Τρίτη, 15 Ιανουαρίου 2013

Πρό(σ)κλησης συνέχεια!

Δέχτηκα ξανά μια πρό(σ)κληση για παιχνίδι αυτή τη φορά απ’την αγαπητή Dear e-diary, λίγο βέβαια διαφορετική απ΄την προηγούμενη γιατί δεν ζητάει να παρουσιάσω τον εαυτό μου ή το σπίτι μου αλλά το νεσεσέρ μου(δεν έχω το ξεκαθαρίζω από τώρα) και τη γνώμη μου πάνω σε άκρως θηλυκό ζήτημα(άλλο αν είσαι κλόουν) το μακιγιάζ!!

Που να ήξερες όμως αγαπητή μου φίλη σε ποιον ζητούσες τέτοιο πράγμα. Στο παρελθόν υπήρξα πειραματόζωο πάνω σε θέματα μακιγιάζ και γενικά αισθητικής γιατί είχα δυο πρώην που σπούδαζαν αισθητική και μάθαιναν πάνω μου όσο μπορούσαν για λόγους πρακτικής άσκησης(μακιγιάζ, αποτριχώσεις κλπ)! Με λυπήθηκε όμως ο καλός Θεούλης και η τωρινή μου σχέση είναι νορμάλ(προς το παρόν) και δεν κάνω πλέον το πειραματόζωο(αν και ασχολείται και αυτή με τον κόσμο της μόδας και ελαφρώς με την αισθητική)!!

Λοιπόν κάνω copy τις ερωτήσεις σου και απαντώ..

Τι θεωρείται πραγματική ομορφιά?
Πραγματική(θέμα αισθητικής πάντα) ομορφιά για μένα είναι όταν βλέπεις τον/την σύντροφο σου την ώρα που ξυπνά χωρίς ίχνος μακιγιάζ. Ουσιαστική ομορφιά είναι αυτό που κρύβει ο άλλος μέσα του.

Ποια είναι η αγαπημένη σου μάρκα κραγιόν?
Liposan και μόνο, όσο και να ήθελαν δεν τα κατάφεραν να με κάνουν πειραματόζωο σ’αυτό το κομμάτι. Έχω όμως να πω πως έχω γίνει περίγελος ακόμα και με λιποζάν αφού έβαλα μια φορά ένα με γεύση κεράσι και δεν ήξερα πως χρωματίζει τα χείλη και βγήκα έξω όχι μόνο με χρώμα αλλά και περίγραμμα σαν κλόουν αφού είχα πασαλειφτεί επειδή ήμουν βέβαιος πως είναι άχρωμα.

Ποια είναι η αγαπημένη σας εταιρία καλλυντικών όσον αφορά τα foundation και τις πούδρες?
Θα σου εξομολογηθώ κάτι λοιπόν αφού το έφερε η κουβέντα. Προς χάριν του τωρινού έρωτα μου και για να φανώ όμορφος σε μια φωτογραφία για τη γάτα μου, πήρα μεν πόζα αλλά ανακάλυψα πως είχα ένα τεράστιο σπυρί(δεν θέλω να το ονομάσω λόγο ευγένειας) στη μούρη μου, έτσι πήγα να το κρύψω με κονσίλερ μόνο που δεν ήξερα πως το χρησιμοποιείς και έτσι έγινα ρεζίλι για ακόμη μια φορά! Ευτυχώς όχι δημόσια αυτή τη φορά... Η μάρκα τώρα είναι Radiant αν και δεν με έβγαλε ασπροπρόσωπο την προτιμώ(μόνο αυτή βρήκα εύκαιρη τότε).

Ποιον τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ(μαντηλάκια, γαλάκτωμα?)
Λόγο της φύσης της δουλειάς μου, ειδικά τα καλοκαίρια χρησιμοποιώ μαντηλάκια καθαρισμού, κάνω ένα είδος ντεμακιγιάζ και εγώ απ’το φούμο στη μούρη μου!


Τι υπάρχει στην τσάντα μαζί σας από καλλυντικά προϊόντα? Υπάρχει κάτι που δεν αποχωρίζεστε?
Όπως είπα στην αρχή δεν έχω τσάντα και ούτε σαφώς νεσεσέρ, κουβαλάω ένα σακίδιο και αυτό με πράγματα απαραίτητα για τη δουλειά μου. Το μόνο πράγμα που μπορεί να θεωρηθεί καλλυντικό είναι τα μαντηλάκια που προανέφερα!


Είναι μεσάνυχτα, είστε ξενυχτισμένες και κουρασμένες, θα αφιερώσετε χρόνο στο ντεμακιγιάζ σας?
Χμμμμ πιστεύω απ’τα φιλιά που θα τις δώσω θα της κάνω εγώ ντεμακιγιάζ... Ωχ ξέχασα μιλάμε για μένα πφφφ!! Λοιπόν... Τι να πω τώρα? Για σας θα πω και θα πω πως είναι απαραίτητο να το κάνετε, έτσι έμαθα  πως πρέπει (είπαμε σχέσεις με αισθητικούς) γιατί κάνετε κακό και δεν αναπνέουν οι πόροι του δέρματος(είδες πόσα ξέρω?)!!


Αγαπημένο βερνίκι νυχιών γι αυτή τη σεζόν?
Αγαπημένο αυτή την εποχή δεν έχω, πιστεύω και ελπίζω να μην έχω και τις επόμενες εποχές. Επειδή έπεσα «θύμα» των γυναικών που είχα και δεν ήθελαν να χαλάνε το δικό τους ήδη βαμμένο νύχι, δοκίμαζαν πάνω στα δικά μου νύχια τις αποχρώσεις και προτιμούσαν αυτά από ένα ευρώ.


Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας? Ποιο είναι το δυνατό σας σημείο?
Προτιμώ να μην τονίζω τίποτα πάνω μου γιατί θα έχουμε θύματα(χαχαχαχα). Μετά από αυτό βέβαια που είπα θα γίνω θύμα εγώ!(Συγγνώμη αγάπη μου χιούμορ έκανα):P


Μακιγιάζ για έμενα σημαίνει.. Συμπληρώστε τη φράση:
Το μακιγιάζ είναι σωστό και ωραίο όταν τονίζονται ελαφρώς τα ήδη όμορφα χαρακτηριστικά ΣΑΣ, οτιδήποτε παραπάνω και υπερβολικό κάνει τις γυναίκες να φαίνονται κλόουν στα μάτια ΜΑΣ.(σοβαρή απάντηση χαχα)


Ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, ψεύτικα μάτια... Ομορφιά ή ανασφάλεια?
Ανασφάλεια σαφώς, μια γυναίκα είτε είναι όμορφη είτε είναι άσχημη όταν έχει αυτοπεποίθηση δεν περνά απαρατήρητη, το παν είναι να ξέρει τι είναι και πως παρουσιάζει τον εαυτό της. Αντίθετα σε μια γυναίκα με ψεύτικα μαλλιά, ψεύτικα νύχια, μάτια κλπ δεν μπορείς να διακρίνεις αν όντως έχει δικά της όμορφα χαρακτηριστικά και φωνάζει από μακριά πως είναι ανασφαλής και το μόνο που έχει σημασία γι‘αυτήν είναι το περιτύλιγμα. Φαντάσου τώρα και το άλλο.. κοιμάσαι με μια γυναίκα με όλα αυτά τα αξεσουάρ και το πρωί βλέπεις μια άλλη γυναίκα δίπλα σου... Φρίκη σου λέω!!
Μια όμορφη γυναίκα κάνει αισθητή την παρουσία της και αφήνει τη σφραγίδα της στο χώρο μόνο και μόνο απ’το τρόπο που κινείτε μέσα σ’αυτόν, απ’το βλέμμα της και το χαμόγελο της!

Ελπίζω να σε ικανοποίησα με τις απαντήσεις μου στην πρό(σ)κληση σου αγαπητή Χριστίνα και να γέλασες!Εγώ πάντως το ευχαριστήθηκα πραγματικά!
Πιστεύω εξάλλου πως σε μας παίζει ρόλο κυρίως να είμαστε καθαροί(δόντια,σώμα,ρούχα) και περιποιημένοι!Άντε καμιά κρέμα μετά το ξύρισμα και το θέμα αποτρίχωση το δέχομαι μόνο αν ο άλλος είναι σαν αρκούδα(φίλος μου υπέφερε απο αυτό το καλοκαίρι) όλα τα άλλα τα θεωρώ περιττά και πάει αλλού το θέμα μετά!









31 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=W3zZZg7Jh9I

    Αυτό γιατί δε θες να σχολιάσω!!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ακουγα τπτ και δεν ξερω αν εστειλες και σωστο λινκ:P

      Διαγραφή
    2. ΤΟ σωστό λινκ έστειλα και πρόσεχε γιατί σε λίγο καιρό θα τα ακούς αυτά συνέχεια στο Κύμα!:Ρ

      Διαγραφή
    3. πφφφ και βιαζομαι να παω να εξηγησω ενα ονειρο τωρα χαχαχα!:P
      Καλα φιλε μου θα το ακουσω και θα σου απαντησω καταλληλα αυριο!!!

      Διαγραφή
    4. Να μας εξηγήσεις δημόσια το όνειρο!ΤΙ γάτος είσαι αν δε μπορείς να κάνεις μια ονειροκριτική δημόσια;:Ρ

      Διαγραφή
  2. αχαχααχ Ευτυχώς που ορισμένα τα είπες όπως έχουν και δεν έκρυψες τίποτα! Οχι τίποτα άλλο ήμουν έτοιμη να τα πώ εγώ και να σε δώσω κανονικά!

    Εγω βλέπω οτι σε χάνω και δεν ξέρω τι να κάνω..θα μαλλιοτραβιέμαι μπλογκικά στο τέλος!!! αχαχαχαχαχα Ακονίζω νύχι, να το ξέρεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης ξέχασα να σχολιάσω....ΙΤΣΙΜΠΑΝΝΝΝΝΝ!!!! που το θυμήθηκες!! έχω πεθάνει στα γέλια με αυτό!!!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα σιγα μη με χασεις εδω ειπα εβαλα κονσιλερ!Εννοειτε πως θα ελεγα την αληθεια,σιγα μην κρυφτω!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι τυχαίο το ονομα της γνωστής μάρκας επαγγελματικων καλλυντικών kryolan!! Να σημειώσω..δεν τα έχω δοκιμάσει ποτέ μου!! :P

      Διαγραφή
    2. χαχχαχαχαχχαα δεν εχω ιδεα για την μαρκα!Αμερικλανε ειδες τι με βαλανε να πω ε?

      Διαγραφή
  4. χαχαχα Γιατι μπηκες στη διαδικασια να απαντησεις;; Ειναι πολυ γυναικεια τα ερωτηματα...χαχαχαχαχαχαχαχα

    Μου φανηκε πολυ αστειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε οπως ειπα και πριν με εβαλαν να απαντησω,με καλεσαν προσωπικος μαζι με αλλους αντρακλες της μπλογκοσφαιρας!
      http://dear-e-diary.blogspot.gr/2013/01/beauty-tag.html

      Διαγραφή
  5. Χαχαχαχαχαχχαχαχα...
    ΠΟυ το θυμήθηκες το ichiban??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα αγαπημενη σειρα!Ολο το πρωι αυτο σχολιαζω την διαφημηση και πως το ελεγε!

      Διαγραφή
  6. Εντάξει το κείμενο απλά δεν υπάρχει έχω λυθεί στα γέλια χαχαχαχαχχα
    Καλημέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα χαιρομαι Μαρινα μου!Αυτος ηταν ο σκοπος μου και το θεμα της προκλησης να γελασετε!
      Καλημεραα!!

      Διαγραφή
  7. Εντάξει τι να λέμε....

    Έβγαλα λαυράκι.. Εκεί που περίμενα να μην ξέρεις τι είναι η μάσκαρα εσύ προτείνεις λύση για ντεμακιγιάζ και μάρκα κονσίλερ...Θεότητα!

    Με τα λιποσαν την έχουν πατήσει πολλοί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου λεω παιδι μου εχω παρει μαστερ πανω στο θεμα μαρκες!Ημουν παντα περιεργος και ρωτουσα τι κανει το ενα τι κανει το αλλο και δεν φτανει μονο αυτο εχω φωτογραφικη μνημη μου μενουν τα παντα στο μυαλο!!Χαιρομαι που σαρεσε!
      Την καλημερα μου

      Διαγραφή
  8. Α, εσύ έχεις πιο εμπεριστατωμένη άποψη από μένα! Εύγε νεαρέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oπως ειπα αγαπητε μου φιλε στην αρχη στο παρελθον υπηρξα ταιρι δυο (μια καθε φορα μην παρεξηγηθω χαχαχ)φοιτητριων αισθητικης,πολυ ευκολα και με ενα "ελα σιγα μεταξυ μας θα μεινει και θα με βοηθησεις"επεσα θυμα και πειραματοζωο της πρακτικης τους ασκησης και εκτος απο ολα αυτα εμαθα και οτι μαρκα υπηρχε στο εμποριο!

      Διαγραφή
  9. καλώς σε βρήκα, από που αλλού, από την Χριστίνα!!! δεν θα το έχανα με τίποτα να δω τις απαντήσεις εσένα και των υπολοίπων!!! εύγε πάντως.. τελικά τα σεμινάρια των κοριτσιών έπιασαν τόπο, καλός μαθητής!! χι χι.. καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες!Επιασαν και οπως ειδες ακομη κανω πραγματα προς χαριν του ερωτα!χαχαχα
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  10. Hi. I just wanted to let you know that your blog is amazing. Do you maybe want to follow each other?? Let me know.

    xoxo

    http://bblluusshh.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχαχα Με συγχωρείς ρε Γάτε,αλλά δεν μπορώ να σταματήσω να γελάω μ' αυτό με τα μανό!Ή το άλλο με το Liposan... ('ντάξει,σκάω! :p)

    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχα καλο βραδυ Κ!!γελα ελευθερα και εγω το ιδιο κανω οταν τα θυμαμαι!

      Διαγραφή
  12. Αχαχαχα θεος ,θεος!
    Ελιωσα ρε ! Να 'σαι καλα μου εφτιαξες τη μερα!
    Καλημερουδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα σευχαριστω!Χαιρομαι που γελασες και καλως ηρθες!

      Διαγραφή
  13. Χαχαχαχαχαχαχαχα κλαίω γατόνι μου,κλαίω!!!!χαχαχαχαχα σε απόλαυσα,μόνο αυτό σου λέω!!!Μάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα τοσο δραματικα ηταν τα πραγματα χαχαχα!Νασαι καλα Ματινα μου αυτος ηταν ο σκοπος να γελασετε!

      Διαγραφή