Παρασκευή, 25 Ιανουαρίου 2013

Το όνειρο μου..


Εδώ και μέρες όλο λέω να γράψω και όταν φτάνω στο σημείο να γράψω κάτι σταματάω, πατάω φρένο, οι σκέψεις μου μπερδεύουν το μυαλό, με μπλοκάρουν!
Έναν τοίχο συναντώ, τοίχος από μπερδεμένες σκέψεις, μπερδεμένα λόγια, μπερδεμένα όλα...
Αποσυντονίστηκε το μυαλό μου με καταστάσεις που δεν μ’αρέσουν αλλά προσπαθώ να λύσω ή έστω να δώσω λύσεις, γιατί όταν πονάει ο άνθρωπος σου πονάς δυο φορές εσύ. Μπορεί το μυαλό να μπλόκαρε από όλα αυτά και ακόμα όλα να είναι άνω κάτω αλλά η καρδιά μου δεν είναι μπλοκαρισμένη είναι ανοιχτή μόνο για τον άνθρωπο μου και δεν θα κλείσει ότι και να συμβαίνει γύρω μου..μας!

Πριν σχεδόν δυο χρόνια η ζωή μου πήρε την κάτω βόλτα, πίστευα πως έπιασα πάτο ήρθαν όλα ανάποδα και δεν ήξερα από που να πιαστώ. Φίλοι, γνωστοί οικογένεια μακριά και πουθενά βοήθεια! Ένιωθα ότι θα εκραγώ, ότι σπάω σε χίλια κομμάτια και κανείς δεν έκανε τίποτα, χανόμουν και πουθενά ένα χέρι. Στεκόμουν και σκεφτόμουν πως εγώ φταίω οι «λάθος επιλογές» μου, εγώ δεν είμαι άξιος να νιώσω την ευτυχία πουθενά, εγώ έφταιγα και κατέρρεα κάθε μέρα και πιο πολύ. Ένιωθα μόνος και πουθενά μια καλή λέξη, ένα «όλα θα πάνε καλά».. Και συνέχιζα να βυθίζομαι σε σκέψεις άσχημες και θυμό.

Αναθεωρείς ανθρώπους και καταστάσεις, οι ξένοι γίνονται δικοί σου και οι δικοί σου ξένοι απ’τη μια στιγμή στην άλλη.
Εδώ ξεκινά και ο λόγος αυτής της ανάρτησης, τον δικό μου «ξένο» άνθρωπο που έγινε ο Άνθρωπος μου!
Τίποτα λένε δεν είναι τυχαίο και τελικά έχουν δίκιο, πάνω σε όλο αυτό το χαμό που επικρατούσε στη ζωή μου εμφανίστηκε αυτή, που όπως αποδείχτηκε είναι αυτή η ΜΙΑ που περίμενα μια ζωή.

Πάντα ήμουν αισιόδοξος και ονειροπόλος, όχι δεν ζω ούτε ζούσα σε ένα συννεφάκι, πιστεύω όμως πως ότι γίνεται γίνεται γιατί έτσι πρέπει να γίνει.. για κάποιο λόγο!
Όλοι αναθεματίζουμε τις λάθος επιλογές μας και όμως είναι αυτές που μας κάνουν και ανοίγουμε τα μάτια μας. Χωρίς αυτές τις «λάθος επιλογές» δεν θα μπορούσαμε να δούμε ούτε να ψάξουμε το καλύτερο για μας. Μέσα και μετά από αυτές βρίσκουμε, πάντα αν θέλουμε και δεν μεμψιμοιρούμε, αυτό που πάντα ψάχναμε!
Αν κοινώς δεν φας τα σκατά στη μούρη και αρκεστείς στη μετριότητα δεν πρόκειται να δεις ποτέ το τι αξίζεις πραγματικά να έχεις στη ζωή σου είτε αυτό λέγεται δουλειά είτε λέγεται αγάπη.

Χαίρομαι που έκανα «λάθος επιλογές» τελικά και τις ευχαριστώ γιατί αυτές με έφεραν εδώ που είμαι σήμερα να ζω και να μην υπάρχω απλά!! Ποτέ δεν έπαψα να ελπίζω και να προσμένω την αληθινή αγάπη για μένα, το άλλο μου μισό, μπορεί να μην πιστεύεις πως υπάρχει κάτι τέτοιο αλλά πλέον σου μιλάω με βεβαιότητα υπάρχει αν το θες πραγματικά και το ζω κάθε μέρα εδώ και 561 μέρες!
Πάντα την  περίμενα και είχα ονειρευτεί πως θα είναι αυτή η μοναδική αγάπη για μένα, αυτή που θα πλημμυρίζει την καρδιά μου με συναισθήματα και θα γαληνεύει την ψυχή μου.. Και εκεί ακριβώς που είχα απογοητευτεί από όλα και όλους ήρθε έτσι απλά, ήρεμα, με ένα χαμόγελο και μου έδωσε το χέρι της, με σήκωσε, με ανέστησε, μου έδειξε πως τίποτα δεν πήγε χαμένο και πως όλα έγιναν για να ανταμωθούν οι δρόμοι μας και να γίνουν ένας.
Είδα μέσα απ’τα μάτια της τον κόσμο όλο, πίστεψα ξανά σε μένα αλλά και στους ανθρώπους, δεν με άφησε να χαθώ και αφέθηκα στα χέρια της.. «πάρε την καρδιά μου στη παραδίδω, σου ανήκει κάντην ότι θες εσύ»
Δεν φοβήθηκα ούτε μια στιγμή γιατί ήξερα απ’την πρώτη στιγμή πως ότι είχα ονειρευτεί επιτέλους το βρήκα, δεν ήταν μια ουτοπία πια, δεν ήταν ένα όνειρο απλά, ήταν το δώρο της ζωής μου.. και το περίμενα καιρό!

«Είσαι το δώρο της ζωής μου, είσαι ο έρωτας της ζωής μου και σε περίμενα χρόνια! Ήξερα πως υπάρχεις και θα’ρθείς σε μένα τελικά!
Είμαι ευγνώμων και δοξάζω το Θεό κάθε μέρα που σε γνώρισα μάτια μου και σευχαριστώ που με άφησες να ανακαλύψω το μεγαλείο της ψυχής σου, που μ’αφήνεις να είμαι μέρος της ζωής σου, που μ’αφήνεις να είμαι μέρος στα όνειρα σου, που με κάνεις να ονειρεύομαι το μέλλον με τα πιο χαρούμενα χρώματα! Σευχαριστώ που είσαι εσύ και δεν θέλω να αλλάξεις τίποτα γιατί είσαι απλά τέλεια!! Μην σκέφτεσαι ότι έκανες λάθος επιλογές στο παρελθόν και φοβάσαι αλλά πως αν δεν τις έκανες δεν θα με «έβλεπες» ποτέ.. όπως και εγώ!
Είναι στιγμές που νιώθω ανάξιος μπροστά σου και φοβάμαι μη σε χάσω, χάσω το άλλο μου μισό και πάντα θα φοβάμαι όσα χρόνια και αν περάσουν!
Πως γίνεται να σε χάσω τώρα...? Δεν γίνεται καρδιά μου γεννήθηκα για σένα... γεννήθηκες για μένα, είσαι το κομμάτι που πάντα μου έλειπε, ο καθρέφτης μου που μέσα απ’τα μάτια σου βλέπω εμένα! Σου έχω πει πολλές φορές ότι αν όλα τα ωραία πράγματα σε ανεβάζουν ψηλά εσύ και η αγάπη σου με έχουν κάνει να φτάσω στο Θεό! Είσαι ότι ονειρεύτηκα, θέλησα και θα θελήσω στη ζωή μου και παρακαλάω κάθε μέρα αυτό το όνειρο να μην σβήσει ποτέ γιατί μαζί του θα σβήσω και εγώ!Κάθε δάκρυ σου με ραγίζει, κάθε γέλιο σου μου δίνει ζωή!
Σαγαπάω θάλασσα μου και θα είμαι πάντα δίπλα σου με οποιαδήποτε ιδιότητα! Φίλος, αδελφός, σύντροφος σου για μια ζωή..»

                                      

32 σχόλια:

  1. Τι να πω τωρα εγω μεσα στα κλαμματα..μου την έκανες την έκπληξη απόψε.. τα φιλιά και τα υπόλοιπα στο τηλ ευθύς αμέσως..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιγα ειπα και στο εχω πει πως δεν υπαρχουν πλεον λεξεις γιαυτα που νιωθω!

      Διαγραφή
  2. Αχ γατούλη πάνω που έλεγα να κλείσω....
    Σας εύχομαι(σε σένα και το άλλο σου μισό)να είσαστε πάντοτε μαζί, ερωτευμένοι, ευτυχισμένοι!
    Σας το εύχομαι με όλη την καρδιά μου!!!
    Πολύ με συγκίνησες με την έκφραση αυτή την απόλυτης αγάπης σου.
    Κάνε μια ευχή κι εσύ γατούλη, με τη γατούλα σου να βρω κι εγώ το άλλο μου μισό...γιατί μου φαίνεται πως κάπου χάθηκε.
    Καλή σου νύχτα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστουμε πολυ και οι δυο για τα καλα σου λογια και τις ευχες!
      Σου ευχομαι να βρεις αυτο που αξιζεις,πιστεψε σε αυτο γιατι τιποτα δεν χανεται, ερχεται εκει που δεν το περιμενεις!

      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  3. Πολλές φορές η λεκτική φυλακή που μας χαρακτηρίζει είναι πολύ μικρή για να περιγράψει τις καταστάσεις που βιώνουμε.

    Επομένως, πάρε αγκαλιά το άλλο σου μισό και ταξιδέψτε νοητά σε πανέμορφα μέρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι. Ειναι σαν να σε εχουν κλεισμενο σε ενα δωματιο χωρις παραθυρα, χωρις διεξοδο,και προσπαθεις να βρεις λυσεις και λογια, λέξεις.Μονο η αγαπη μου μπορει να με ταξιδεψει. Ηδη ταξιδεύουμε!

      Καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  4. Όντως,οι πολλές,λάθος επιλογές μας οδηγούν στην μία και μοναδική σωστή.Πολύ χαίρομαι να διαβάζω τέτοιες εκδηλώσεις αγάπης...Είστε τυχεροί που βρήκατε ο ένας τον άλλο και σας εύχομαι από καρδιάς να είστε μαζί για πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαιρομαι που σταθηκες και καταλαβες τι ειναι αυτες οι "λαθος επιλογες"!
    Σευχαριστω Κ για τις ευχες σου και τα καλα σου λογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υπέροχη ανάρτηση !!! Και υπέροχος έρωτας! Να είσαστε πάντα ευτυχισμένοι και αγαπημένοι!!!! Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολυ και συ να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  7. Τι γλυκουλικη εκδηλωση αγαπης ρε γατε!
    Μας συγκινησες!
    Να είστε πάντα καλά με την κοπέλα σου και η αγαπη σας να κρατησει για παντα!
    Φιλιά!

    Υ.Γ: Να το προσεχεις το κοριτσι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ,να εισαι καλα!
      Το προσεχω το κοριτσι,προσπαθω εστω..
      Καλο σ/κ να εχεις!

      Διαγραφή
  8. Μου θυμίζει έναν γνωστό μου όλη αυτη η φάση!!Χεχε!!
    Άντε και καλά κουφέτα!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ναμαι εγω ρε(ο γνωστος)χαχα
      Συντομα ελπιζω τα κουφετα!

      Διαγραφή
    2. Χμμμμμμμμ!!Λεεεες!!Με βολεύει εσύ είσαι!:Ρ:Ρ

      Να ναι καλά τα κουφεταα εεε,όχι ψευτοπράγματα!χαχαχαχαχαχαχαχα!:Ρ

      Διαγραφή
    3. κουφετα γεμιστα με σοκολατα οχι ψευτικα με αμυγδαλο και σπασουμε κανα δοντι χαχαχαχα

      Διαγραφή
  9. Αυτό θα πει έρωτας!
    Ξέρω πως είναι να έχεις συναντήσει το άλλο σου μισό και το μόνο που έχω να πω είναι να μην το αφήσεις ποτέ να σου φύγει! Είναι πραγματική ευλογία αυτό που ζεις!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερωτας με την πρωτη ματια!
      Αυτο ευχομαι και εγω να μην το χασω ποτε,μια φορα συμβαινει!
      Καλο σαββατοβραδο να εχεις!

      Διαγραφή
  10. Λένε πως κάποτε οι Θεοί ζήλεψαν την τελειότητα της καρδιάς και την χώρισαν στα δύο. Τώρα που η δική σας ένωσε τα κομμάτια της και είστε ένα πια, εύχομαι η αγάπη να χρωματίζει τις στιγμές και τα χαμόγελα σας με τα πιο όμορφα χρώματα, που μόνο τα όνειρα μπορούν να γεννήσουν!! Και εύχομαι βρε γάτε να την πάρεις την γατούλα σου σύντομα με παπά και με κουμπάρο και να κάνετε πολλά γλυκά γατάκια, γιατί η αγάπη σας πρέπει να μοιραστεί σε μικρές γλυκές ψυχούλες και να γεμίσει τον κόσμο με ευτυχία!!!
    Καλό βραδάκι!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τωρα τι να απαντησω σε τετοια λογια!Σευχαριστω μεσα απτην καρδια μου,μακαρι οι ευχες σου να εισακουσθουν και να γεμισει το σπιτικο μας συντομα πολλα γατακια!
      Καλο βραδυ να εχεις Μαρινα μου να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  11. Φοβερη αναρτηση φιλε μου!!!!Οτι και να γραψω θα ειναι λιγο γιατι τα εγραψες ολα σε μια προταση:είσαι ο καθρεφτης μου που μέσα απο τα ματια σου βλέπω εμένα!!! Σου ευχομαι αυτός ο καθρέφτης να μην ραγισει ποτέ απο οτιδηποτε ακουμπήσει επάνω του.Να εισαστε παντα μαζι.
    Καλη εβδομάδα να εχεις!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως νιωθω αγαπητε μου φιλε και εγω το ιδιο ευχομαι αλλα πιστευω πως εξαρταται απο μας και εφοσον ειναι ο καθρεφτης μου μονο αν ραγισω εγω θα σπασει,μονο αν ταφησουμε θα σπασει,οτιδηποτε αλλο περναει και προσπερναει δεν αγγιζει!
      Σευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια ξερεις πως σε εκτιμω πολυ,νασαι καλα!
      Καλη εβδομαδα να εχουμε!

      Διαγραφή
  12. Αγαπητέ γάτε, η εξομολόγησή σου είναι πολύ δυνατή.
    Συνήθως οι γυναίκες είναι αυτές που μπορούν να μιλούν τόσο δυνατά για αγάπη.
    Εντυπωσιάστηκα που αυτά ακούγονται από έναν άντρα.
    Σήμερα κάνοντας τη βόλτα μου σε 2 καινούρια blogs, διαβάζω πράγματα υπέροχα.
    Χαίρομαι τόσο πολύ....
    Ευχαριστώ πολύ που πέρασες κι απ' το δικό μου blog.
    Av θέλεις μπορείς να ξαναπεράσεις, να βάλεις βαθμό και σε 2 ακόμη ιστορίες απ' αυτές που έχουν αναρτηθεί στο παιχνίδι, εκτός κι αν απέρριψες εντελώς όλες τις άλλες.
    Φοβάμαι πως επειδή οι 5 τελευταίοι που βαθμολογήσατε βάλατε 3άρια στην ιστορία 5 και οι περισσότεροι από εσάς δεν βαθμολογήσατε καμιά άλλη, ίσως θεωρήσουν οι υπόλοιποι συμμετέχοντες ότι βαθμολογήσατε μόνο και μόνο για να ενισχύσετε βαθμολογικά 1 ιστορία δικού σας ανθρώπου.
    Δεν ήθελα να σου τα πω όλα αυτά πρώτη φορά στο blog σου, αλλά οφείλω να διαφυλάξω λίγο την καλή ροή του παιχνιδιού μου.
    Καλό σου βράδυ και να ζεις ευτυχισμένος αυτό που ήρθε στη ζωή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες και απτο δικο μου "σπιτι"!
      Υπαρχουν και αντρες που μιλουν ή δειχνουν την αγαπη τους τελικα και ξερω αρκετους,συνηθως παρεξηγουνται κιολας γι'αυτο και οι περισσοτεροι εχουν,εχουμε,μαθει να φαινομαστε το δυνατο φυλο να μην δειχνουμε συναισθημα γιαυτο τον ανουσιο λογο.
      Χαιρομαι για τα καλα σου λογια και σευχαριστω πολυ!
      Θα ξαναπερασω αμμεσα για καθε πιθανη παρεξηγηση και για να μην αδικηθει κανεις,αν και δεν εγινε μαυτη την προθεση,παραληψη μου!
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  13. Καλησπέρα φεγγαρογατε καλώς σε βρήκα καλε μου πόσο θαυμασα το λόγο σου τις σκέψεις σου και Την έκρηξη αγάπης σας εύχομαι τα καλλίτερα σας φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες και σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και ευχες!
      Να εχεις μια ομορφη μερα!

      Διαγραφή
  14. Πωπω... με έκανες και συγκινήθηκα πρώτη φορά που μπήκα!
    Μια μικρή αχτίδα φωτός μπήκε μέσα απ'τη χαραμάδα του κλεισμένου μου παντζουριού...
    Σε ευχαριστώ! Δε θα πάψω να ελπίζω ότι υπάρχουν τελικά άντρες που όντως νοιώθουν ευγνομωσύνη για την γυναίκα που τους τύλιξε αγάπη είτε αυτή είναι φίλη είτε ερωμένη...
    Να'σαι καλά! Καλώς σε βρήκα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχην καλως ορισες!Χαιρομαι που τα λογια μου,να το πω καλυτερα η εξομολογηση προς την καλη μου,φωτισαν την ψυχη ενος ανθρωπου!Σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
      Πιστευω,κατα την ταπεινη μου γνωμη,πως δεν ειναι θεμα αντρα ή γυναικας αλλα θεμα ανθρωπου το να αναγνωριζεις την αξια του του αλλου!
      Καλο βραδυ να εχεις

      Διαγραφή
  15. Δεν σε ζηλεύω γιατί ακριβώς έτσι κι εγώ, μέσα από "λάθος επιλογές" είμαι τόσα χρόνια με τον άνθρωπό μου.

    Δεν σε ζηλεύω λοιπόν αλλά σε χαίρομαι διπλά, γιατί το ζεις και το εκτιμάς και γιατί το καταθέτεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ καλε μου φιλε και χαιρομαι που υπαρχουν και αλλοι σαν εμενα που νιωθουν τα ιδια!
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή