Κυριακή, 24 Φεβρουαρίου 2013

Μου τη δινουν 11+1


Σε παλαιότερη ανάρτησή μου είχα πει 8 πράγματα για τον εαυτό μου!
Η αγαπητή φίλη K (http://insidieuse.blogspot.gr/) με συμπεριέλαβε ανάμεσα σε άλλους μπλόγκερ να (ξανά)μιλήσω για την αυθεντιά μου!
Δεν θα πω τι μου αρέσουν ή χαρακτηριστικά του εαυτού μου αλλά αυτή τη φορά θα πω για πράγματα ή καταστάσεις που μου τη δίνουν!

Πάμε λοιπόν:

1) Μου τη δίνουν οι ξερόλες! Αυτοί οι τύποι που θα έχουν να πουν πάντα κάτι είτε τους ρωτήσεις είτε όχι, είτε ξέρουν είτε δεν ξέρουν την τύφλα τους! Τιμωρία με κλείσιμο στόματος με μονωτική ταινία δια παντός!

2) Μου τη δίνουν οι άνθρωποι που ανακατεύονται σε σχέσεις είτε φιλικές είτε ερωτικές! Ανακατεύονται σε όλα! Δεν κοιτάνε την καμπούρα τους, δεν κοιτάνε κοινώς τα χάλια που μπορεί να έχουν, κοιτάνε εσένα τι κάνεις! Αν τύχει και κάνεις το λάθος και πεις ότι περνάς κάποιο χ-ψ πρόβλημα είναι έτοιμοι να σε στήσουν στη γωνία και καλά για το καλό σου! Κοινώς μου την δίνουν οι συμβουλάτορες τις κακιάς ώρας!

3) Μου τη δίνει και η υποκατηγορία των παραπάνω!
Αυτοί που ενώ η ζωή τους μοιάζει λες και είναι χέστρα και έκατσε πάνω δυσκοίλιος που έχει να χέσει 15 μέρες μετά από λουκούλεια γεύματα κάθονται και ασχολούνται με τις ζωές όλωωων των άλλων και βρίσκουν οτιδήποτε ώστε να σε υποβιβάσουν-χλευάσουν μόνο και μόνο για να μην βλέπουν τα δικά τους χάλια και πάρουν όπλο και τινάξουν τα μυαλά τους!
Τώρα που το σκέφτομαι η ίδια κατηγορία είναι με τους παραπάνω αλλά δεν με νοιάζει! Μου τη δίνουν!

4) Μου τη δίνουν οι εγωιστές, αυτοί που κοιτάνε μόνο την πάρτη τους και όταν πάψουν να παίρνουν κάτι από σένα ή όταν δεν τους δίνεις για τον χ-ψ λόγο αυτά που είχαν δεδομένα δεν ψάχνουν τι φταίει απλά γίνονται μπουχός(κοινώς καπνός). Πάντα αυτοί είναι καλύτεροι, πάντα αυτοί είναι σωστοί και ποτέ δεν κάνουν λάθος! Σιγά ρε Πάπα με το αλάθητο!! Ουστ και λίγα λέω!!

5) Πάμε σε κάτι πιο λάιτ χαχα! Μου τη δίνει αφόρητα η Κυριακή σαν μέρα! Είναι όλα κλειστά και βαριέμαι απελπιστικά, άσε που τρώω περισσότερη κούραση από οποιαδήποτε μέρα γιατί παίζω τη  Μαίρη Παναγιωταρά!

6) Μου τη δίνει το καλοκαίρι! Ζεσταίνομαι υπερβολικά, ιδρώνω υπερβολικά και τα ρούχα της δουλειάς μου είναι υπερβολικά ζεστά και πάντα μακρυμάνικα (συνήθως)! Θέλω να βγάλω τα πετσιά μου(κοινώς το δέρμα μου)! Άσε που μια Κυριακή πήγαινα για ένα μπάνιο στη θάλασσα και τώρα το παίζω νοικοκυρά αλλά ακόμη και εκεί ζεσταίνομαι άρα εξακολουθεί να μην μ’αρέσει η εποχή!
Έχω και άλλον ένα λόγο αλλά δεν σας το λέω χαχα!

7) Μου τη δίνει ο χειμώνας (ναι τώρα θα πεις είσαι τρελός δεν ξέρεις τι θες)! Έχω να σε ενημερώσω πως εδώ που είμαι βρέχει 9 μήνες το χρόνο κάθε μέρα όλη μέρα τσουρ τσουρ η βροχή λες και μας κατουράει ο Θεός! Απ’την υγρασία έχω βγάλει ρίζες και έχω σκεβρώσει! Παύει να’ναι ρομαντική η βροχή φίλε/η μου όταν την έχεις φάει στη μάπα 31 χρόνια!
Έχω και άλλον ένα λόγο και εδώ αλλά δεν σας το λέω!

8) Μου τη δίνουν οι φωνές! Είμαι πάρα πολύ ήρεμος (μη βλέπεις τώρα που μου γύρισε το μάτι) μέχρι αηδίας, ρώτα και την Μελένια μου αν δεν το πιστεύεις χαχα! Γι’αυτό και δεν μπορώ τις φωνές, αρκετές είχα στο παρελθόν!

9) Μου τη δίνουν οι άνθρωποι που μιλάνε με μπουκωμένο στόμα! Πρέπει δηλαδή εκεί που τρώω σαν το καλό του Θεού να βγάλω τα άντερα και τα σκότια  μου? Γαρμπούνιασε (φάε) όπως λέμε εδώ πρώτα και μετά μίλα μου όσο θέλεις!!

10) Μου τη δίνουν και αυτοί που όταν πάμε σε μια ταβέρνα-εστιατόριο (παλιάαα)  τσιμπολογάνε και χώνουν τα βρωμόχερα τους στο πιάτο μου έτσι απλά για να δοκιμάσουν αν είναι καλό! Αν θέλω θα ρωτήσω θέλετε να δοκιμάσετε απ’το δικό μου? Μη χώνεις τα χέρια σου ρε μπαστουνόβλαχε που πριν ίσως έπιασες ή έξυσες κάτι άλλο! Σιχαίνομαιιι! Μη χώνεις το βρωμοπιρούνι σου που είναι γεμάτο τζατζίκια πάνω στο φαγητό μου! Αν θέλω θα σου δώσω εγώ πριν φάω καν με καθαρό πιρούνι!
Αν βέβαια μιλάμε για τη Μελένια μου ας κάνει το πιάτο μου χωματερή δεν με νοιάζει θα φάω!

11) Μου τη δίνει ενώ έχω βρει και έχω κατεβάσει το νέο επεισόδιο της σειράς που παρακολουθώ να πρέπει να περιμένω μέρες εως εβδομάδα μέχρι να ανεβάσουν  υπότιτλους για να το δω! Δεν τα πάω καλά μάνα μου στα αγγλικά ώστε να παρακολουθήσω χωρίς υπότιτλους τι να σου κάνω?!

+bonus

12) Mου τη δίνει που κάθε απόγευμα πάνω στην καλύτερη ώρα και ενώ έχω γυρίσει κομμάτια συνήθως απ’τη δουλειά να πρέπει να ξαναφύγω για να πάω να βγάλω επιπλέον χρήματα και να ήταν και πολλά θα έλεγα! Όχι δεν βαριέμαι αλλά θα προτιμούσα να ήταν σερί και ας δούλευα 15 ώρες! Το τι τραβάω σ’αυτήν τη δεύτερη δουλειά δεν λέγεται, είναι λόγος ανάρτησης πάντως και θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι!


Έχω πολλά ακόμα που μου τη δίνουν αλλά λέω να μην σας την δώσω και σε εσάς με μια λίστα ατελείωτη χαχα!
Με λένε χμμ γάτο και είμαι καλά αλλά γκρινιάρης πολλές φορές!


Υγ: Ευχαριστώ καταρχήν το φίλο μου Σκρουτζάκο (http://scroodgejkok.blogspot.gr/) που μου έδωσε αρχικά το βραβειάκι και να με συγχωρέσει που δεν έπαιξα εξ’αρχής αλλά φίλε μου δουλεύω πολύ και γυρνάω πτώμα!
Υγ2: Ελπίζω αγαπητή Κ να σε κάλυψα με όσα μου τη δίνουν γιατί και αυτά μέρος τους χαρακτήρα μου είναι και σ’ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες στη λίστα σου!


Σας ευχαριστώ και τους δυο για την τιμή που μου κάνατε με αυτό το δώρο-βραβείο!


26 σχόλια:

  1. αχχχχααχαχαχ όχι οτι δεν τα ήξερα! Τα ήξερα! Και ξέρω και τα υπόλοιπα που σε νευριάζουν και γελάω και μόνο που τα σκέφτομαι!! Αλλά ειλικρινά είναι αλλιώς να τα ξέρεις και αλλιώς να τα διαβάζεις! Έχω πεθάνει στα γέλια! ααχααχαχα Σμουτς

    **και θες να με φέρεις εκεί τρομάρα σου να σκεβρώσω και εγώ μαζί. Να έχεις έτοιμο τον οδοστρωτήρα γιατί έχω και κορμί ατελείωτο! αχχχαχαχα

    Σμουυυυτςςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου σε εκανα να γελασεις χαλαλι η κουραση μου!Θα σου εχω αφυγραντηρα εσενα για την υγρασια μην ανησυχεις χαχα!σμουτς

      Διαγραφή
  2. Aν εξαιρέσεις ότι λατρεύω το χειμώνα και μου αρέσει η Κυριακή ως μαμά γιατί ξεκουράζομαι από τα πήγαινε-έλα,σε όλα τα άλλα με βρίσκεις σύμφωνη γατόνι μου!!!
    Φιλώ σε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα εχω αδικο??
    Καλο βραδυ και καλο ταξιδι να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. XeΧε χε χε, όλοι μεσ στα νεύρα είμαστε!!!! Μου τη δίνουν αυτά που σου τη δίνουν εκτός απ το καλοκαίρι και το χειμώνα, και ναι, τελικά ένα bonus track χρειάζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νευρα,κουραση ολα μαζιι!Το bonus track ειναι και αφορμη να γραψω αναρτηση στο μελλον αστα!χαχα
      Καλημερααα!

      Διαγραφή
  5. χαχαχα Ηρέμησε βρε Γάτε,θα κάνεις ρυτίδες απ' την τσαντίλα!
    Δεν κάνει τίποτα.Εγώ σε μερσώ που ανταποκρίθηκες άμεσα.Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xaxaxaxa Γκρινια κανω κατα τ'αλλα ειμαι πολυ ηρεμος δεν τσαντιζωμαι ευκολα,η ηρεμια μου τσαντιζει!
      Ημουν γενικα αυτες τις μερες κουρασμενος και δεν ειχα χρονο για αναρτησεις,ουτε να διαβασω,αλλα εφοσον μου ζητηθηκε προσπαθησα να κανω οτι καλυτερο μπορω.Χαιρομαι οταν συμμετεχω σε τετοιες προσκλησεις-προκλησεις!
      Καλημεραα χωρις τσαντιλα χαχα

      Διαγραφή
  6. Εδώ βρήκα πιό σωστά τεκμηριωμένα όσα μου τη δίνουν με μεγάλη έμφαση σ΄αυτούς που κατηγορύν τους άλλους αντί ν'ασχοληθούν με το να βελτιώσουν τη δική τους ζωή, με τους εγωιστές, με τις ταβέρνες μονο που εκεί μου τη δίνουν και οι γονείς που αφήνουν τα παιδιά τους να τρελλαίνουν τους πάντες, να τρεχει το αλλο σα μουρλο γυρω γυρω απ΄το τραπέζι σου ή να έρχεται κοντά και να σε κοιτάζει επίμονα σα να είσαι εξωγήινος μόνο και μόνο γιά να σου τη σπάσει. Ουπς σορρυ, εδώ δεν είναι τα 11 δικά μου αλλά τα 11 δικά σου. Λοιπόν μιά χαρά στη δίνουν γάτε όσα σου τη δίνουν. Καλώς σε βρήκα (σε διάβαζα από καιρό αλλά δεν αποφάσιζα να γράψω).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι ξεχασα τα παιδια-δαιμονες(κακομαθημενα)που σου περνουν τα αυτια και οι γονεις λενε πχΚωστακη μην τρεχεις!! Αντι να το αρπαξει και να το βαλει διπλα του ή να ασχοληθει μαζι του!
      Καλως ηρθες και με πετυχες και πανω στην τσαντιλα μου!
      Καλημεραα

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Γάτε. Πεστα φίλε μου...έχει γεμίσει ο τόπος ξερόλες και εγωιστάρους να πούμε...Όσο για το καλοκαίρι..ε εντάξει η καλύτερη εποχή είναι η άνοιξη αλλά και το καλοκαιράκι δεν είναι άσχημο...
    Αλήθεια που μένετε ρε παιδιά και βροχάει τόσο πολύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα αγαπητε Ιωαννη!
      Μα πως να μην τα πω να σκασω ειμαι ωρες ωρες βαρεθηκα να ακουω και να βλεπω!Οσο για την ανοιξη θα συμφωνησω σταματαει και η βροχη(σχεδον)εδω.Αν σου πω που ειμαι θα με περασεις τρελο που δεν μαρεσει το καλοκαιρι,μαρεσει απλα δεν τρελενομαι γιατι δουλευω ακαταπαυστα και σε δυσκολες συνθηκες συνηθως!
      Βορειοδυτικα και ψηλααα!
      Καλημεραα

      Διαγραφή
  8. Kαλημέρα Γατε,
    την εχω διαβασει απο χθες την αναρτηση αλλα αμα εχεις μια μάνα να γκρινιάζει ΄΄Κλεισε τον υπολογοστη και πέσε για υπνο΄΄ποτε να προλαβεις να σχολιασεις!
    Λοιπον,
    συμφωνώ σε όλα, αλλά ταυτίζομαι με τα 2,5,8
    οι κουτσομπόληδες ειναι εκνευριστικοι,
    οι Κυριακες ειναι το ιδιο γιατι σαπίζω στο σπιτι και βαριεμαι,
    δεν αντεχω φωνακλαδες και γκρινιαριδες!
    Φιλιά :)

    ΥΓ:Η φωτογραφία με το νευριασμενο γατι όλα τα λεφτά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οταν κουτσομπολευουν μπροστα σου φιλους και γνωστους να ξερεις πως και για σενα το ιδιο κανουν σε αλλους!Τα σιχαινομαι οχι απλα μου τη δινουν τα κουτσομπολια!Γινομαι ογατος του σατανα αν ακουσω πως ασχολουνται με μενα ή την οικογενεια και φιλους μου!
    Ειχα και ενα γατι με οπλο αλλα ειπα ναναι πιο λαιτ χαχαχα
    Καλο απογευμα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σιχαίνομαι κι εγώ απίστευτα την Κυριακή και επίσης σιχαίνομαι απίστευτα να μου μιλάνε με γεμάτο στόμα και περιττό να σου πω ότι θα δείξω το κείμενο σου σε δυο τρεις ψυχές που με λένε περίεργο άνθρωπο γι αυτό τον λόγο!! Να δουν πως δεν είμαι εγώ η μόνη που το έχω θέμα.
    Επίσης περιττό να σου πω πόσο γέλασα έτσι όπως μας τα έγραψες!!! Σαν τον γκρινιάρη απ' τα στρουμφάκια χαχα. Απολαυστικός.
    Καλό σου βράδυ γάτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ και χαιρομαι που σε εκανα να γελασεις!Οσο και να γκρινιαζω,οσο και αν θελω να βαλω τις φωνες προσπαθω να τα βλεπω τα πραγματα χιουμοριστικα!κωμικοτραγικες καταστασεις ειναι η ζωη μου(ή τις κανω εγω αλλιως δεν παει παρακατω)!Δεν εισαι η μονη ειμαστε πολλοιιι!
      Ο γκρινιαρης απτο στρουμφοχωριο σου ευχεται καλο βραδυ!χαχαχα

      Διαγραφή
  11. ουτε και συ γλυτωσες απο το βραβειο ε? χάχα
    συμφωνουμε σε όλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα τελικα δεν την γλιτωσα φιλε μου!Αλλα να σου πω την αληθεια το χαρικα!
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  12. Μου τη δίνει ο γκρινιάρης απο τα στουμφάκια...

    Ενα διαφορετικό 11 από ένα διαφορετικό γκρινιαρόγατο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημενος χαρακτηρας(οχι που δεν θα ηταν για μενα)ο γκρινιαρης χαχαχα!
      Ειμαι ναι το παραδεχομαι πολυ γκρινιαρης θα μπορουσα να γραψω αλλα τοσα!!
      Την καλημερα μου

      Διαγραφή
  13. Το νούμερο 10 μού θύμισε σκηνές από το Ρετιρέ! Χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαα και που να με βλεπεις πως γουρλωνω τα ματια οταν το κανουν αυτο!!
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  14. Ελεος πια με αυτή τη βροχή!!Σήμερα άσπρισε όλη η αυλή από το χαλάζι!!!ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΒΡΟΧΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣ;;

    ΑΜα σου πω ότι και τα 11 που λες τα συνδυάζω σε εναν άνθρωπο θα το πιστέψεις;;:Ρ:Ρ:Ρ

    Δηλαδή τόσο χαμηλά τους υπολοιπους;;Δηλαδή όλα για τη Μελένια δηλαδή;;;;Τόση απαξιωση δηλαδηη;;:Ρ:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα δεν θα παψουν μεχρι να τελειωσεις και τη δευτερη εξεταστικη να μαθεις!
      ΟΛα για τη Μλενια μου ναι!χαχαχαχα
      Απαξιωνω οτι μου καθεται στραβα και τα παραπανω ειναι ενα δειγμα χαχαχα

      Διαγραφή
  15. Αρχικα συγχαρητηρια για το βραβειακι!

    Ωραια αυτα που μαθαμε μα ελα που ειμαι με την περιεργεια για τους λογους που δεν λες!!! :)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω και το πηρα εις διπλουν!
      Οσο για την περιεργεια χμμμ ισως το αποκαλυψω αργοτερα!Υπομονη!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή