αύριο. Να αφέθητε και να μην φοβάστε, ακόμη και να πέσετε και τσακιστείτε θα ξέρετε πως έχετε ζήσει κάτι μεγάλο, μόνο έτσι ζεις και δεν υπάρχεις απλά.

Εύχομαι  σε όλους σας υγεία πάνω απ’ολα και ο νέος χρόνος να σας φέρει όσα ποθεί η καρδιά σας.
Αγάπη και ευτυχία σε σας και σ’αυτούς που αγαπάτε!
Ηρεμία και γαλήνη στις ψυχές όλων μας, το έχουμε ανάγκη!


Υγ. Σας ευχαριστώ όλους που με αγκαλιάσατε με τα όμορφα σχόλια σας σε αυτό το νέο εγχείρημα μου, να γράφω και να μοιράζομαι τις σκέψεις και τους προβληματισμούς μου!




                                              Καλή χρονιά σε όλους απο καρδιάς!!!


                               

25 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά γατούλη!
    Να έχεις τη μαμά σου, ξέρω πόσο σημαντική είναι γιατί έχω χάσει τη δική μου.
    Να έχεις και τη γατούλα σου(όχι εμένα...εκείνη)και να θυμάσαι πάντα πως είσαι τυχερός που βρήκες το άλλο σου μισό....εγώ το ψάχνω ακόμα.
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω για ολες τις ευχες!Να εχεις τα ματια σου ανοιχτα γιατι το αλλο μισο υπαρχει αρκει να το δεις,ισως ειναι διπλα σου,ισως παλι ερθει απο εκει που δεν το περιμενεις.
      Καλη χρονια γεματη υγεια και ευτυχια σε ολους τους τομεις της ζωης σου ευχομαι!

      Διαγραφή
  2. Καλή χρονιά!:)

    Ο νέος χρόνος γάτε να σου φέρει ότι θα σου κάνει καλό και ότι επιθυμείς!Τώρα πολλές φορές πως συμβιβάζονται αυτά δεν ξέρω!

    Τεσπα,καλή χρονια!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι και αν ειναι ας ερθει αν ειναι για καλο και οτι κακο θα το παλεψουμε οπως ξερουμε ο καθενας μας!Σευχαριστω φιλε μου Ρασκο και ευχομαι να ερθουν χρονια καλα για σενα και οσους αγαπας!
      Καλη χρονια με υγεια πανω απ'ολα!

      Διαγραφή
  3. Τι να πω και εγώ τωρα.. με έκανες να βουρκώσω. Εύχομαι ο νέος χρόνος να μας γλυκάνει περισσότερο την ζωή μας. Απο εμένα θα έχεις όσο περισσότερο μέλι μπορώ να σου προσφέρω, για να γλυκάνω την ταλαιπωρημένη καρδούλα σου όσο πιο πολύ γίνεται. Πολλά φιλιά παντοτινό μου γατάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το ξαναλέω: αυτές οι μέρες κρύβουν ιδιαίτερα συναισθηματικά μεγαλεία. Μακάρι να λειτουργούσαμε έτσι όλο το χρόνο.

    Σου εύχομαι τα καλύτερα! Καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι να ηταν ετσι!Αλλα ξερεις κατι στο χερι μας ειναι να το κανουμε αυτο να δειχνουμε και να λεμε οτι αισθανομαστε!Οπως ειπα ποτε δεν ξερεις τι γινεται αυριο!
      Καλη χρονια φιλε μου οτι επιθυμεις να ερθει στη ζωη σου!

      Διαγραφή
  5. Είσαι πραγματικά πολύ τυχερός που βρήκες κάποια να σε συμπληρώνει.Και λέω «τυχερός»,γιατί είναι εξαιρετικά σπάνιο.Κάποιοι άνθρωποι ψάχνουν μια ολόκληρη ζωή...

    Τρέμω μήπως πάθει τίποτα η μαμά μου.Είναι ο μόνος άνθρωπος που δεν θ' άντεχα να μην ξαναδώ!Γι' αυτό,εύχομαι ο νέος χρόνος να φέρει πρωτίστως την υγεία στην μανούλα σου κι έπειτα,αγάπη,ευτυχία και πολλά χαμόγελα!Καλή χρονιά,Γάτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ανθρωπος σου μπορει να ερθει απο εκει που δεν το περιμενεις και κυριολεκτω!Συνηθως πρεπει να περασεις πολλα και να δοκιμαστεις με ανθρωπους "μη καταλληλους" για να ανακαλυψεις την ευτυχια.
      Οσο για τους γονεις,θεωρεις πως ειναι δεδομενοι και για παντα στη ζωη σου,ομως δεν ειναι ετσι.Γι'αυτο και εγω ευχομαι πρωτιστως υγεια σε ολους!
      Υγεια και ευτυχια ευχομαι κοπελα μου νασαι καλα εσυ και οι ανθρωποι που αγαπας!!Καλη χρονια να εχουμε!

      Διαγραφή
  6. καλη χρονια απο ενα καινουργιο σου αναγνωστη
    μαρεσει το μπλογκ σου ευχομαι οτι καλυτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονια ασωτε σευχαριστω για τα καλα σου λογια να εισαι καλα!Υγεια και ευτυχια,γαληνη και ηρεμια στις ψυχες μας ευχομαι!

      Διαγραφή
  7. Γατόνι μου γλυκό,καλή χρονιά και το νέο έτος να είναι όπως ακριβώς το ποθείς!Μάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονια,χρονια πολλα!οτι επιθυμεις ευχομαι για σενα και την οικογενεια σου!:)

      Διαγραφή
  8. Είναι όμορφο και θέλει κουράγιο να μοιράζεσαι τις σκέψεις και τα συναισθήματά σου, αξίζει μέχρι την τελευτάια του σταγόνα όμως !!
    Να σαι καλά, Καλή Χρονιά, σου εύχομαι ο καινούριος χρόνος να σε απελευθερώσει από ότι σε πονά, και να σου προσφέρει με χέρια γεμάτα ότι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω για τις ομορφες ευχες σου!Καλη χρονια να εχουμε καθε επιθυμια σου ευχη μου!Υγεια και αγαπη να εχουμε και ολα θα ερθουν!

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά αψηλέ φίλε ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά 3 ολόκληρους ποντους πιο ψηλός χαχαχα!
      Καλή χρονιά φίλε μου!

      Διαγραφή
  10. Να ήξερες πόσο σε νιώθω... Εύχομαι ο χρόνος που έφυγε να πάρει μαζί του όλες τις άσχημες στιγμές και ο καινούργιος να φέρει μόνο χαμόγελα και ευτυχία για σένα την οικογένειά σου! Καλή χρονιά με υγεία και γαλήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ για τιες ευχες σου,να'σαι καλα!
      Καλη χρονια και χρονια πολλα με υγεια και αγαπη για σενα και τους δικους σου ανθρωπους!!

      Διαγραφή
  11. Καλή χρονιά γάτε. Εύχομαι το '13 να είναι για σένα ξεχωριστό και όμορφο, να σου φέρει χαρούμενες εκπλήξεις και να σου δώσει υγεία, πολύ αγάπη και άπειρα χαμόγελα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονια Μαρινα!Σευχαριστω για τις ευχες σου!Ο νεος χρονος που μπηκε να σου φερει οτι ξεχασαν οι προηγουμενοι!Υγεια και αγαπη πανω απ'ολα!

      Διαγραφή
  12. Σου εύχομαι το 2013 να το περάσεις υπέροχα μαζί με την μητέρα σου και όποιον αγαπάς!
    Σε νοιώθω απόλυτα, τίποτα άλλο δεν έχει σημασία και το κατάλαβα πρόσφατα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες!Καλη χρονια να εχουμε με υγεια πανωω απ'ολα!

      Διαγραφή