Τετάρτη, 20 Μαρτίου 2013

Βραβείο και τσίγκινο βρακί!

Σήμερα είναι μια υπέροχη μέρα και πως να μην είναι αφού σαν σήμερα γεννήθηκε η γατούλα μου! Το πιο γλυκό και τρυφερό πλάσμα αλλά πάνω απ’ολα ο πιο όμορφος, στην καρδιά και στην όψη, άνθρωπος που έχω γνωρίσει!
Το μικρό μου λοιπόν μέσα σε δώρα και ευχές παρέλαβε και ένα ακόμη βραβείο μια καρδούλα και με τη σειρά της το δώρισε σε μένα, εννοείτε χαχα, και σε άλλα αγαπημένα τις blogs.
Στην ουσία δεν άφησε και κανέναν απ’εξω για να το δωρίσω και εγώ, αφού σχεδόν διαβάζουμε και αγαπάμε τα ίδια.

Αυτό το βραβείο- καρδιά που με κάνει να χαμογελώ διπλά, όσο και χαζό να φαίνεται σε μερικούς, το χαρίζω απλόχερα σε όλους εσάς που μου κάνετε την τιμή διαβάζοντας και σχολιάζοντας ότι μου κατέβει στο κεφάλι και που με κάνετε και χαμογελώ με τις δικές σας αναρτήσεις! Αυτή την καρδιά, γιατί η δική μου είναι δοσμένη προ πολλού, σας την χαρίζω και σας ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια που μου λέτε κατά καιρούς!

Και πάμε τώρα στο δεύτερο θέμα της ανάρτησης και για να δικαιολογήσω και τον τίτλο!

Όλοι πάνω κάτω γνωρίζετε πως κάνω δεύτερη δουλειά για να βγάλω τα προς το ζην και ευζήν και βζην βζην!
Κάθε απόγευμα προσέχω μια γριούλα και μαζί τον κίντερ έκπληξη γιο της, που όπως σας έχω πει είναι ψυχιατρική περίπτωση και αν θέλετε να μάθετε περισσότερα μπορείτε να δείτε σε παλαιότερη ανάρτηση εδώ http://gatoseoistro.blogspot.gr/2013/03/blog-post.html
Ε! Αυτός ο κύριος λοιπόν σήμερα απ’την ώρα που μπήκα στο σπίτι του μου έφαγε το κεφάλι μπουρ μπουρ μπουρ πολυλογία. Πάνω που πήγα να καθαρίσω δυο φρούτα να ρημαδοφάει η γριούλα(η μάνα του) έρχεται με πιάνει από πίσω (έλααα μην κάνετε πρόστυχες σκέψεις, όχι ακόμη έστω) και να θέλει να με αγκαλιάσει σώνει και ντε για να μου εκδηλώσει την αγάπη που μου έχει!

Διάλογος μέρος α)
Εγώ- Φύγε Γ και μην με αγκαλιάζεις θα κόψω κάνα δάχτυλο (και δώστου να σφίγγει πιο πολύ σαν το βόα)

Γ- Μα εγώ σαγαπώ.. (πως προέκυψε αυτό δεν ξέρω)

Εγώ- Ναι ναι το ξέρω, τράβα μέσα τώρα μην έχουμε κάνα ατύχημα!

Μεταξύ σφιχταγκαλιασμάτων και σπρωξίματος από τη μεριά μου, αφού με είχε εγκλωβίσει στη γωνία της κουζίνας λες και είμαστε σε ρίνγκ πυγμαχίας, με άφησε επιτέλους και πήρα ανάσα!
Έλα ντε όμως που δεν έμεινε εκεί το όλο σκηνικό

Προσπαθούσε, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια να με αγκαλιάσει, να με φιλήσει στο μάγουλο (αμέσως να σκεφτείτε πονηρά τστστσ), έτσι ελπίζω δηλαδή, αν και δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά για τις προθέσεις του. Και πάλι για να μου εκδηλώσει την αγάπη του! Και δώστου ξανά τραβολόγημα και δώστου πάλι σφιχταγκαλιάσματα ο γάτος και ο Γ.

Διάλογος μέρος β)

Γ- Έλα τότε να σου δώσω ένα φιλί (να λέει μεταξύ άλλων)

Εγώ- Φύγε Γ δεν τα μπορώ τα φιλιά (είναι 2 μέτρα, 130 κιλά και με διαταραγμένη ψυχική υγεία δεν χωράνε απειλές τύπου φύγε θα σου ρίξω γροθιά)

Γ- Μα σιγά ένα φιλί θα σου δώσω γιατί σαγαπώ

Εγώ- Δεν θέλω σου λέω, δεν μ’αρέσουν τα φιλιά (το μάτι του γυάλιζε μα το Θεό)

Τελοσπάντων για να μην σας ζαλίζω άλλο, οι προθέσεις του θέλω να πιστεύω πως ήταν άκρως αδελφικές αλλά δεν μπορώ να σας κρύψω πως έκλασα μέντες απ’τον τρόπο που με τράβηξε πάνω του και πόση δύναμη κρύβει. Και να πεις πως είμαι κάνα σαμιαμίδι και μπορεί να με κάνει καλά? Δεν είμαι!!
Εγώ πάντως για καλό και για κακό από αύριο θα βάζω τσίγκινο βρακί ποτέ δεν ξέρεις! Αν μη τι άλλο να αποφύγω μια μελλοντική απόπειρα  και γίνω θύμα κτηνοβασίας (γάτος δεν είμαι εξάλλου?).
Παρόλο που εγώ ήπια δυο ντεπόν απ’την ώρα που γύρισα λόγω του ότι μου έκανε ένα κεφάλι καζάνι σήμερα ο Γ με τη συμπεριφορά του, χαίρομαι που ακόμα και αυτό το γεγονός έκανε τη Μελένια μου να σκάσει στα γέλια γιατί απ’οτι κατάλαβα φαντάστηκε το σκηνικό εμένα να προσπαθώ να φυλάξω την έδρα μου και ο Γ να με κυνηγάει φωνάζοντας «μα εγώ σαγαπώ».

Χαλάλι λοιπόν τα ντεπόν, τα νεύρα και τα σφιχταγκαλιάσματα αφού σε έκανα να γελάσεις ακόμη πιο πολύ μικρό μου σήμερα! Στην δική σου ξεχωριστή μέρα!

Καλό και όμορφο βράδυ να έχετε όλοι σας και να γελάτε πολύ γιατί χιούμορ θέλει η ζωή για να κυλά!



         Κάπως έτσι το φαντάστηκε η Μελένια μου και μου έστειλε τη φωτογραφία πρωί πρωί!!
                                                       



39 σχόλια:

  1. Πρόσεχε γιατί τα πράγματα είναι ζόρικα...
    Μην τυχόν έχεις άλλα....
    Βάλε και καμιά φωνή στα ζόρια.
    Όλο και κάποιος θα σε σώσει.
    Κι αν δεις πως συνεχίζει συχνά τις αγκαλιές σιγά σιγά να φεύγεις...
    Ωχ θα έχω και την έννοια σου τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα ελπιζω να μην φτασω σε σημειο να βαλω τις φωνες για βοηθεια γιατι δεν υπαρχει κανεις να με σωσει εκει που μενουν!
      Νομιζω πως το βλεμμα μου(λιγο αγριο ομολογω) τον εκανε να μεινει μακρια μου,προς το παρον μην ανησυχεις!Εχει παντως σιγουρα συνεχεια το πραγμα!

      Διαγραφή
  2. "ΕΓΡΑΨΕΣ"!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗ ΓΑΤΟΥΛΑ ΜΑΣ..ΓΑΤΟΥΛΙ!

    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΣΑΣ, ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανόνισε να ηρεμήσεις την Φλώρα τώρα!
      Χαχαχαχα!
      Αλήθεια λέει!
      Αγχώνεται με όλα η γλυκούλα μου!!!

      Διαγραφή
    2. Σευχαριστω παρα πολυ,να την χαιρομαι και να την χαιρεστε και σεις μεσα απ'τα γραπτα της!
      Πιστευω την καθυσηχασα καπως, αν ομως δειτε πως αργω να γραψω νεα αναρτηση ρωτηστε για καλο και για κακο χαχα!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  3. Γάτε μου, να χαίρεσαι τη Μελένια σου την όμορφη, να είστε υγιείς, ευτυχισμένοι και χιλιοαγαπημένοι!!!

    Πρόσεχε με το παλικάρι, Παναγίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ φιλε μου και συ να εισαι καλα και ευτυχισμενος!
      Προσεχω για να εχω,δεν ανησυχω στην ουσια μη μου μαγαρισει την εδρα αλλα μην του γυαλισει καμια μερα το ματι αν δεν παρει τα χαπια του και αρπαξει κανα κουζινομαχαιρο και με παρει στο κατοπι! Προς το παρον τον εχω υπο ελεγχο!
      Καλο ξημερωμα να εχεις!

      Διαγραφή
  4. χαχαχα Νομίζω ότι η γάτα σου βρήκε αντίζηλο.. Και τι αντίζηλο! Δυο μετρα παληκάρι...

    Να τη χαίρεσαι τη μελένια σου.... Να είστε πάντα αγαπημένοι και μες στα μέλια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τι αντιζηλο 2 μετρα,130 κιλα και με βλεμμα που σκοτωνει στην κυριολεξια!χαχα
      Σευχαριστω παρα πολυ Χριστινα να εισαι καλα και ευτυχισμενη!
      Καλη μερα να εχεις

      Διαγραφή
  5. Καλημερούδια, καλέ γατούλη!!!

    Με ευχές ξεκινώ κι εγώ, για τα χθεσινά γενέθλια της αγαπημένης σου γατούλας! Να τη χαίρεσαι και να είστε ευτυχισμένοι μαζί, σε μια ζωή γεμάτη αγάπη!❤

    Μου είχε ξεφύγει η ανάρτησή σου για... τα νεύρα σου τα χάπια σου, τη διάβασα μόλις!
    Παρόλα όσα γράφεις, νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε πως θέλει πολλή δύναμη και ψυχή αυτό που κάνεις... κι εσύ τη διαθέτεις κι είσαι αξιέπαινος!

    Πολλά φιλιά και να είσαι καλά! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερα Ιωαννα μου!
      Σευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου,να εισαι καλα γεματη υγεια και ευτυχια και συ!
      Θελει γερο στομαχι και υπομονη η ολη κατασταση και πανω απ'ολα χιουμορ και οπως βλεπεις αυτο κανω το βλεπω με χιουμορ αλλιως δεν βγαινει η μερα!Φιλια

      Διαγραφή
  6. Γάτε να χαίρεσαι την γατούλα σου. Να είστε πάντα αγαπημένοι και ευτυχισμένοι.Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου (το οποίο μου το έδωσε και εμένα και σε λίγο θα πάω να το στολίσω!!)
    Όσο για την αφήγηση σου, γέλασα τόσο πολύ. Γιατί έκανα εικόνα το σκηνικό που μας περιέγραψες και το μελοκανελλάκι να τον κυνηγά σε στυλ "άσε κάτω τον γάτο μου καλέ!!" χαχαχαχα
    Να περνάς όμορφα, ήσυχα (;!) και καλό κουράγιο σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Μαρινα μου και για τις ευχες και για το βραβειο!
      Μα καπως ετσι το φανταστηκε και εκεινη μη νομιζεις κατι αλλο χαχαχα!
      Ζω κωμικοτραγικες καταστασεις και με καθε ευκαιρια τις μοιραζομαι μαζι σας γιατι ξερω πως αφου γελαει η Μελενια μου θα γελασετε και σεις!
      Καλη μερα να εχεις

      Διαγραφή
  7. Δεν είναι τυχαίο που σε θαυμάζω και σε εκτιμώ τόσο, πρώτα για αυτό που είσαι. Αυτό που έχουμε και προσφέρεις στην σχέση μας έρχεται δεύτερο. Νιώθω υπερήφανη που σε έχω γνωρίσει και υπάρχεις στην ζωή μου, γιατί είσαι ένας "γάτος" που αξίζει πολλά!Πολλά περισσότερα από μερικά μπλογκοβραβεία.

    Μπορεί να γέλασα πολύ με όσα περνάς με τον Γ που θα τον σφάξω έτσι και αγγίξει τρίχα σου, αλλά ξέρω πόσο δύσκολο είναι και ειλικρινά σε θαυμάζω για την ψυχική και σωματική σου δύναμη. Να σε έχει πάντα καλά ο θεός καρδούλα μου..

    Θα σου υπενθυμίσω την ανάρτησή μου "Για εσένα άγγελέ μου" γιατί όσα είχα πεί, είναι ακριβώς όσα νιώθω για εσένα και το υπέροχο είναι σου..

    Σε φιλώ πολύ και σε αγαπάω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν λεω τιποτα,στα ειπα ολα χθες οπως και καθε μερα!Εισαι η δυναμη μου αυτο μονο!
      Τα υπολοιπα μεταξυ μας!σε φιλω μικρο μου

      Διαγραφή
  8. Να χαίρεσαι τη γατούλα σου και να είστε πάντα αγαπημένοι..
    Κοίτα να δεις μωρέ που σε αγάπησε ο γίγαντας...χαχα!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ κοπελα μου,να εισαι καλα και συ!
      Ειδες τι μου εμελλε να παθω?Να με αγαπησει(ερωτευτει?)ο γιγαντας καλα τον λες!Εχεις δει τον Τζακ και τη φασολια? ε! εγω ειμαι ο Τζακ,ετσι αισθανομαι μπροστα του!
      Καλο απογευμα να εχεις

      Διαγραφή
  9. να χαιρεσαι την γατουλα σου και γελασα πολυ με το τσιγκινο βρακι χαχα
    δε μου λες ο Γ ειναι τυχαιο γραμμα η υποδηλωνει κατι?χαχαχαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ φιλε μου και συ να εισαι καλα!
      Το Γ ειναι το αρχικο του ονοματος του αλλα μπορει τελικα υποδηλωνει και κατι αλλο πχ ο γ....ας χαχαχχα της γειτονιας?του γατου? δεν ξερω!Παντως χθες ενιωσα λες και βρισκομουν σε φυλακη και εγινα το τσουλακι καποιου χαχα!
      Καλο απογευμα να εχεις γτ για εμενα ακομα ειναι αβεβαιο!

      Διαγραφή
  10. Όχι, θα γελάσω όταν αρχίσει ΠΡΑΓΜΑΤΙ να σε κυνηγάει χιχιχιχι

    (πλάκα κάνω ;) )

    Να την χαίρεσαι βρε! Έκανα και παραγγελιά, να μην πάει χαμένη η ευχή μου σ' εκείνην :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα να γελασεις και εγω γελαω που παρολιγον εγινα θυμα αποπειρας κτηνοβασιας!Αν αρχισει φιλε μου και με παρει στο κατοπι χαθηκα δεν θα γλυτωσω απτα χερια του,μου ριχνει 2 κεφαλια και 50 κιλα!
      Σευχαριστω πολυ για τις ευχες σου και παω να δω τι παραγγελια εκανες,να βαλω μπρος γρηγορα!
      Καλο απογευμα να εχεις

      Διαγραφή
  11. Με γεια το βραβείο και χρόνια σας πολλά πολλά!!!!! :) και...μπράβο για την υπομονή σου!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ φιλε μου Σοφοκλη να εισαι καλα και συ!Σευχαριστω για τα ταξιδια που μου προσφερεις μεσα απτον κινηματογραφο και τη μουσικη!
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  12. Nα το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου το μελένιο και να είστε πάντα αγαπημένοι!!!
    Φιλώ σας γλυκά και τους δυο! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Ματινα μου να εισαι καλα και εσυ και να χαιρεσαι την οικογενεια σου!
      Καλο απογευμα να εχεις

      Διαγραφή
  13. Δες την θετική πλευρά.
    Σε αγαπάει και δεν σε θέλει μόνο για το κορμί σου!
    Μπουαχαχαχαχαχα

    Καλησπέρες και καλώς σας βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα αυτο βλεπω πως με αγαπαει γιαυτο που ειμαι?τι ειμαι αραγε γιαυτον δεν ξερω!!Να δω πως θα γλιτωσω σημερα απτα χερια του γιγαντα!
      Καλως ηρθες και καλο απογευμα να εχεις,για εμενα δεν το κοβω!
      Με εκτιμηση ο γατος της κυριας υπουργου σου!:P

      Διαγραφή
  14. Ααααχ πέφτω συνέχεια και κολλώ πάνω στα μέλια σας και από τη μία χαίρομαι απίστευτα για τους δυο σας που είστε τόσο τυχεροί που έχετε βρεθεί και τόσο αγαπημένοι και από την άλλη... κάπου σκαλώνω! Πληγωμένη κοπέλα είμαι, πόσα μέλια να αντέξω;;;

    Χαχαχα, φυσικά και υπερισχύει η χαρά μου που είστε τόσο καλά :-) Keep it up :-)

    Nα τη χαίρεσαι τη Μελένια σου και να προσέχεις τον δίμετρο! Χαχα!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eμ και συ τι να σε κανω!Ο ερωτας και ο βηχας δεν κρυβεται.
      Σευχαριστω για τα καλα σου λογια και να ξερεις ολοι καποτε πληγωθηκαμε αλλα αν δεν νιωσεις ακομα και αυτο το συναισθημα δεν καταλαβενεις την διαφορα στο καλο που αξιζεις ή θα ερθει στη ζωη σου μελλοντικα!
      Οσο για τον διμετρο ο Θεος να βαλει το χερι του και σημερα.
      Καλο απογευμα να εχεις

      Διαγραφή
  15. Υποθέτω πως έχει έναν λίγο (εντάξει,πολύ!) περίεργο τρόπο να εκφράζει τα συναισθήματά του...

    Να προσέχεις το κορίτσι μας κι άλλη φορά "τοίχο-τοίχο,μη σε πετύχω" με το Γ.!

    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα εχει πολυ περιεργο τροπο μπορω να πω!Μολις γυρισα απ'το σπιτι της κολασεως και ειμαι καλα!Αν και πηγαινα τοιχο-τοιχο σημερα φοβουμενως για την εδρα μου!Ασε που με αγριοκοιταγε(πως κοιταγε ο Τζακ Νικολσον στη "Λαμψη"?Ετσι)
      Καλο βραδυ Κ

      Διαγραφή
  16. Να τη χαίρεσαι τη γατούλα σου!
    Και τοίχο-τοίχο από αύριο, γιατί δεν σε βλέπω καλά... χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ,να εισαι καλα και συ!
      Τοιχο-τοιχο απο σημερα να λες οπως ειπα και στην Κ,γιατι ουτε και εγω με βλεπω καλα!χαχαχα
      Καλο βραδυ να εχεις

      Διαγραφή
  17. Να χαίρεσαι αυτό το τέλειο μελένιο γατί και να είστε πάντα καλά σε ζεστή και απαλή γούνα όπως έχω πει και της ιδίας της ενδιαφερομένης...χα χα.
    Οσον αφορά τα σφιχταγκαλιάσματα του τύπου γάτος με διαταραγμένο ψηλό τι να πω;
    Γελάω και είμαι μέσα σε κόσμο και με κοιτάνε με οίκτο σαν τρόφιμο παρακειμένου τρελλάδικου...
    Να χαίρεσαι το βραβειάκι σου, πολύ χαριτωμένο και πάει στη μαύρη γούνα σου το ροζ.
    Φιλιά πολλά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου,να εισαι καλα και συ και ευτυχισμενη!
    Χαιρομαι που σε εκανα να γελασεις γιατι αυτος ηταν παντα ο σκοπος αυτου του μπλογκ,να χαριζω ενα χαμογελο παραπανω!
    Να εχεις μια ομορφη μερα!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γειά σου γατούλη! Να χαίρεσαι το ψαράκι σου ;)
    Γέλασα πολύ με τη φάση και τα αγκαλιάσματα του Γ αλλά
    ταυτόχρονα μου φάνηκαν και λίγο ... πως να το πω..
    παράξενα; Άμα λες και δεν είναι καλά το παιδί στην ψυχική του
    υγεία, να προσέχεις, πράγματι το τσίγκινο βρακί είναι μια καλή
    λύση για αρχή! Μπράβο σου πάντως για το έργο που κάνεις, γιατί
    το να προσέχεις ανθρώπους άρρωστους, είναι έργο και θέλει κουράγια
    και στομάχι γερό! Καλή συνέχεια !!

    υ.γ. όλο ξεχνιέμαι και χάνω τις αναρτήσεις σας ρε γαμώτο και κάθε φορά που περνάω από δω αναρωτιέμαι, μα γιατίιιι; δε θα το ξανακάνω!

    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Lyriel δεν πειραζει κοπελα μου που χανεις τις αναρτησεις και μην απολογεισαι,εδω ειναι και δεν φευγουν.Ουτε εγω προλαβαινω παντα λογω φορτου εργασιας!Να εισαι καλα εσυ και μην στεναχωριεσαι.
      Τωρα οσον αφορα τον Γ και γενικα την κατασταση οντως θελει γερο στομαχι και σιγουρα κανα δυο ντεπον μετα!Σευχαριστω για τα καλα σου λογια και πλεον πηγαινω τοιχο-τοιχο για καλο και για κακο!:)

      Διαγραφή
  20. βρε ,περίμενες κάτι άλλο;;αφού είσαι Gatos SeOistro ,το παλικάρι φταίει χαχαχαχαχα
    να δω τι θα κάνεις τώρα; χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχχα δεν εχεις αδικο,ειναι και η εποχη μου χαχαχα με μυριστηκε το παλικαρι(κτηνος)!
      Απο εκεινη τη μερα Νασια μου παω τοιχο-τοιχο και επειδη αν παθω κατι δεν θα με ακουσει κανεις με περνει τηλ η Μελενια μου για να δει αν ειμαι ζωντανος!

      Διαγραφή