Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2013

Ζηλιαρόγατος

Ζήλια τι να πρωτοπείς, ειδικά εγώ!!!!!Ναι το παραδέχομαι ζηλεύω, βέβαια με τακτ!(μη γελάς γίνεται και αυτό)
Η ζήλια στον έρωτα, γιατί σ’αυτήν αναφέρομαι, είναι περίεργο συναίσθημα σε τρώει χωρίς λόγο και αιτία απ’τον/την σύντροφο σου. Ζηλεύεις παρότι στην αρχή λες «εγώ δεν ζηλεύω, δεν έχω ζηλέψει ποτέ!». Ψέμαααα!! Απλά δεν το παραδέχεσαι.

Απ’τη μια φουσκώνω σαν παγόνι που η γυναίκα μου δεν περνά απαρατήρητη και την κοιτάζουν (λιγουρεύονται) στο πέρασμα της και αν μπορούσες να δεις τις σκέψεις μου σε συννεφάκι πάνω απ’το κεφάλι μου θα ήταν κάπως έτσι «όσο και να κάνετε όρεξη εγώ την έχω!!»(δεν σκεφτομαι με ακριβώς αυτές τις ευγενικές λέξεις αλλά καταλαβαίνεις).
Απ’την άλλη ένα βλέμμα, ένα χαμόγελο ή μια λέξη(τύπου τι κάνεις κούκλα, και ας είναι από φίλο) με κάνει και ιδρώνω και προσπαθώ να κρατήσω την ψυχραιμία μου.
Αν μη τι άλλο έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον άνθρωπο μου και το ότι εγώ ζηλεύω δεν φταίει αυτή. Τρώγομαι με τα ρούχα μου και δεν το δείχνω(όσο μπορώ), δεν θα κάνω σκηνές ζηλοτυπίας εφόσον δεν μου έχει δώσει κανένα δικαίωμα. Αυτή όμως το ξέρει, ξέρει ότι εγώ βράζω στο ζουμί μου και γελάει το σκατό! Ναι γελάειιι! Τι να κάνω γελάω και εγώ και απειλώ θεούς και δαίμονες!! (θα του κάψω το σπίτι, θα κάψω τον ίδιο κλπ ευγενικά).
Δεν ζηλεύω άρρωστα, δεν κάνω θέματα εκεί που δεν υπάρχουν, δεν βλέπω εχθρούς και επίδοξους εραστές παντού. Απλά δεν μπορώ να δεχτώ πως την δική μου γυναίκα την γλυκοκοιτάζει κάποιος άλλος, κάνει σκέψεις γι’αυτήν που, ίσως, ούτε εγώ δεν κάνω. Αυτό είναι όλοο! Θα μου πεις εσύ τώρα, και θα έχεις και δίκιο, μα τι σε πειράζει? Μα ναι σου είπα και στην αρχή έχω εμπιστοσύνη στον άνθρωπο μου και κορδώνομαι όταν ξέρω πως αρέσει (αρέσεις παιδί μου αρέσεις πως να το κάνουμε!!). Απλά όπως είπα μου τη δίνει να βλέπω χάνους(ανοιχτό στόμα) με το σάλιο να έχει φτάσει στα πατώματα, να ακούω λέξεις που παραπέμπουν σε σαλιάρικο πέσιμο αν δεν ήμουν μπροστά. Λέω εγώ ρε χαλβά τη γυναίκα σου, φίλη σου κλπ ΚΟΥΚΛΑ μου? Όχι!!! Άρα ούτε εγώ στο επιτρέπω!

Τώρα θα σας πω και για τη γάτα μου, την κοπέλα μου βρε, στο διευκρινίζω γιατί ο Αμερικλανος όντως νόμιζε πως μιλάω για κανονική γάτα! Είναι που λέτε και αυτή μια ζηλιαρόγατααααα άλλο πράγμα! Είμαστε ίδιοι, ολόιδιοι σου λέω! Στο τέλος κάθε ζηλοτυπίας, από τη μεριά της, η κουβέντα τελειώνει ως εξής.. «θα κάνω χαμόοο, κανονίσου κακομοίρη μου!» και εγώ γελάω και γελάω πολύ γιατί πολύ απλά τα λέει επειδή δεν μπορεί και δεν θέλει κυρίως να πιαστεί μαλλί με μαλλί με την κάθε επίδοξη. Έχει τον τρόπο της πάνω σ’αυτό και βάζει άπαντες στη θέση τους πάντα με ευγενικό τρόπο όταν χρειάζεται!
Όπως της λέω, επειδή είμαι ευγενικός και δεν είμαι τσοπαναράς να φέρομαι και να μιλάω χωρίς τρόπους δεν σημαίνει πως ψάχνομαι, αν τώρα αυτό παρεξηγείται δεν φταίω εγώ αλλά το ότι κάποιες θεωρούν πως με το να ρωτήσεις τι κάνουν και να φερθείς φιλικά αμέσως το θεωρούν πέσιμο(και συνοδεύεται με το «σαν δεν ντρέπεται έχει και κοπέλα» ή «όλοι ίδιοι είναι» απ‘τη μεριά τους).

Ξαναρχόμαστε σε μένα πάλι! Είμαι ζηλιάρης το παραδέχτηκα απ’την αρχή αλλά σε λογικά πλαίσια, τώρα θα πεις δεν υπάρχουν λογικά πλαίσια, και όμως υπάρχουν αγαπητέ/τη μου. Βάζεις τα όρια σου και όταν δεις πως παρεκτρέπεσαι το κόβεις αλλιώς κάτσε μόνος σου με τη ζήλια σου και βράσε στο ζουμί σου. Δεν γίνεται να ζηλεύεις και τη σκιά σου ούτε να κλείσεις τον άλλον σε κλουβί και να τον αποκόψεις απ’τα πάντα για να είσαι εσύ καλά επειδή έχεις ανασφάλεια, ανασφάλεια που μάλιστα δεν σου την έχει προκαλέσει ο/η σύντροφος σου!
Υπάρχουν λογικά πλαίσια λοιπόν και μέσα σ’αυτά είναι να μην προκαλείς ασφυξία στον άλλον με τη ζήλεια σου, γιατί πολύ απλά στο τέλος θα τον χάσεις.

Όπως λένε «η ζήλεια είναι το αλατοπίπερο σε μια σχέση». Συμφωνώ αλλά όπως και στο φαγητό να έχει σωστές δόσεις αλλιώς η αλμύρα θα σε κάνει να πιεις πολύ νερό και θα «φουσκώσεις» και το πολύ πιπέρι απλά θα σε «κάψει». Δεν θα μπορέσεις σε καμία απ’τις δυο περιπτώσεις να γευτείς και τα υπόλοιπα συστατικά που παίζουν σημαντικότερο ρόλο!



22 σχόλια:

  1. Αυτό που περιγράφεις δεν είναι ζήλεια ρε! Είναι απόλυτα φυσιολογικό να σε ενοχλεί ο σαλιάρης που λιγουρεύεται τη γυναίκα σου, όχι λόγω ζήλιας αλλά λόγω έλλειψης σεβασμού προς εσένα αλλά κυρίως προς εκείνη! Όπως όταν κάποιος/α την προσβάλει και εκνευριστείς, έτσι κι όταν της την πέσει ή δείξει άρρωστες σκέψεις οφείλεις να εκνευριστείς και να θες να τονε κάνεις τόπι!

    Ζήλεια είναι όταν όντως ανησυχείς ότι κάτι θα παίξει, είτε κάτι σοβαρό είτε απλά στα κεφάλια τους. Τότε μάλιστα αν δεν υφίσταται λόγος και αιτία, είσαι ζηλιάρης. Τώρα είσαι απλά φυσιολογικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειμαι φυσιολογικος ζηλιαρης χαχαχα απο λιγουρια και τσαμπα μαγκες εχουμε πηξει φιλε γι'αυτο τρελενομαι ωρες ωρες!

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα δεν εχω να πω σχεδον τίποτα διότι..απλά δεν έχω! Μόνο γελάω!!!!!!! είσαι μια χυτρα ταχυτητος.. φιλάκια

      Διαγραφή
    3. Γελας εε?τι να σε κανωω αφου ειμαστε ιδιοι!

      Διαγραφή
  2. Εγώ τις το έχω διαμηνυσει της δικιάς μου γάτας, κάνε κάτι και θα σε βρουν σε 10 διαφορετικά σημεία...
    Και θα συφωνήσω με τον Αμερικλάνο, είσαι νορμάλ παιδί μου μην ανησυχείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλα της λες,μαλλον και λιγα λες.Μη νομιζεις οτι λεω κατι λιγοτερο της ειπα θα του καψω το σπιτι,τον ιδιο και εσενα θα σου κανω τη ζωη κολαση αν αντιληφθω κατι!χαχαχα

      Διαγραφή
  3. Kούλαρε παιδί μου...μιά χαρά είσαι!Αν ακούσεις κάποιον να σου λέει ότι δε ζηλεύει έστω και λίγο μην τον πιστέψεις...δεν υπάρχει ο άνθρωπος που δεν ζηλεύει καθόλου,όσο και αν προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουν για αυτό!Και είναι και ωραίο όταν είναι σε λογικά πλαίσια βέβαια πάντα,να σε ζηλεύουν. Φιλάρες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειπαμε παντα σε λογικα πλαισια γιατι μετα κατανταει αρρωστια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα αν όντως είναι κούκλα γιατί να μην της το λένε; χιχιχι

    Καλό κάνει η (λίγη) ζήλεια. Σε κρατάει σε εγρήγορση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λεω εγω,το λενε οι φιλοι γιατι πρεπει να το πουν και ασχετοι ε???:P
      Σωστε δοσεις οπως ειπα στο τελος αλλιως καιγεσαι!

      Διαγραφή
  6. Συμφωνώ απόλυτα με τον Αμερικλάνο.Εάν υπάρχει κάποιος που δε ζηλεύει καθόλου τη δικιά του,μάλλον έπαψε να ενδιαφέρεται ή την θεωρεί δεδομένη... (ή και τα δύο,χμμμ...)

    Καλημερούδια,Γάτε! :) Όλοι ίδιοι είστε,χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω συμφωνησα σε ολα με τον Αμερικλανο και συγκεκριμενα πως ειμαι νορμαλ χαχαχα.Ετσι ειναι ακριβως οπως το ειπες και το δεδπμενο ειναι το χειροτερο εκει γινεσαι ταρανδος μετα γιατι καποιος αλλος θα δειξει ενδιαφερον αρα ναι πανε μαζι και τα δυο. καλημερααα!

      Διαγραφή
  7. Ζήλια πάντα θα υπάρχει εγώ όμως εκνευρίζομαι με αυτούς που ενώ ξέρουν πως ο άλλος έχει μια σχέση και περνάει καλά τον φλερτάρουν (γιατί τα σχόλια εντάξει δεν είναι πάντα και αθώα, κάποια λέγονται με απώτερους σκοπούς). Τσαντίζομαι.... άπειρα!!!!!!!
    Εύχομαι πάντα να είστε καλά μαζί με την γατούλα σου, ευτυχισμένοι και αγαπημένοι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστα,αυτο ακριβως!Αυτοι οι ανθρωποι ομως φαινονται και απτα σχολια που κανουν γενικα για τη σχεση(γνωστοι/φιλοι μας κατα κυριο λογο),την υποβιβαζουν,την χλευαζουν κλπ!
      Σευχαριστουμε πολυ Μαρινα να εισαι παντα καλα!

      Διαγραφή
  8. Η ζήλια (σε λογικά εννοείται πλαίσια) είναι το αλατοπίπερο της σχέσης. Είναι λογικό να θες τον άλλον μόνο για σένα όταν είσαι ερωτευμένος. Εγώ όταν παύω να ζηλεύω, απλά δεν ενδιαφέρομαι πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως λεω παντα σε λογικα πλαισια και ναι ετσι ειναι οταν παυεις να ενδιαφερεσαι παυεις και να ζηλευεις,με μια εξαιρεση που εχω εντοπισει σθνεχιζεις να ζηλευεις ακομα και οταν παψεις νασαι ερωτευμενος ή ενδιαφερεσαι απλα και μονο επειδη ξυπναει ο εγωισμος σου,σου περνουν τα κεκτημενα σου οταν ο αλλος προχωραει και γυρνα σελιδα,περνει αλλη διασταση η ζηλεια και εκει μπερδευεται το πραγμα.

      Διαγραφή
  9. το καλο ειναι να μη δίνει κανεις δικαιωματα και να μην υποτιμα τον συντροφο του
    η ζηλεια ειναι ανθρωπινο
    αυτοι που δεν ζηλεύουν , ειναι πιο επικινδυνοι η απλα μαλακες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως το πες ανθρωπινο συναισθημα.Μονο μην μπερδευουμε τη ζηλια με τη ζηλια απο εγωισμο.Οχι ζηλια και υποβιβασμο του αλλου λογο δικης μας ανασφαλειας.Αυτο ειναι το χειροτερο.Απλη ζηλια οπως λεει η Αλεξιου..

      Διαγραφή
  10. Αχ, δε σου είπανε γάτε μ' οτι οι... γάτες κουνάνε την ουρά τους; Εσύ θα κάνεις αυτό που σου αρμόζει, ως σωστός γάτος που είσαι, κι άσε μας εμάς τις γάτες να κάνουμε αυτό που θέλει η φύση μας! Γιατί, αν δεν κουνήσουμε εμείς την ουρά, θα σας την... κουνήσουν άλλες γατούλες! και τότε να δεις γλέντια που θα κάνετε!

    Καλή χρονιά κι από εδώ γατο-συνάδερφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχχαχαχα ετσι ετσι να κουναει ομως την ουρα σε μενα πρωτιστως αλλιως θα μεινει χωρις ουρα!Εχεις δει πως σηκωνεται η τριχα στην πλατη ενος γατου?ε ετσι σηκωνεται και η δικη μου οταν την "πλησιαζουν"με οποιοδηποτε τροπο αλλοι!
      καλη χρονια Ευα μου και απο δω!

      Διαγραφή
  11. Μη ζηλευετε...απλά αγαπηθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανουμε και τιποτα αλλο??Αγαπιομαστε μεχρι αηδιας(αηδιας για τους αλλους)!!

      Διαγραφή