Σάββατο, 2 Μαρτίου 2013

Τα νεύρα μου,τα χάπια μου!!

Τον τελευταίο καιρό τρέχω και δεν φτάνω, όλη μέρα κάτι κάνω, απ’τη μια δουλειά πάω στην άλλη.
Τώρα εσύ θα πεις μπράβο εν καιρό κρίσης δυο δουλειές ή ακόμα χειρότερα γιατί παραπονιέσαι?
Αγαπητέ μου φίλε/η δεν παραπονιέμαι ισα ισα λέω και δόξα το Θεό και πως νιώθω και περήφανος που δεν επαναπαύομαι επί του καναπέος μου και να κατηγορώ άπαντες για τα χάλια μας και ακόμα χειρότερα ανθρώπους που δεν φταίνε σε τίποτα!

Tα νεύρα μου είναι στο κόκκινο, δεν ξέρω αν φταίνε οι πλανήτες που έχω στο κεφάλι μου όπως λέει η αγαπημένη μου γάτα, αν φταίει η κούραση που νιώθω μιας και είμαι όλη μέρα στο πόδι με λιγοστό ύπνο ή αν μου φταίει και μου τι δίνουν όσα ακούω κατά καιρούς ή είναι όλα αυτά μαζί!Ας τα πάμε απ’την αρχή λιγάκι για να καταλάβεις και συ λοιπόν!

Η αρχική μου δουλειά είναι κάτι εντελώς διαφορετικό(χμμ ίσως όχι τόσο διαφορετικό τελικά) από αυτό που τελείωσα(σπούδασα) και είχα ονειρευτεί να κάνω. Αν μη τι άλλο όμως είναι μια δουλειά που πολλοί θα ήθελαν να κάνουν και θα ένιωθαν και περήφανοι. Αλλά χειμώνα- καλοκαίρι έχει τρέξιμο για τους δικούς της λόγους και μεγάλη υπευθυνότητα, δεν μπορώ να μην πω πως κάποιες στιγμές απλά ξύνομαι!! (ποιος δεν έχει ξυστεί εξάλλου εως θανάτου στη δουλειά του?)

Δεν θέλω να μιλήσω για την κρίση που μας βασανίζει όλους γιατί θα γίνω κουραστικός και δεν θα το ήθελα αυτό γιατί ακόμα και σε εμένα θα μου την δώσω! Γι’αυτό θα πω μόνο ότι συνέπεια αυτής της κρίσης με έκανε να κοιτάξω να βρω και δεύτερη ακόμα και τρίτη εργασία αν γίνεται γιατί ο μισθός μου έχει φτάσει στα τάρταρα!
Μετά την ασθένεια της μάνας μου ανέλαβα επiπλέον υποχρεώσεις εκτός από οικονομικές και «επαγγελματικές» δικές της!
Όπως έχω πει και παλιότερα κάνω κάθε Κυριακή την Μαίρη Παναγιωταρά, την εργαζόμενη γυναίκα(βάλε άντρας εδώ), την καλή νοικοκυρά(επίσης). Χωρίς καμία ντροπή πλέον καθαρίζω τη σκάλα της πολυκατοικίας που μένω(έχω αναφερθεί γι’αυτό σε παλιότερη ανάρτηση), κάτι αδιανόητο για πολλές «κυρίες»(και αν ήξερα πως γίνονται τα γράμματα μικρά θα τα έκανα μικροσκοπικά στη λέξη κυρίες) δεν θα καταδέχονταν ακόμα και αν βρωμούσε το στόμα τους πείνα!
Έτσι εκτός από τη δουλειά μου την πρωινή, απογευματινή, βραδινή ανάλογα πως είναι το πρόγραμμα, και δουλειά που μπορεί να ξεκινήσεις Δευτέρα και να τελειώσεις Τετάρτη χωρίς να κλείσεις μάτι ή να φας σε κάποιες περιπτώσεις, έχω(είχα) και την μοναδική μέρα, μια έρμη Κυριακή να ξεκουραστώ αλλά όχι πλέον! Γεμίζει ευχάριστα με πρωινή γυμναστική και κάθε «κυρία» να με κοιτάζει λες και πάτησε σκατά!

Εδώ λέω πάντα το σωστό ρητό του λαού «εκεί που είσαι ήμουνα και εδώ που είμαι θα έρθεις»!
Αυτό το λέω ειδικά σε εσένα «κυρία» μου που μπορεί να με δείχνεις με το δάχτυλο και να λες καλά να πάθετε έτσι όπως τα κάνατε! Θα σου πω που να βάλεις λοιπόν το δάχτυλο σου και πως για να μην ζοριστείς πολύ, αφού είμαι και καλός άνθρωπος και ξέρω πως είναι να τρως παλούκι ολόκληρο χωρίς να φταίς κιόλας! Στην έδρα σου να το βάλεις το δάχτυλο μαντάμ πελαζί μου και να μην μου κάνεις εμένα τον Καποδίστρια μέσα απ’τη βόλεψη σου! Αν θες να τα βάλεις με κάποιον βάλτα με αυτά τα κομματόσκυλα που είδα απόψε στις ειδήσεις να αποθεώνουν τον ΓΑΠ στο εν λόγο συνέδριο, αυτά τα ζα τα όρθια που είναι βολεμένα και τρώνε με χρυσά κουτάλια, αυτούς με τους παχυλούς μισθούς που δεν κούνησαν ποτέ τον κώλο τους για να δουλέψουν αλλά κουνάνε ακόμα σημαίες! Ίσως δεις και συγγενείς σου εκεί μέσα που σε θρέφουν ακόμη ή σε έκαναν όπως σε έκαναν για να μιλάς σήμερα! Εμένα μη με λυπάσαι γιατί δεν  ζήτησα την βοήθεια σου και ούτε θέλω να μου αραδιάζεις μαλακίες γιατί χόρτασα από επαναστάτες της έδρας!(βλέπεις τα νεύρα μου δεν είναι καλά ε?το βλέπεις και λίγα λέω)

*Αυτό ήταν ένα μπόνους μέσα στην ανάρτηση για κάτι που διάβασα πριν λίγο καιρό και βγήκα απ’τα ρούχα μου!

Τελοσπάντων ας συνεχίσουμε από εκεί που μείναμε λοιπόν μετά το ευχάριστο διαφημιστικό διάλειμμα!!
Εδώ και πάρα πολύ καιρό και επειδή θέλω να φτιάξω ένα όμορφο σπιτικό αλλά και να μπορέσω να παρέχω τα αναγκαία στον εαυτό μου και στους ανθρώπους που αγαπώ, αλλά και να μην μεμψιμοιρώ με το θέμα της κρίσης έψαχνα μια δεύτερη δουλειά, μια απασχόληση έστω να μου αποφέρει τα χαμένα όβολα(λεφτά) που έχασα και θα χάσω κι’αλλα σε λίγο καιρό. Ήδη μου έκοψαν άλλα 100 ευρώ και δεν είχα μισθό που θα ζήλευες αλλά έστω ήταν αξιοπρεπής.
Έτσι λοιπόν ένας συνάδελφος μου μου πρότεινε αν μπορώ να προσέχω τη μάνα του για 3 ώρες κάθε απόγευμα επειδή αρρώστησε και δεν μπορεί να κάνει τα απαραίτητα αλλά με μπόνους τον αδελφό του.

Όπως είπα αυτό που τελείωσα με αυτό που κάνω δεν έχουν τόσο μεγάλη σχέση, αλλά αυτή η δεύτερη δουλειά είναι πάρα πολύ σχετική με αυτό που τελείωσα!(σε μπέρδεψα ε?) Λοιπόν τελείωσα βρεφοκόμος-παιδοκόμος τώρα θα πεις εύλογα πως ταιριάζει αυτό με το να προσέχω μια γριούλα? Ταιριάζει αν μη τι άλλο είναι πολύ πιο δύσκολο να προσέχεις  παιδάκια και όλα τα συναφή, άρα πολύ πιο εύκολο είναι να προσέχεις έναν ενήλικα που μπορεί να συνεννοηθείς!
 Τελοσπάντων για να μην σε κουράζω θα σου πω πως έχω εκπαιδευτεί και για την πρώτη αλλά και για την δεύτερη δουλειά στο να βοηθάω και ενήλικους και ανήλικους.

Το μπόνους που λέγαμε είναι ο αδελφός και όντως ήταν κάτι σαν κίντερ έκπληξη. Ο αδελφός του συναδέλφου μου και γιος της γριούλας πάσχει από ψυχική νόσο και σε βαριά μορφή, δεν είναι μικρό παιδάκι αλλά 47 χρονών άντρας, δυο μέτρα και 130 κιλά (δεν κάνω καθόλου πλάκα και δεν υπερβάλλω) αλλά άκακος αν πάρει τα φάρμακα του! Το μόνο πρόβλημα είναι πως επειδή με συμπαθεί μου μιλάει όλη την ώρα, με ακολουθεί ότι και αν κάνω όλη την ώρα, δεν αφήνει τη μάνα του την έρμη να μιλήσει ούτε για ένα λεπτό, τρώει όλη την ώρα, θέλει να του φτιάχνω να φάει όληηηη την ώρα, και μπορεί να εκνευριστεί με οτιδήποτε ανά πάσα στιγμή!
 Έτσι βλέπεις ένα γάτο(εμένα) να κάθεται να κάνει κουβέντα,  όσο λογική μπορεί, με έναν άνθρωπο που δεν έχει πλήρη αντίληψη της πραγματικότητας.
Μέσα στις τρελές κουβέντες που κάνουμε θα πει και 10 σωστά αλλά επί το πλείστον είναι κουβέντες που θέλω να πάρω φόρα και να χτυπήσω την κεφάλα μου στο τοίχο!
Η γιαγιά είναι ήσυχη την περισσότερη ώρα και δεν παραπονιέται η καημένη καθόλου απλά ρωτάει για την υγεία της και πότε θα γίνει καλά.(κανείς δεν της έχει πει την αλήθεια για το τι έχει ώστε να μην επιβαρυνθεί η υγεία της κι’αλλο)
Ο Γ. (ο αδελφός και γιος της γιαγιάς)όλη μέρα μιλάει και μου κάνει ένα κεφάλι καζάνι με συνέπεια κάθε φορά που γυρνάω σπίτι μου να θέλω να πιω ένα κουτί ντεπόν και να μην μου μιλάει κανείς για κάνα μισάωρο! Όμως είναι ένας αξιαγάπητος άνθρωπος που όταν τον κοιτάς λες κρίμα κοτζάμ παλικάρι και τι θα απογίνει μετά το χαμό της μάνας του, εφόσον απ’οτι ξέρω δεν έχει φύγει ποτέ από κοντά της και δεν έχει μείνει μόνος του.

Οι διάλογοι τους είναι απίστευτοι σε σημείο να θέλω να τους ηχογραφήσω γιατί ώρες ώρες πεθαίνω στα γέλια!
Ο Γ. να ρωτάει τη μάνα του(η ομιλία του έχει πάθει κάποιου είδους ζημιά από τα πολλά χάπια) η μάνα του να μην ακούει καλά και να μην καταλαβαίνει τι της λέει και εγώ από απέναντι να κάνω(προσπαθώ) τον μεταφραστή!
Α ξέχασα να πω πως με υποδέχεται με το στερεοφωνικό του στη διαπασών παίζοντας, τουλάχιστον, τραγούδια απ’τη δεκαετία κυρίως του 80!! Έτσι  το τρίωρο κυλάει ευχάριστα μαζί με τις φωνές και τους διαλόγους και υπό τους ήχους (στη διαπασών πάντα) τραγουδιών του παρελθόντος(ευτυχώς)!!

Έτσι λοιπόν μετά από όλα αυτά που μου συμβαίνουν δεν προλαβαίνω ούτε να κατουρήσω(στην κυριολεξία), ούτε να φάω, ούτε να κοιμηθώ! Πόσο μάλλον να γράψω ανάρτηση αλλά και να σας διαβάσω, αν και προσπαθώ όταν γυρνάω το βράδυ, αλλά δεν έχω πάντα το κουράγιο να σας αφήσω σχόλια όσο και να το θέλω!
Ελπίζω να μην καταλήξω εγώ με χάπια στο τέλος γιατί μου έπεσαν πολλά και προσπαθώ να τα δω με όσο χιούμορ διαθέτω! Είναι δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες και δεν το κατανόησα τώρα εν καιρό κρίσης αλλά απ’την ώρα που άνοιξα τα ωραιότατα γατίσια μάτια μου σ’αυτό τον κόσμο!
Θέλω να πιστεύω πως θα έρθει ένα καλύτερο αύριο για όλους μας, κάποια στιγμή, και πως οι κόποι μας δεν θα πάνε χαμένοι και ας είμαστε η γενιά φάντασμα!(+/- 30)
Το θέμα είναι να μην το βάζουμε κάτω και να κάνουμε ότι είναι εφικτό ώστε να καλυτερέψουμε τη ζωή μας, (όσο είναι δυνατόν) γιατί μια ζωή την έχουμε δυστυχώς!
Εγώ αυτό κάνω αλλά και προσπαθώ μέσα από ότι ζω να βάζω μια δόση χιούμορ μέσα για να μην μιζεριάζω ή τρελαθώ!

Το μόνο που θα θελα αυτή τη στιγμή είναι να τεζάρω για πολλές μέρες όπως ο γάτος της φωτογραφίας και αγκαλιά να έχω τη Μελένια μου! Γιατί η ξεκούραση μου είναι αυτή! Η μικρή παραπονιάρα γάτα μου!


Υγ Είμαι σίγουρος πως με τις καταστάσεις που ζω θα επανέλθω με νέα ανάρτηση και τον τίτλο τον έχω έτοιμο «Εγώ και ο Γ» Αν Δεν με κλείσουν στο ψυχιατρείο!


Να περνάτε καλά όσο μπορείτε και βάλτε πολλές δόσεις χιούμορ στη καθημερινότητα σας αλλιώς δεν τραβάει παρακάτω, κάτι ξέρω και εγώ ο ταπεινός γάτος!


Καλό βράδυ να έχουμε όλοι!

26 σχόλια:

  1. Και που κατάφερες να κάνεις ανάρτηση με αυτό το πρόγραμμα που έχεις και σε δύο δόσεις κιόλας μπράβο σου καρδούλα μου! Και μην μου συγχίζεσαι..πάρε ένα ζουμερό φιλάκι για να ηρεμήσεις! σμοοουυυτττςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πλανητες φταινε που συγχιζομαι χαχαχα!
      Οσο για το φιλι,το χρειαζομουν!σμουτς

      Διαγραφή
  2. Εσύ,Γάτε,είσαι αξιοπρεπής και μπράβο σου.Μπορεί να τρελαίνεσαι όλη μέρα,αλλά ούτε τα παρατάς,ούτε σκύβεις το κεφάλι.Οι κυράτσες να μπουκωθούν με τη δηθενιά και τον οίκτο τους και να κάνουνε γαργάρες! Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορει να τρελαινομαι ολη μερα απ'τη δουλεια αλλα αυτοι οι δηθεν επαναστατες με τρελαινουν πιο πολυ οσο για τις "κυριες" ενα εχω να πω,εχει ο καιρος γυρισματα!
      Καλο βραδυ Κ και σευχαριστω

      Διαγραφή
  3. Γκρρρρρρρρρ....νιαρρρρρ...
    Δίκιο έχεις !!!
    Βουνό !!!
    Φιλιά και ...δεν θα πεθάνουμε ποτέ κουφάλες...
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρε θα θαψω και το Χαρο(ή να πω Μητσοτακη) εγω!χαχαχα
      Καλως ηρθες:)

      Διαγραφή
  4. Γατε μη το βαζεις κατω. Θα ξεπερασουν τη κριση οσοι εχουν γερα κοτσια.
    Κι εσυ ταα εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι εγω ετσι πιστευω Κουλα,οσοι δεν κλαψουριζουν αλλα παλευουν με Θεους και δαιμονες!Θα τα καταφερουμε!
      Την καλημερα μου

      Διαγραφή
  5. Μια χαρά σε κόβω, άξιο και ικανό. Μια χαρά σου λέω, όσο για τα νεύρα μην ανησυχείς, όλοι στην τσίτα είμαστε! Θα μας περάσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρεις ότι δεν ανήκω στο 11+1 σου?...Άρα πρέπει να γράψεις και τη δωδεκάτη εντολή και να μου την πεις...
      Θα ήταν πολύ ευγενικό εκ μέρους σου...είσαι ήρεμη δύναμη και ακόμη και ένας κατακα(η)μένος θα μπορούσε να σου το αναγνωρίσει αυτό...

      Διαγραφή
    2. @ Delirium Tremens:Ισως να φταινε και οι πλανητες οπως λεει και η γατα μου,μπορα ειναι θα περασει!Σευχαριστω πολυ φιλε μου!Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
    3. @ tITSKNO: Μα η λιστα μου περιεχει πραγματα και καταστασεις που με εκνευριζουν,εσυ δεν με εκνευριζεις αρααα!Η δωδεκατη εντολη ισως ερθει με τον καιρο,νωρις ειναι ακομη!Αν ησουν κατακα(η)μενος δεν θα σχολιαζες με χιουμορ!Σευχαριστω που μου το αναγνωριζεις αν και ειναι λαιτ οι αναρτησεις μου!Χιουμορ θελει η ζωη!
      Καλη μερα να εχεις

      Διαγραφή
  6. Μπράβο σου για αυτή την ανάρτηση!!
    Χίλια μπράβο!
    Τα είπες όλα!!....χαμογελάω γιατί φέρνω στο νου κάτι κυρίες σαν αυτές...τις συναντάς παντού...δεν είναι οι ίδιες που βλέπεις εσύ, αλλά έχω την αίσθηση ότι ότι τις βλέπω κι εγώ..
    Έχει ο καιρός γυρίσματα όμως...να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ!
      Ολες αυτες οι "κυριες" εχουν την ιδια φατσα και τη μυτη ψηλα αρα τις ιδιες βλεπουμε ολοι!Εχει ο καιρος γυρισματα ναι αλλα πιστευω πως εμεις επειδη εχουμε την αναλογη παιδεια δεν θα φτασουμε ποτε στο επιπεδο τους να σηκωσουμε τη μυτη μας και να κοιταξουμε απαξιωτικα συνανθρωπο μας!(και ας του αξιζει)
      Καλο βραδυ να εχεις

      Διαγραφή
  7. Γατούλη, εύχομαι όλα να περάσουν γρήγορα... Να βρεθεί η λύση στα προβλήματα που θα σε φέρει αγκαλιά με τη μελένια σου και να χουζουρεύετε έτσι όπως τα γατούλια της φωτογραφίας, κάθε πρωϊνό στην υπόλοιπη ζωή σας!
    Παίξε και κανένα τζόκερ! Τόση γκίνια, δε μπορεί, θα σπάσει κάποια στιγμή!

    Να σε προσέχεις... (κουμπάρααααα, να προσέχεις τον κουμπάρο!!!)
    Καλή εβδομάδα!
    ='ο'=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Ευα μου να εισαι καλα!Τζοκερ ε?μπα την τυχη μου την βρηκα στο προσωπο της κουμπαρας σου!
      Καλη εβδομαδα να εχουμε ολοι!

      Διαγραφή
  8. μπράβο σου πραγματικά!Γάτε έχουμε στην πολυκατοικια μας κυρια που χρωστα κοινοχρηστα 1000 ευρω ,πεινανε με 3 παιδια ,ανεργη με τον αντρα της και της προτειναμε να καθαριζει αυτη την πολυκατοικια αντι του συνεργειου.Δεν το δέχτηκε!ένας άλλος ομως που το άκουσε δέχτηκε και εχει παιδι με ειδικες αναγκες ,κανει και τον κηπουρό μας, δουλευει και σε συνεργειο και καθαριζει με τη γυναικα του την πολυκατοικια απο τις 4 τα ξημερωματα!
    καμια δουλεια δεν ειναι ντροπή!κουράγιο και με τη Μελένια δίπλα σου όλα θα τα καταφέρεις χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Νασια να εισαι καλα!
      Οταν εχεις αναγκη και οταν βλεπεις πως δεν τα βγαζεις περα κανεις τα παντα αρκει να ειναι αξιοπρεπες!Η κανονικη μου δουλεια μου προσφερει εναν επιπλεον σεβασμο προς την κοινωνια(και ας ανταμειβεται με τα λιγοτερα χρηματα) αλλα αυτες οι δυο οι εξτρα που κανω με γεμιζουν περηφανια και ας γυρναω πτωμα καθε μερα!Στην αρχη ντρεπομουν γιατι στην πολυκατοικια μενουν και παιδια στην ηλικια μου,ξυπνησα απτα χαραματα την πρωτη μερα.Πλεον οχι γιατι ξερω γιατι το κανω και επιπλεον δεν δινω σημασια στα,ορισμενα βεβαια,περιεργα βλεμματα!
      Η Μελενια μου ειναι το στηριγμα μου σε ολα!
      Καλη εβδομαδα να εχεις!

      Διαγραφή
  9. 3 δουλειές μέτρησα... Ε μα δε μπορώ θα σε καταγγείλω...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχαχα να με καταγγειλεις και ναι!Αν και θα ηταν καλυτερα να μου στειλετε τονοτιλ!
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  10. Καταλαβαίνω ότι η καθημερινότητά σου μόνο ξέγνοιαστη δεν είναι, αλλά σε συγχαίρω που δεν έχεις παρατήσει τα όπλα. Είναι σπουδαίο προσόν να ξέρεις να παλεύεις. Έτσι ποτέ δεν χάνεσαι.
    Μου άρεσαν τα χουχουλιάρικα γατάκια...
    Καλή συνέχεια (σε όλα)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορει να χασαμε μια νικη(πολλες ισως) αλλα τον πολεμο ακομη!
      Αν παρατησεις τα οπλα σε τετοιες στιγμες παραιτησε και απτο δικαωμα σου να ζησεις!Αυτην την αποψη εχω!
      Ξεγνασια δεν υπαρχει αλλα πολυ ορεξη οπως παντα!
      Σευχαριστω για τα καλα σου λογια και μην νομιζεις πως δεν διαβασα την ωραιοτατη συνταγη σου(και λιγουρευτηκα επισης).
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  11. Καλό κουράγιο βρε γάτε!!! Εύχομαι σύντομα όλα σου τα προβλήματα να λυθούν για να χαλαρώσεις και εσύ λιγάκι. Βέβαια το ότι έχεις και την μελένια την γατούλα σου να σε στηρίζει και να σε αγαπά είναι μεγάλη βοήθεια. Σκέψου ότι κάποιοι άλλοι αυτό δεν το έχουν, μονάχα το ονειρεύονται.
    Και όσο για κυρίες που κρίνουν και επικρίνουν πιθανότητα ποτέ δεν θα φτάσουν την αξία σου!!
    Ελπίζω να έχεις έναν όμορφο και χουχουλιάρικο και απολαυστικό μήνα με την γάτα σου!! Και να σου φέρει μόνο ήρεμες και όμορφες στιγμές.
    Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλα σε ευχαριστω πολυ Μαρινα μου,να εισαι καλα και εσυ και να περνας ομορφα με οποιον και οπου εισαι!
      Σευχαριστω για τα καλα σου λογια!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  12. Πολλά συγχαρητήρια που δεν αφήνεις ούτε ένα λεπτό αναξιοποίητο!
    Είναι αξιέπαινο όλο αυτό που προσφέρεις, ειλικρινά σε θαυμάζω!!!
    Εάν ήμαστε έστω, οι μισοί, σαν εσένα, τα περισσότερα προβλήματα αυτής της χώρας θα είχαν λυθεί!
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!Δεν κανω τιποτα ιδιαιτερο,το αυτονοητο κανω με οση αξιοπρεπεια διαθετω!
      Και παλι σευχαριστω και καλως ηρθες στο "σπιτικο"μου!
      Καλο απογευμα να εχεις

      Διαγραφή