Πέμπτη, 6 Δεκεμβρίου 2012

Η Μέριλιν και οι Μάγια

Χθες η μέρα μου ήταν λίγο περίεργη. Ήμουν εγώ μάλλον περίεργος, λίγο κουρασμένος, λίγο γκρινιάρης, λίγο.. λίγο απ’ολα. Κάπως όλο αυτό άλλαζε όσο πέρναγε η ώρα, εξάλλου πάντα λέω πως όσο και χάλια να’ναι η μέρα μας η αυριανή θα είναι καλύτερη αν το θέλουμε εμείς. Έτσι και έγινε, και αυτό πριν καλά καλά δω το φως της επόμενης μέρας, όλα είχαν περάσει..

Το απόγευμα είχα διαβάσει κάτι που με έκανε να συμφωνήσω και να πω πως είναι βλακείες αυτά που λένε περί ξανθών γυναικών και το βράδυ είχα ένα διάλογο που με έκανε να γελάσω μέχρι δακρύων. Αυτά τα δυο γεγονότα με έκαναν να αποφασίσω πως πρέπει να τα μοιραστώ μαζί σας.

«Πιστεύω πως όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο. Οι άνθρωποι αλλάζουν έτσι ώστε να μπορείς να μαθαίνεις να τους αφήνεις, τα πράγματα πάνε άσχημα έτσι ώστε να τα εκτιμάς όταν πάνε καλά, πιστεύεις τα ψέματα έτσι ώστε με τον καιρό να μάθεις να μην εμπιστεύεσαι κανέναν παρά μόνο τον εαυτό σου, ενώ ορισμένες φορές τα καλά πράγματα γκρεμίζονται έτσι ώστε να δημιουργούνται τα καλύτερα»                                              
                                                                                                            Μέριλιν Μονρόε

Ναι αυτό ακριβώς διάβασα, ένα από τα πολλά που είχε πει. Μια ξανθιά αλλά με μυαλό μελαχρινής. Προς Θεού δεν έχω τίποτα με τις ξανθιές και γενικά με το χρώμα των μαλλιών της κεφαλής, στην ουσία το θέμα είναι να υπάρχει φαιά ουσία μέσα σ’αυτό το κεφάλι και όχι πίτουρα.
Δεν έχω πολλά να πω πάνω σ’αυτό παρά μόνο ότι έτσι ακριβώς είναι και κάπως έτσι λειτουργώ και εγώ. Όλα συμβαίνουν για κάποιο λόγο και δεν μπορείς να δεις τα καλύτερα αν πριν δεν έχεις ζήσει  τα χειρότερα.
Κάπως έτσι με διάβασμα(ειδήσεις ,αναρτήσεις σας κλπ), λίγο lost αργότερα(να προλάβω να δω το τέλος πριν καταστραφούμε) και στο τέλος την ραδιοφωνική εκπομπή της coulas πέρασε και το απόγευμα και πριν ετοιμαστώ να αναπαυτώ(όχι εν ειρήνη) ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος με την μάνα μου.

Ενώ καθόμουν στο καναπέ και αυτή απέναντι μου και έκανα ένα τελευταίο τσιγάρο, στην τηλεόραση έπαιζε το τρέιλερ της ταινίας 2012(το τέλος του κόσμου) και έκανα το εξής λάθος να της πω τι είναι αυτή η ταινία και γιατί γίνεται όλος αυτός ο ντόρος με την καταστροφή του κόσμου.
Όλοι μάλλον ξέρουμε πως οι Μάγια ήταν μια φυλή της κεντρικής και νοτιάς Αμερικής που έζησε σχεδόν πριν 2000 χρόνια π.Χ. και μπλα μπλα μπλα και δεν ΥΠΑΡΧΕΙ πια. Ωραία? Ωραία..
Για την μάνα μου μάλλον δεν ίσχυε αυτό, δεν ξέρω αν φταίει που έχει πάθει εγκεφαλικό και κάποια πράγματα διαγράφτηκαν απ’τη μνήμη της ή απλά δεν το είχε ακούσει ποτέ. Εγώ ποντάρω στο πρώτο, σίγουρα πρέπει να είχαμε μιλήσει και πέρσι γι’αυτό το θέμα σε ανάλογη κουβέντα.
Ο  διάλογος έχει ως εξής:

Εγώ-Ξέρεις γιατί βάζουν αυτές τις ταινίες τώρα ε?
Μάνα-Όχι γιατί? Ωραία ταινία θα είναι πάντως να την δω..
Εγώ-Να επειδή λένε πως στης 12 του μήνα έρχεται η καταστροφή του κόσμου
Μάνα-Και ποιος το λέει αυτό?
Εγώ-Σύμφωνα τα ημερολόγια των Μάγια ο κόσμος θα καταστραφεί την μέρα αυτή.
Μάνα-Τι λες μωρέ? Αυτοί παίρνουν ναρκωτικά!
Εγώ-Ποιοι παίρνουν ναρκωτικά?(και έχω ήδη αρχίσει να γελάω)
Μάνα-Αυτή η Μάγια μια μαύρη(ναι Η όχι οι)
Εγώ-Ρε μάνα ΟΙ Μάγια!! Σιγά μην είναι και η Μάγια η μέλισσα!

Άλλο να σας το γράφω και άλλο να το ακούτε, είχα πεθάνει στα γέλια και κατά τη διάρκεια της συζήτησης αλλά και μετά που γελούσα σα χαζό σε όποιον και να το είπα, το ίδιο και η μάνα μου. Βέβαια της εξήγησα μετά τι και πως είναι αυτοί οι έρμοι οι Μάγια, μάλλον για δεύτερη φορά..

Μ’αυτά και μ’αυτά έφυγε η χθεσινή μέρα που άρχισε στραβά και ανάποδα και ήρθε το σήμερα που είναι σαφώς πολύ καλύτερο με περισσότερα χαμόγελα.
Ας ελπίσουμε να έχουν βάση αυτά που πίστευε η μάνα μου για τους Μάγια και όντως να έπαιρναν κάτι τότε και να έγραφαν βλακείες γιατί έχω πολλά να κάνω ακόμη!!










16 σχόλια:

  1. Αθάνατες ελληνίδες μάνες σου λέω!!! Όσο για την Μέριλιν, μια χαρά τα είπε τότε. Αλλά ας είχε λιγάκι μυαλό παραπάνω να μην επιτρέψει στον εαυτό της την αυτοκαταστροφή. Απο την άλλη, ίσως καλύτερα που έφυγε..θα την είχαν πρήξει τόσα χρόνια οι μνηστήρες και προικοθήρες!! Καλό βράδυ γατάκι μου και εύχομαι αύριο να έχεις ακόμα περισσότερα χαμόγελα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δεν ειναι το μόνο σωστό που είπε η συγκεκριμένη ξανθιά!!
      καλό βράδυ γλυκειά μου

      Διαγραφή
  2. Xαχαχαχαχα...να κάτσουμε μιά μέρα να γράψουμε όλοι μας ατάκες μανάδων!Θα γράφω για μήνες,χαχαχαχα!!!
    Καλό βράδυ γατόνι μου...σμούτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπειρες ατάκες άστα!!
      Καλό βράδυ να έχεις και συ:)

      Διαγραφή
  3. Μάγια μάγια θα σου κάνω να μ'αγαπήσεις
    Κι όποιον γνώρισες ως τώρα θα τον μισήσεις

    ΩΩΩχ....

    Μάγια έκανα μια νύχτα που 'χε φεγγάρι
    Σ'εχω δέσει και κανένας δεν θα σε πάρει

    Χρήστος Δάντης (ποια μεριλυν και μαλακίες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωωω το πρώτο θα στο κλέψω!!χαχαχα
      καλημέρα:)

      Διαγραφή
  4. Θεέ μου όλες οι Ελληνίδες μάνες είναι απλά θεές. Να την προσκυνάς ένα πράγμα.
    Που να σου πω ατάκες της δικιάς μου μητέρας θα γελάς για κανένα χρόνο :P
    Πάντως μην αγχώνεσαι ο κόσμος δεν καταστρέφεται στις 21-12-2012. Δεν θα το επιτρέψω εγώ.
    Να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο ημέρας και ένα γλυκό σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ το επιτρέπω είπαμε έχω πολλά να ζήσω ακόμη!
      Ελληνίδα μάνα κατηγορία μόνη της χαχαχα!
      καλή μέρα να έχεις και καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  5. Είναι γεγονός ότι οι Μάγιας καπνίζανε διάφορα, οπότε μάλλον καλά τα λέει η μητέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟια είναι αυτή η μαύρη Μάγια που παίρνει ναρκωτικά τελικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Koueen:Ας ελπίσουμε πως έτσι είναι χαχαχα

    @sundayspoon:χαχαχα και λίγα λες!Απλά Ελληνίδα μάνα, αυτό που λέει είναι!

    @Partali:Μάλλον η Μάγια η μέλισσα,δεν διευκρήνησε αν είχε και κίτρινες ρίγες γιαυτό δεν λέω με σιγουριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάναδεες!!:Ρ
    Απορώ πως δεν έχει ανοίξει πανεπιστημιακό τμήμα Ελληνομαμαδικής!!Τόσα έχουν ανοίξει,το πιο σίγουρο επάγγελμα πως και τους ξέφυγε;:Ρ

    Καλώς σε βρήκα!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες φίλε μου!
      χαχαχαχα μάλλον γιατί αυτό το είδος μάνας δεν μπορεί να διδαχτεί.Η Ελληνίδα μάνα δηλαδή!!

      Διαγραφή
  9. Με άρεσε αυτό που είπε η Μέριλυν! κι αυτό που είπε η μάνα, επίσης. Τελικά, δε μπορεί, κάτι θα έπαιρναν οι Μάγιας!... Αλλά κι αν δε... ε, τότε, στην υγειά μας! να πάμε χορτάτοι!

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πφφφ εγραψα μεσω μεηλ και χαθηκε στο υπερπεραν χαχαχα
      ειπα"πως ναι μαλλον κατι επερναν δεν μπορει"
      καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή