Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2013

Παιχνίδι...άντε να γνωριστούμε

Βασικά δεν μ’αρέσει να μιλάω για τα προτερήματα ή τα ελαττώματα μου, αφήνω τους άλλους να κρίνουν και να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.
Κατά κάποιο τρόπο και σαν ένα είδος παιχνιδιού μου «ζητήθηκε», από μια φίλη μπλόγκερ το γνωστό σε όλους μας paliokoritso, να πω 7 πράγματα για μένα!

Πάμε λοιπόν..

1)Είμαι ρομαντικός και ευαίσθητος μέχρι αηδίας. Μ’αρέσουν  οι βόλτες στο φεγγαρόφωτο και να εκφράζω τον έρωτα μου συνέχεια και όχι μόνο σε επετείους και ειδικές γιορτές. Κεριά, δείπνο, εκπλήξεις και γλυκόλογα(ναι ναι νιαουρίσματα, απ’το ζουζουνίσματα), αν δεν υπάρχουν η σχέση μου φαίνεται μισή, άδεια.

2)Με διακρίνει πάντα μια ηρεμία και ψυχραιμία σε όλα, προσπαθώ μέσα από έναν ήρεμο διάλογο να βρω λύσεις σε καταστάσεις και γεγονότα. Εξάλλου όταν φωνάζεις και πράττεις εν βρασμό χάνεις το δίκιο σου. Δεν ξέρω αν οφείλεται στη φύση της δουλειάς μου αυτό ή είναι χαρακτηριστικό του εαυτού μου, πάντως μπορεί να σπάσω νεύρα με την ηρεμία μου σε διαμάχη ενώ εσύ μπορεί να έχεις φτάσει στα πρόθυρα τρέλας!

3)Ονειροπόλος. Όχι δεν ζω πάνω σε συννεφάκι ξέρω τι γίνεται γύρω μου αλλά ελπίζω και ονειρεύομαι πάντα κάτι καλύτερο. Εξάλλου μόνο αυτό μας μένει και μην ξεχνάμε τα όνειρα είναι ένα προσχέδιο της ζωής που θέλουμε!

4)Γλυκατζής, εδώ δεν χωράει επεξήγηση! Απλά μ’αρέσουν τα γλυκά, ΠΟΛΥ όμως!

5)Είμαι περήφανος, όχι για την καταγωγή κλπ αλλά δεν μ’αρέσει με τίποτα να με λυπούνται και το έχω αναπτύξει σε παλαιότερη ανάρτηση. Ότι και να συμβαίνει στη ζωή μου ακόμα και να μην έχω να φάω δεν θα κάτσω να το πω! Θα προσπαθήσω να βρω μόνος την άκρη μου και μόνο σε περίπτωση υγείας θα ζητήσω βοήθεια!

6)Όταν πίνω ένα ποτηράκι παραπάνω γελάω συνέχεια και σίγουρο είναι πως θα σε κάνω να γελάσεις και συ με αυτά που λέω και κάνω(όχι δεν προσβάλλω κανέναν). Αυτό είναι κάτι που το ξέρουν όσοι με γνωρίζουν καλά!

7)Θεωρώ τον εαυτό μου ευγενικό και με τρόπους, αυτό μερικές φορές παρεξηγείται σε σημείο να πουν και ότι την πέφτω σε κάθε γάτα που περνά ή ότι είμαι γκέι, γιατί ως γνωστόν από αυτό καταλαβαίνεις αν ο άλλος είναι γκέι! Επειδή έχει τρόπους κάποιος και δεν είναι τσοπαναράς και απαίδευτος, όπως είναι αυτοί που συναναστρέφεσαι κοπελιά, δεν σημαίνει ότι κάτι τρέχει! Αντερστειιιιιιιιιν?

8)Ένα μπόνους από μένα αγαπητό paliokoritso. Είμαι αφελής γαμώτο, μεγάλο ελάττωμα μου και προσπαθώ να το αλλάξω. Νομίζω πως όλοι είναι σαν εμένα και μιλάω και πράττω όπως θα ήθελα να κάνουν σε μένα. Ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος αλλά πάντα πιστεύω στο καλό, έλα ντε όμως που την πατάω συνεχώς. Ακόμη και εδώ μέσα θα μιλήσω για μένα ή οτιδήποτε άλλο σαν να τους ξέρω όλους και από χθες. Αφελής λοιπόν εφόσον όλοι κρύβονται στην ανωνυμία(και καλά κάνουν και έτσι πρέπει) που τους προσφέρεται και εγώ το χαϊβάνι τα δίνω όλα φόρα παρτίδα. Νομίζω πως αφού εμένα με ενδιαφέρει μόνο το τι γράφει ο καθένας και όχι τι κάνει στην ζωή του και ποιος είναι γενικά έτσι είναι και οι άλλοι. Ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται! Υπάρχουν και οι κακοπροαίρετοι

Αυτά από μένα αγαπητό paliokoritso(που δεν είσαι)!
Όλα αυτά αλλά και τα υπόλοιπα ελαττώματα και προτερήματα και χαρακτηριστικά μου γενικά τα ξέρουν οι άνθρωποι μου και νομίζω φτάνει. Μόνο η άποψη τους στην ουσία με νοιάζει(δεν μπορούμε να είμαστε για όλους καλοί). Μόνο αυτοί μπορούν έξαλλου να μας κρίνουν και να μιλήσουν για μας, στους υπόλοιπους δεν θα καθίσω να αναλωθώ και να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας! Σε όποιον αρέσουμε στην τελική!



 
                                                         Το ρομάντζο που λέγαμε!!

36 σχόλια:

  1. Μη τα παιρνεις ολα τοις μετρητοις βρε.
    Η αληθεια ειναι πως σπανιζουν σημερα οι αντρες που εχουν τροπους και μιλάνε ομορφα και ειναι ρομαντικοι κλπ κλπ. Ετσι μαθαμε κι εμεις οι γυναικες να συμπεριφερομαστε αναλόγως, για να επιβιωσουμε. Μεχρι που μας κανει εντυπωση οταν εντοπιζουμε ενα πραγματικά ΚΑΛΟ παιδί. Ειναι σα να βρισκεις μεσα στην ερημο, δυο λιτρα νερο και μαλιστα μεσα σε ψυγειο.

    Μη χαλιέσαι ωστοσο. Καθενας μπορει να σκεφτει ο,τι θελει για σενα. Εσυ να εισαι ειλικρινης και αυθεντικος, να εισαι ο εαυτος σου και όλα καλά.

    Και εννοειται πως δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα και σε κανεναν.

    Λυπαμαι αν σε εκανα να νιωσεις ασχημα. Ξερεις εσυ...Συγγνωμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειμαι ανθρωπος των πρεπει αλλα των θελω!Ξερω τι γινεται εκει εξω και απτην μερια μας και απτην μερια σας και αναφερομαι σε αντρες-γυναικες!Προσωπικα δεν με νοιαζει μονο ναναι το καλο παιδι αλλα να θαυμασω την αλλη για οτι ειναι και οτι κανει!
      Τωρα οσον αφορα το τελευταιο δεν χαλιεμαι ουτε τα παιρνω της μετροιτης απλα μερικες φορες στεναχωριεμαι(ευαισθητος ειπαμε κακως ή καλως).Παντα ειμαι ο εαυτος μου και προσπαθω να μην αλλαζω και να προσαρμοζωμαι αναλογα και ας μου κοστιζει μερικες φορες!
      Μην ζητας συγνωμη απλα μεκανες να καταγραψω αυτο που συνανταω συχνα!

      Διαγραφή
  2. Καλά αυτό το "1" το κατάλαβα από το σχόλιο περί φωτοστέφανου που άφησες στην καλή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ δεν έχω να σχολιάσω κάτι συγκεκριμένο σχετικά με το ποιός είσαι, μόνο οτι τα είπες ακόμα μια φορά πάρα πολύ ωραία, ακριβώς έτσι όπως νιώθεις και όπως είναι.. και αυτό το λέω με πάρα πολύ σιγουριά διότι ανήκω στην τελευταία κατηγορία ανθρώπων που ανέφερες, σε εκείνους που σε γνωρίζουν προσωπικά.

    Θα θίξω όμως ένα θέμα που έθεσες.. εδώ μέσα, στην μπλογκόσφαιρα όπως την χαρακτηρίζουμε όλοι μας, "κρινόμαστε" για αυτά που γράφουμε, αυτα που εκφράζουμε, και όχι για το ποιοί είμαστε πραγματικά στον πραγματικό κόσμο. Θα υπάρξουν αυτοί που θα λατρέψουν τα γραπτά σου αλλά και αυτοί που θα τα μισήσουν.. αυτό που πραγματικά θα πρέπει να σε νοιάζει και να σε στεναχωρεί και να σε προβληματίζει και οτιδήποτε άλλο( όπως πολύ σωστά είπες στο τέλος) θα πρέπει να είναι το πώς θα σου συμπεριφερθούν και πώς θα σε "κρίνουν" οι άνθρωποι που σε γνωρίζουν προσωπικά.

    Σου στέλνω τα πιό γλυκά μου φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν με πειραζει γλυκεια μου και το ξερεις αν θα μισησουν το τι γραφω ή αν θα το λατρεψουν!Καθε αποψη ειναι καλοδεχουμενη,εξαλλου μεσα απο κριτικη γινομαστε καλυτεροι,δεν θελω να εχω αυλικους και να με χαιδευουν!
      Και επειδη ειμαι ρομαντικος εσυ δεν ανηκεις σε καμια κατηγορια ανθρωπων αλλα στην καρδια μου!

      Διαγραφή
  4. Γατούλη μου το να γράφεις δημόσια...εε θέλει γερό στομάχι!
    Ολα όσα έγραψες δείχνουν ένα πολύ καλό παιδί:)
    Μακάρι να ήταν όλοι έτσι.
    Ρομαντικός, ονειροπόλος, ευαίσθητος....λίγοι άντρες τα παραδέχονται αυτά!
    Σου εύχομαι να είσαι και ευτυχισμένος με τη σύντροφο σου.
    Και να μην αλλάξεις ποτέ!!!
    Φιλάκια:))
    Νιαρ νιαραχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παντα προσπαθω να παιρνω και να κραταω μονο τα καλα που μπορει να μου δωσει καθε ανθρωπος,θεωρω πως ετσι γινεσαι καλυτερος.Δεν ξερω αν ειμαι καλο παιδι αλλα αυτος που παρουσιασα με λιγα λογια ειμαι εγω και δεν προκειται να αλλαξω για κανενα λογο.Σευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια,αν και ειπα πως με νοιαζει η αποψη μονο των ανθρωπων που εχω πλαι μου,ειναι ωραιο να τα ακους και απο ανθρωπους που δεν σε ξερουν στην ουσια!Σευχαριστω και για την ευχη σου, να σαι καλα!καλο βραδυ να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχαχα η τελευταία φωτό τα λέει όλα! Γάτε δεν υπάρχεις :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ειχε και κερια θα ειμαστε κομπλε!

      Διαγραφή
    2. Τζακούζι και κεριά? αυτό θέλει μετά δείπνο, μουσική και μονόπετρο!! :P

      Διαγραφή
    3. Πρωτα δειπνο,μουσικη,χορο,μονοπετρο και μετα τζακουζι!Τα υπολοιπα τα αφηνω στην φαντασια σου.:P

      Διαγραφή
    4. Τα λες μπροστά σε όλους και με εκθέτεις. Φρόντισε να τα τηρήσεις γιατί έχω και μάρτυρες αυτή την φορά!! χιχιχιχιχιχιχιχιχιχι

      Διαγραφή
    5. χαχαχαχα με παραμονευεις και μετα λες εμενα γατο!

      Διαγραφή
  7. Αφήνω τα μέλια του ζεύγους από πάνω,γιατί μου έχει κολλήσει το πληκτρολόγιο,αλλά αν και σε πολλά συμπεριφερόμαστε παρόμοια,νομίζω ότι το τελευταίο είναι το χειρότερο και δε σου επιτρέπει πολλές φορές να δεις την πραγματικότητα!Αλλάζει όμως και αυτό καλώς ή κακώς!

    Χαιρετωωωω!!

    ΥΓ:Ρε Γάτε όταν ήρθα στο τόπο σου έβρχε και έγινα μούσκεμα!Να το πάρω ως τη γνωμη των ντόπιων και του ντόπιου καιρού για τη πάρτη μου ή όχι;:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχχα το τελευταιο οντως ειναι ελλατωμα αλλα τι να κανουμε αγαπα τον πλησιον σου με τα ελαττωματα του δεν λενε?Οσον αφορα τον καιρο βρεχει μεεεερες δεν σταματαει!καλα ρεεε ενα χρονο τωρα δεν εχεις καταλαβει πως ειναι το μερος με τις περισσοτερες βροχωπτωσεις στην Ελλαδα?Αρα μη το παρεις προσωπικα χαχα :P

      Διαγραφή
    2. ΤΟ χω καταλάβει καλαααααααααααααααααα από τα μουσκίδια που έχω φάει,αλλά να αρχίσει να βρέχει όταν έχω κατέβει από το σταθμό των ΚΤΕΛ και αρχίσω να παίρνω τα ποδάρια μου και τους σάκους μέχρι το λεωφορείο και να αρχίσει να βρέχει ε να μη το πάρω προσωπικά;Καλά ρεεε πως ζείτε εδώω;;;Δεν έχετε σκεβρώσει ακομα;:Ρ

      Διαγραφή
    3. Επειδή ντράπηκε να στο πεί, ας πάρω την ντροπή επάνω μου να το πω εγω! Ο θεός σε θαύμασε τόσο μόλις σε είδε που είπε "φτού σου αγορίνα μου"!! Οπότε φυσικά και να το πάρεις θετικά το όλο θέμα. Κάθε φορά που θα γίνεσαι μουσκίδι εσύ να περπατάς με ύφος "ειμαι πολύ ωραίος, αλήθεια, βεβαίως"!!

      Διαγραφή
    4. Xaxaxaxaxaxaxa!!!!Όχι ρεεεε!!!Μαλάκας θα μαι αν είμαι μουσικίδι και πάω κάπως έτσι αλλα δε στο είπα εγω!χαχαχα!

      Διαγραφή
  8. Δυστυχώς ο κόσμος δεν είναι αγγελικά πλασμένος αλλά νομίζω πως "οι τελευταίοι των ρομαντικών" είναι που του δίνουν μια αύρα παραδείσου.
    Έχεις δίκιο στο ότι δεν θα έπρεπε να κρίνουμε τα άτομα αλλά τα γραπτά, αν και στην ουσία ούτε και αυτά θα έπρεπε να κρίνουμε-γιατί είμαι της άποψης πως όταν κάτι δεν σου αρέσει απλά το αγνοείς και συνεχίζεις με κάτι της αρεσκείας σου- αλλά δεν συμμερίζονται πολλοί την εν λόγω άποψη. Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα.
    PS: Η τελευταία φωτογραφία είναι τόσο γλυκιά!!!!Το βλέμμα του γάτου όμως που χωρά χαλαρά συννεφάκι "μην την κοιτάς είναι δικιά μου" είναι που την αποθεώνει :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βλεπω ολοι σχολιασατε το ελαττωμα μου!:P
    Μαρεσε αυτο που ειπες "οι τελευταιοι των ρομαντικων δινουν μια αυρα παραδεισου" και θα συμφωνησω πως ουτε τα γραπτα πρεπει να κρινεις και απλα να αγνοεις οτι δεν σαρεσει!
    Η φωτογραφια αυτο ακριβως λεει "μακρια απτη γατα μου".
    Επισης Μαρινα μου να εχεις καλο υπολοιπο κυριακης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ξεχασα να πω πως το εν λογο ελαττωμα αφορα οχι μονο την μπλογκοζωη μου αλλα και την κανονικη.Ενα μικρο παραδειγμα ηταν και προσπαθω να το αλλαξω !

      Διαγραφή
  10. 1. Εδώ διαφέρουμε πάρααα πολύ,χαχαχαχα....το έχω ξαναπεί άλλωστε ότι δεν είμαι του ρομαντικού ;-)
    2. Aφού μπορείς και είσαι ήρεμος μπράβο σου...εγώ πάλι είμαι στην τσίτα συνεχώς και δε μπορώ να κάτσω ήσυχη σε μία μεριά,χαχαχαχα...Δεν λέω ότι φωνάζω,όχι,απλά είμαι πάντα στην τσίτα...αλλά ότι έχω θέλω να το συζητήσω κι εγώ ήρεμα έως ότου λυθεί.
    3. Αυτό δεν το λες και κακό...ώρες ώρες χρειάζεται...
    4. Εδώ απλά συμπάσχω και σε νιώθω!!!
    5. Εδώ κι αν ταιριάζουμε...είμαι κι εγώ πολύ υπερήφανη σε σημείο να νευριάζω άτομα,χαχαχα..
    6. Κι εδώ μία από τα ίδια ;-)
    7. Aυτό είναι προς τιμήν σου...και να μην αλλάξεις ποτέ!

    Ευχαριστώ γατόνι μου που απάντησες στην πρόσκληση και συγνώμη αν σε έβαλα σε αυτή τη διαδικασία,αλλά ωραία δεν ήταν?χιχιχι...Φιλάκια :)

    Aαααα!!!Όσο για το αφελής,ένα θα σου πω...ο πατέρας μου μια ζωή μου το έλεγε,επειδή πίστευα ότι όλοι γύρω μου είναι καλοί και δύσκολα θα με πικράνουν/πληγώσουν.Και ενώ την πάτησα πολλές φορές,συνεχίζω να πιστεύω το ίδιο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αλλαζει ο ανθρωπος κοπελια οτι και να γινεται οσο και να θελουμε.Δεν με εβαλες σε καμια διαδικασια ισα ισα ειπα 7+1 πραγματα για μενα!Στο θεμα της ηρεμιας τωρα δεν διαφερω απο σενα θελω να λυνω τα παντα την ωρα που γινεται κατι και οχι μετα απο καιρο,αν και αυτο ειναι λαθος μερικες φορες,απλα δεν μπορω τις φωνες,εζησα με φωνες τριγυρω μου και δεν τις αντεχω πια!Δεν ειμαι στην τσιτα οπως λες αλλα νευροσπαστο μερικες φορες χαχαχα

      Διαγραφή
  11. Πρωτη φορα του νεου χρονου κανω επισκεψη στο σπιτικο σου και ευχομαι να ειναι γεματο υγεια και ευτυχια!!!
    Καλη εβδομαδα να εχεις απο αυριο.
    Θα συμφωνησω με αυτα που εγραψε η coula.
    Οσο για το 4 και το 5 ειμαστε ιδιοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω φιλε μου και να εισαι καλα ανταποδιδω τις ευχες σου!
      Ειμαστε πολλοι τελικα,ποιος δεν ειναι γλυκατζης?σπανιο!!Οσο για το περηφανος ημουν και θα ειμαι,ετσι εμαθα ετσι θα πορευτω!
      καλο βραδυ αγαπητε

      Διαγραφή
  12. οι γλυκατιδες ειναι καβλιαριδες λεει η φιλη μου η ευτυχια ,κατι θα ξερει αυτη
    μια χαρα εισαι, μεινε οπως εισαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχχαα για ρωτα την και γι'αυτους που φτιαχνουν κιολας γλυκα!!σευχαριστω ασωτε θα προσπαθησω!:)

      Διαγραφή
  13. Λένε ότι όταν πίνουμε βγάζουμε τον αληθινό μας εαυτό. Άρα μάλλον είσαι πολύ καλό παιδί... Και αν κρίνω και από τα γλυκά που θα τρως ως γνήσιος γλυκατζής, είσαι και γλυκούλης... Χαρά στο κορίτσι που θα σε πάρει! Χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομιζω πως ετσι ειναι οσον αφορα το ποτο!Οσο για τα γλυκα ενα παρακαλαω να μην μου ανεβει το ζαχαρο γιατι θα με φαει η γατα μου!

      Διαγραφή
  14. Ωραίες αποκαλύψεις, μοιάζουμε αρκετά - ιδιαίτερα στην ευγένεια! Να σαι καλά γάταρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιφυλασσομαι και σε νεες αποκαλυψεις στην επομενη αναρτηση λιαν συντομως επειδη δεχτηκα μια προ(σ)κληση!Να'σαι καλα και συ φιλε μου

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Γάτε.Μην μασάς με τίποτα αγαπητέ. Είναι οτι καλύτερο μπορεί να έχει ενας άνθρωπός πάνω στη συμπεριφορά του. Ειδικά να μπορείς να διασκεδάζεις με ενα ποτηράκι είναι τρομερό. Ισα ισά για το κέφι.
    Όσο για την καλοσύνη δεν είναι κακό να πιστεύεις τον κόσμο γύρω σου. Μπορεί να έχουμε χάσει τα πάντα αλλά η κρίση μας βοήθησε να βρούμε όλοι σιγά σιγά την παλιά συντροφικότητα και απλότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες καταρχην!Πιστευω στο καλο των ανθρωπων και δεν θα παψω να πιστευω οσα στραβα και αν ερθουν στη ζωη μου!

      Διαγραφή