Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Άγιος Βαλεντίνος με το ζόρι!!


Λόγω της ημέρας είπα και εγώ να σας αφηγηθώ μια ιστορία που μου έδωσε κατά κάποιο τρόπο ένα μάθημα για την υπόλοιπη ζωή μου!

Πριν πολλά χρόνια όταν ήμουν έφηβος σχεδόν όλοι οι φίλοι μου είχαν σχέσεις. Δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλούσε ιδιαίτερα αλλά τον συγκεκριμένο χρόνο όσο άρχιζε η αντίστροφη μέτρηση για τον εορτασμό του Άγιου Βαλεντίνου τόσο εμένα μου την έδινε που όλοι θα είχαν κανονίσει κάτι για τη συγκεκριμένη μέρα και εγώ τίποτα!
Κάπου στην αρχή του χρόνου λοιπόν γνώρισα μια κοπέλα, φρέσκο αίμα που λένε, η οποία μπήκε στην παρέα!
Να σου πω την αλήθεια η εν λόγω κοπέλα ούτε όμορφη ήταν ούτε η χαρά της παρέας που θα σε κέρδιζε με το χαρακτήρα της! Πες πες όμως οι φίλοι μου απ’τη μια αλλά και ότι είχε πέσει περονόσπορος  απ’την άλλη κάναμε δεσμόοο(επίδεσμο).
Για να μην πολυλογώ στην ουσία ούτε ερωτευμένος ήμουν αλλά ούτε και αυτή, όταν δε με φίλησε για πρώτη φορά μου έκανε τέτοιο κεφαλοκλείδωμα ούτε να παλεύαμε! Όσο περνούσε ο καιρός ευχόμουν κάθε μέρα κάτι να στραβώσει και να χωρίσουμε δεν πέρναγα καλά, δεν πέρναγε καλά και φαινόμασταν. Κανείς απ’τους δυο μας δεν έκανε όμως κάτι πόσο μάλλον που κοντοζύγωνε η μέρα του Αγ.Βαλεντίνου. Βλέπεις ήμουν μικρός και δεν είχα μάθει ακόμα πως δεν πρέπει να μιζεριάζω αλλά και να συμβιβάζομαι με μετριότητες!(μέτριες καταστάσεις όχι λόγω ομορφιάς)
Έτσι λοιπόν σκέφτηκα μόλις περάσει η ρημάδα γιορτή να της πω να χωρίσουμε. Αμ δε!!
Παραμονή την παίρνω τηλέφωνο να την ρωτήσω τι ώρα να περάσω να την πάρω να πάμε βόλτα και πάνω στην κουβέντα μου πετάει τη βόμβα!
-Ξέρεις γάτε θέλω να χωρίσουμε και αν θες να παραμείνουμε φίλοι(ναι περνάγαμε τόσο ωραία που θα κάναμε και παρέα)
Ε οχιιιι ρε γαμώτο σκέφτηκα με πρόλαβε κοίτα να δεις, και εκεί που σκεφτόμουν πως θα της το πω εγώ να μην στεναχωρηθεί(η γομάρα) μου την έφερε αυτή!
Απ’τα νεύρα μου έκλαιγα που δεν πρόλαβα, εγωισμός βλέπεις!

Από τότε λοιπόν έπαψα να κάνω σχέσεις έτσι απλά για να λέω πως έχω σχέση! Ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που έγινε αυτό! Το μάθημα στην ουσία που πήρα από αυτήν την εμπειρία είναι ότι με το ζόρι έρωτας δεν γεννιέται και δεν γίνεται, δεν υπάρχουν πρέπει και συγκεκριμένες γιορτές.
Ο έρωτας για μένα είναι από μόνος του γιορτή, όταν δυο άτομα γίνονται ένα, όταν το εγώ γίνεται εμείς!
Η αγάπη όταν είναι αληθινή φαίνεται στην κάθε μέρα στο κάθε λεπτό από ένα τηλεφώνημα, από ένα μήνυμα, από ένα λουλούδι, μια λέξη, μια ματιά! Από μικρά απλά καθημερινά πράγματα και λέξεις!

Δεν με νοιάζει που είναι ξενόφερτη γιορτή, δεν με νοιάζει αν πλουτίζουν(παλιά, σήμερα αμφιβάλλω) κάποιοι από αυτή τη γιορτή!
Γιορτάζω σήμερα όπως και κάθε μέρα εδώ και 581 μέρες και είμαι πιο ευτυχισμένος από ποτέ και το δώρο μου για σήμερα και για πάντα είναι αυτή η μια και μοναδική, η Μελένια μου!


                                          Χρόνια πόλλα σε όλους και ερωτευμένους και μη!


Υγ: Για σένα μικρό μου επειδή ξέρω πως θα γελάσεις ξανά με τα καμώματα μου!
                                            

40 σχόλια:

  1. Το έμαθες το μάθημα γατούλη! Από εδώ και πέρα... προσοχή!
    Να περνάτε καλά! Ό,τι κι αν κάνετε, να το κάνετε με αγάπη και δε θα χάσετε!

    Σας φιλώ σταυρωτά (και τα δυό σας, χι χι!)

    η κουμπάρα!
    (αχαχαχα! όχι θα μου ξεφύγεις νομίζεις;)

    :0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα κουμπαρα το εμαθα το μαθημα μου!
      Μονο με αγαπη και πεισμα κανουμε οτι κανουμε!
      Φιλια(και απτους δυο μας χαχα)

      Διαγραφή
  2. Να 'στε πάντα καλά, μαζί, ευτυχισμένοι και πάντα ερωτευμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου!Χρονια πολλα καθε μερα!

      Διαγραφή
  3. Καρδούλα μου εσύ που έκανες ανάρτηση!! Πάντα γελάω με τα καμώματά σου, μπορώ να κάθομαι να σε ακούω με τις ώρες!! Όχι δεν με ενοχλεί καθόλου που διάλεξες τέτοια μέρα να μιλήσεις για μια πρώην! Ίσα ίσα το απόλαυσα! Εξάλλου για εμάς έχουμε καιρό μπροστά μας για να λέμε!! Πολλά φιλάκια μελένια, να σε γλυκάνω ακόμα περισσότερο!! Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγα μη δεν σου εκανα το χατηρι αφου ξερεις ποσο μαρεσει να γελας!σμουτς

      Διαγραφή
  4. Xαχαχαχα,ε με το στανιό έρωτας δε γίνεται!!!Μελωμένος όμως γίνεται!!!
    Φιλιά γατόνι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ με το ζορι δεν γινεται τιποτα!!Μελωμενος μονο?Κολλαω σου λεω παιδι μου!!!!χαχαχαχα
      Καλο βραδυ κοπελα μου!

      Διαγραφή
  5. Από το να έχω σχέση, απλά και μόνο για να λέω ότι έχω γκόμενα και κουτουπώνω κάτι, χίλιες φορές μόνος μου. Δεν το συζητώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως ειναι αλλα οπως βλεπεις το ατοπημα μου εγινε στα εφηβικα μου χρονια,πηρα το μαθημα μου!

      Διαγραφή
  6. Γατούλι αυτό με τις 581 ημέρες είναι για πολλά respect!!!! Μπράβο στο γλυκό ζευγαράκι. Πάντα τέτοια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ,να εισαι καλα και συ οτι επιθυμεις!
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  7. Kαι την ανέχτηκες, και σε χώρισε κιόλας η κυρία! Χαχαχα, ένα δράμα έζησες κι εσύ καημένε! Χαχαχα! Καλή σου μέρα!

    Υ.Γ. Πάντα να είστε τόσο αγαπημένοι με τη Μελίνα... Ολόψυχα σας το εύχομαι! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα να πανε,ηθελα ναμαι ευγενικος να μην πληγωσω και τελικα την πατησα!χαχαχα
      Σευχαριστω πολυ για την ευχη σου!
      Καλο απογευμα!

      Διαγραφή
  8. Να είστε πάντα αγαπημένοι κι ευτυχισμένοι, Γατούλη και Μελοκανελλίτσα!!! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Ιωαννα μου να εισαι καλα και εσυ, οτι επιθυμεις να το εχεις ευχομαι!
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  9. Χαχαχαχα,ρε 'συ Γάτε,όλες οι κουλές σ' εσένα πια (το Μελάκι εξαιρείται,βέβαια!);Η μία δοκίμαζε πάνω σου τα μανό της,η άλλη ήθελε να... «μείνετε φίλοι»...Ό,τι να 'ναι!

    (κι επειδή μ' έχουνε πιάσει οι γλύκες μου,πάρτε ♥ και να 'στε πάντα αγαπημένοι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα οχι μωρε δεν ηταν κουλες,σ'αυτην την περιπτωση ημουν μικρος και αβγαλτος χαχαχα!
      Σευχαριστουμε και οι δυο!!:))

      Διαγραφή
  10. ολοι τα εχουμε ζησει αυτά\ολα μεσα στο παιχνιδι της γάτο ζωης μας ειναι χεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι φιλε ασωτε ολα μεσα στο παιχνιδι ειναι αρκει να μαθαινουμε απο αυτο!
      Καλο βραδυ να εχεις

      Διαγραφή
  11. Κοίτα, αν το καλοσκεφτείς, και αυτή η κοπέλα με τον τρόπο της σε προετοίμασε για να εκτιμήσεις την πραγματική αγάπη (και κατ' επέκταση τη Μελένια σου)... Άρα κερδισμένος βγήκες!
    Πολλά φιλιά και καλό σ/κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως οπως το ειπες,εξαλλου το ειπα εξαρχης ενα μαθημα το πηρα και εμαθΤον αριθμο του τζοκερ επιασα δεν βγηκα απλα κερδισμενος!
      Καλο σ/κ να εχεις και εσυ,καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  12. τι τρυφερός γατούλης που είσαι!!!!!χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τη γατα μου παντα!
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  13. Παρόμοια ιστορία αλλά όχι αγιοβαλεντίνικη κι εγώ ο "κερδισμένος" είχα κι εγώ! :)

    Σε σχέση με το στανιό, έψαχνα να βρω αφορμή να την "κάνω". Ένα απόγιομα έχω κανονίσει με παρέα να πάμε συναυλία. Με βαριά καρδιά την παίρνω τηλέφωνο και την ρωτάω τι θα κάνει σήμερα. Μου λέει θα πάει στην ίδια συναυλία με μια θεία της. ο Μεγαλοδύναμος με φώτισε να ΜΗΝ της πω ότι θα πάω στην ίδια συναυλία. Εκεί που καθόμουν με τους κολλητούς, την βλέπω να έρχεται και να κάθεται 2 σειρές πιο κάτω με την "θεία" της, έναν τύπο μεγαλύτερό μας, αδερφό ενός συμμαθητή μας! Το τι χαρά πήρα, δεν περιγράφεται!!!

    Την άλλη μέρα που την πήρα τηλέφωνο και της είπα ότι ήμουν κι εγώ στην συναυλία και την είδα, με ρώτησε..."και τώρα τι γίνεται?" ΜΠΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ


    Υ.Γ. να σκουπίζετε το τσαρδί σας, σας παρακαλώ...κολλάμε από τα μέλια χιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. XAXAXAAXAXA ελα ρε σε ρωτησε και τωρα τι γινεται?χαχαχα σαφψς απαντησε ςπως εγω δεν τα δεχομαι αυτα και σαν δεν ντρεπεσαι κλπ ε?
    Το τσαρδι οσο και να το περναω με τη μαπα κολλαει το ερμο χαχαχα!
    καλο απογευμα φιλε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην απάνταγα έτσι!!! Γέλαγα από μέσα μου, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο!!!

      Νομίζω ότι της είπα "Τι θες να γίνει δλδ? Τίποτα, τέλος" χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχα εγω νευριασα γιατι δεν προλαβα να πω εγω χωριζουμε χαχαχα!
      Αρχοντας εισαι υποκλινομαι!

      Διαγραφή
  15. Εγώ άργησα να σου απαντήσω, αλλά είπαμε διαδηλώνω!! Αγαπητέ μου γάτε, δεν λέω ωραία η ιστορία σου και διασκεδαστική και ιδιαίτερα διδακτική (πωπω τι μας οδηγεί η ψυχολογία μας καμιά φορά να κάνουμε) και σε ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας, αλλά με όλο το θάρρος και αν μου επιτρέπεις να πω την γνώμη μου, θα μου άρεσε περισσότερο να διαβάσω πως έκανες πρόταση γάμου στην γατούλα σου, πως ξεκινάτε το κοινό σας γατόσπιτο, πως θα κάνετε γατάκια και θέλετε να σας στείλουμε δώρο κουβάρια για να παίζουν ή κανένα τηγάνι για να φτιάχνετε ψαράκια , κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Γιατί πως να το κάνουμε, στα πλαίσια της blogόσφαιρας είστε το αγαπημένο μου ζευγάρι!!!
    Καλό σου βράδυ γάτε και πάντα ευτυχισμένοι και ερωτευμένοι να είστε με την γατούλα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμ πιστευω πως καποια πραγματα και στιγμες καλο ειναι να τις ξερουμε μονο οι δυο μας!Τον τροπο που θα κανουμε γατακια βρε Μαρινα μου πρεπει να τον εξηγησω?χαχαχα Προς το παρον λεμε παντως για να σου λυθει η απορια να κανουμε ενα γατακι και συντομα!Ειμαστε στην αναζητηση,αν και κατι βρηκαμε,σπιτιου.Οσο για τα δωρα χμμμ ταφηνω στη φαντασια σου,οπως και πως της εκανα προταση γαμου!
      Σευχαριστω για τις ευχες σου και συ Μαρινα μου οτι επιθυμεις και ελπιζω να βγαλεις ακρη με τα της σχολης σου συντομα!
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
    2. Καλέ με την φράση "πως θα κάνετε γατάκια", δεν αναφερόμουν σε λεπτομέρειες της διαδικασίας αλλά στην ανακοίνωση του γεγονότος, πως περιμένετε γατάκι ή κάτι τέτοιο. Μα που πήγε βρε γάτε το μυαλό σου; χαχα
      Όπως και να 'χει να 'στε ευτυχισμένα και αγαπημένα, αυτό έχει σημασία. Καλό βραδάκι.

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα ειδες πονηρο μυαλο που εχω?χαχα Παντως ευελπιστουμε του χρονου τετοιο καιρο να εχουμε το πρωτο μας γατακι!
      Σευχαριστω και παλι Μαρινα μου για τις ευχες σου!

      Διαγραφή
  16. Πάντα έτσι να είστε μες τα μέλια και τις κανέλες χιχιχιι και μες τον οίστρο ;)
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστουμε πολυ Λιακαδα να εισαι καλα, και συ οτι επιθυμεις!
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  17. Αχ μωρε!
    Να είστε για πολλά χρόνια ακόμα αγαπημένοι και μαζί.
    Φιλιά και στους δυο:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστουμε παρα πολυ να εισαι καλα,και εσυ οτι επιθυμεις!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  18. Μου θύμισες το χειροτερότερο ραντεβού που έχω πάει ποτέ. Με μία πιγκουίνα εντελώς ξενέρωτη, αλλά ενθουσιασμένη μαζί μου. Στην οποία εντέλει και μετά από πολλές απόπειρες που έκαμε να με προσεγγίσει, είπα να της δώκω μία ευκαιρία. Την επήγα σινεμά και για φαγητό. Που πρώτη φορά έφαγα τόσο γρήγορα, ζήτησα το λογαριασμό, πλήρωσα και την επέστρεψα σπίτι της πριν καταπιούμε καλά-καλά το γλυκό μας. Και ζήσαμε ένα από τα πιο εμπάρασινγκ δίλεπτα κάτου από το σπίτι της, όταν καληνυχτιζόμασταν στο αυτοκίνητο και περίμενε προφανώς να κάμω κάποια κίνηση τύπου φιλιά-αγκαλιές-δαχτυλίδι αρραβώνων και εγώ της είπα "Κι έχω μία νύστα τώρα! Θα πρέπει να φταίνε τα κανελόνια!".

    Νέβερ αγκέην.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα ποσο σε νιωθω χαχαχα σε καλο σου με εκανες και γελασα!
      Ποτε ξανα ακριβως!
      Καλως ηρθες και καλο βραδυ να εχεις!!

      Διαγραφή
  19. Tα περίεργα και τα άσχημα ερχονται στη ζωη μας για να ξεχωρισουμε τα καλά!
    Νομίζω πως τώρα έχεις βρεί την καλύτερη!χιχι
    Παντα μες στα μέλια να είστε ;)
    Φιλουθια Γάτε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε παραπαμψω σε μια παλιοτερη αναρτηση μου για να δεις ποσο συμφωνω μαυτο που λες,στη "Η μεριλιν και οι Μαγια".
      Εχω βρει την καλυτεροτερη μπορω να πω,τον πρωτο αριθμο του λαχειου!
      Σευχαριστω πολυ να εχεις μια ομορφη μερα!

      Διαγραφή