Κυριακή, 31 Μαρτίου 2013

Συγγραφικός(?)οίστρος



Όταν ήμουν παιδί
Χθες έβρεχε πολύ και όπως πάντα, εδώ και χρόνια, με κάθε αλλαγή του καιρού άρχισε να με πονάει πάλι το πόδι μου. Για άλλη μια φορά χαμογέλασα γιατί θυμήθηκα την αιτία αυτού του πόνου και όλες οι εικόνες με μιας ήρθαν ξανά στο μυαλό μου.
Όταν ήμουν μικρός είχα έναν μεγάλο καημό επειδή δεν είχα ποδήλατο, σε αντίθεση με όλα τα παιδιά της γειτονιάς που είχαν και κάθε απόγευμα έβλεπες τις ακτίνες των ποδηλάτων τους να αστράφτουν όταν τις «άγγιζε» το φως του ήλιου. Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες τότε και εγώ δεν τολμούσα να ζητήσω να μου αγοράσουν το δικό μου ποδήλατο. Έτσι κατά καιρούς δανειζόμουν από ένα φίλο μου το δικό του και ο καημός μου χάνονταν για όση ώρα διαρκούσε μια βόλτα.
Ένα ηλιόλουστο πρωινό καθώς περίμενα τη μάνα μου να γυρίσει απ’ τη δουλειά της, την είδα να ξεπροβάλει και στα χέρια της να κρατάει ένα πανέμορφο, πράσινο γυαλιστερό ποδήλατο με λευκή σέλα! Η χαρά μου δεν μπορούσε να περιγραφεί, είχα μείνει άλαλος και τα πόδια μου είχαν κοπεί. Ήταν σαν ένα όνειρο που επιτέλους πραγματοποιήθηκε! Πήρα αμέσως τον αέρα του ποδηλάτου και γρήγορα-γρήγορα έβγαλα τις μικρές ροδίτσες απ’ το πλάι γιατί μου ήταν πια αχρείαστες.  
Κάθε απόγευμα μαζευόμασταν όλα τα παιδιά μαζί, από το πιο μικρό έως το πιο μεγάλο, και διοργανώναμε ποδηλατικούς αγώνες κάνοντας τον γύρο της γειτονιάς. Η έννοια «ευγενής άμιλλα» δεν υπήρχε στο μυαλό μας καθώς οι σπρωξιές και οι μπαγαποντιές ήταν καθημερινές και μαλώναμε στο τέλος κάθε αγώνα για το ποιος έκλεψε πιο πολύ!

Ένα απόγευμα είχα πάρει επιτέλους τα ηνία του αγώνα, μετά από πολλές διαδρομές, μετά από πολλούς καυγάδες. Έμεναν δυο τελευταίες στροφές  για να τερματίσω και να στεφθώ νικητής. Η διακοπή του αγώνα όμως ήρθε κάπως απρόσμενα. Καθώς έπαιρνα την τελευταία στροφή για να βγω στην ευθεία του τερματισμού που περίμεναν όλοι για να πανηγυρίσουμε τη νίκη, πετάχτηκε απ’ το πουθενά ένα μικρότερο παιδάκι. Σάστισα και δεν ήξερα τι να κάνω! Τα φρένα μου έσπασαν απ’ τη δύναμη που έβαλα για να σταματήσω, τα ίχνη απ’ τα λάστιχα έμειναν χαραγμένα στο δρόμο και εγώ βρέθηκα στο αέρα σαν τον Σούπερμαν αλλά χωρίς την κατάλληλη μπέρτα και τις υπερδυνάμεις του που θα με κρατούσαν στο αέρα ασφαλή! Το αποτέλεσμα; Το δικό μου έπαθλο εκείνη την ημέρα ήταν να μετρήσω δυο σπασμένα δόντια και ένα πόδι αλλά ο πόνος μου ήταν μεγαλύτερος για το ποδήλατο μου που είχε τα δικά του τραύματα από την πτώση.

Η θύμηση αυτών των στιγμών πλέον μόνο χαρά μου προκαλούν, γιατί είναι στιγμές γεμάτες αθωότητα και ξεγνοιασιά. Κάθε γρατσουνιά και ένα παράσημο της ανεμελιάς αυτών των χρόνων, κάθε σημάδι και μια ανάμνηση χαράς και λύπης μαζί. Αναμνήσεις όμορφες από τότε που ήμουν ακόμα παιδί.

                                                              
Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο παιχνίδι με τις λέξεις που φιλοξενεί στο μπλογκ της η αγαπητή Φλώρα  http://texnistories.blogspot.gr/
Είναι μια αληθινή ιστορία που μου συνέβη στο παρελθόν όταν ήμουν μικρός. Προσπάθησα όσο καλύτερα μπορούσα να την διηγηθώ. Αν και δεν μπορώ να περιορίζομαι όταν γράφω σε οτιδήποτε, όταν διάβασα τις λέξεις που έπρεπε αναγκαστικά να περιέχονται στην ιστορία-παραμύθι κλπ, αμέσως το συγκεκριμένο γεγονός μου ήρθε στο μυαλό.

Ευχαριστώ όσους ψήφισαν την ιστορία μου αλλά και την Φλώρα που μου έδωσε την ευκαιρία να συμμετάσχω!
Μπορεί να μην πήρα καμία αξιόλογη θέση αλλά το θέμα για μένα είναι ο «αγώνας»!

Να έχετε μια όμορφη, ξεκούραστη Κυριακή!

40 σχόλια:

  1. Η αληθινή σου ιστορία κόσμησε το blog μου και ήταν ένα διαμαντάκι ανάμεσα σ' όλα τα υπόλοιπα.
    Εδώ το ξανασυναντώ στολισμένο με μια υπέροχη φωτογραφία...
    Καλή επιτυχία στο επόμενο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Φλωρα μου!
      Ολες οι ιστοριες ηταν εξαιρετικες και η καθε μια ξεχωριστα δινει κατι στον αναγνωστη της!Να σαι καλα και να συνεχισεις,δεν θα το ελεγα παιχνιδι αλλα μικρο βιβλιοπωλειο που εχεις φτιαξει, για οσο θες εσυ!
      Θα προσπαθησω να ειμαι εκει και στο επομενο!
      Φιλια

      Διαγραφή
  2. Προβλήματα που είχαμε μικροί. Μακάρι να ήταν έτσι και τώρα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως οπως το λες!
      Οταν ειμαστε μικροι τα παντα γιγαντωνονται γυρω μας,μεσα μας.
      Μακαρι να ηταν τα προβληματα μας τοσο μικρα οπως τοτε!
      Καλο απογευμα να εχεις

      Διαγραφή
  3. Η ιστορία σου συγκινητική και νοσταλγική, η φωτογραφία τέλεια!!!
    Εσύ είσαι! Αμέσως σε γνώρισα!!!
    Με πλήγωσε κάτι όμως βρε Γατούλι μου...
    Θυμήθηκα πως δεν έμαθα ποτέ μου ποδήλατο...
    Γιατί, δεν είχα ούτε κι εγώ και προσπάθησα να μάθω με ένα άλλο, έσπασα λοιπόν τα μούτρα μου κι από τότε, ούτε ποδήλατο, ούτε ισορροπία...
    Σε φιλώ! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aθωα εποχη,ομορφη!
      Εγω ειμαι αμεεε(πιστευω αναφερεσαι στην φωτογραφια χαχα).
      Ποτε δεν ειναι αργα,λεω εγω,για να μαθεις το οτιδηποτε.Εσπασα οπως ειδες 2 δοντια και περασα την παιδικη και λιγο απτην εφηβικη μου ηλικια λες και ημουν δρακουλας,αφου λειπαν τα δοντια τα μπροστινα.Μου αφησε κουσουρι απο τοτε το γεγονος να μην γελαω στις φωτο.Συνεχισα ομως,το ξανακαβαλησα,δεν με πτοεισαι το γεγονος!Γνωμη μου να μην το αφησεις ετσι,παρε ενα ποδηλατο ακομα και με βοηθητικες κρυφα απ'ολους να νιωσεις περηφανη για σενα!
      Καλο απογευμα να εχουμε(φευγω για το νταμαρι τωρα)

      Διαγραφή
  4. Γατακο, δυο ψηφαλακια στα εδωσα,για το ξεχωριστο σου αυτο ταξιδι στη παιδικη αθωοτητα!Βιωματικο και απλο!Χωρις φιοριτουρες!! Χρησιμοποιησες αριστα και τις λεξεις!!Σκεφτηκα,γνωριζοντας το γραψιμο σου..ή το ενα ή το επτα ειναι του γατου!!
    Και ειδες συμπτωση;!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω για τους βαθμους και για τα καλα σου λογια!Ηατν η πρωτη φορα που συμμετειχα για την ακριβεια,μολις ειδα τις λεξεις μου ηρθε αμεσως αυτο το γεγονος της ζωης μου!Υπηρχαν αριστες ιστοριες παρα πολυ καλες,σαν να διαβαζες βιβλιο,οπως η πρωτη που λες.Αυτη ανηκει στη Μελενια μου αρα δεν επεσες πολυ εξω,αφου την λεω το αλλο μου μισο!
      Να σαι καλα να εχεις ενα ομορφο βραδυ!

      Διαγραφή
  5. Με γύρισες χρόοοονιαααα πίσω....μακάρι να ήμασταν και πάλι όπως τότε,με αυτά μόνο τα προβλήματα γατόνι μου...
    Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραια χρονια,αθωα!Τα χρονια που λεμε πως τα παιδια του σημερα δεν ζουν δυστυχως!Μεγαλα προβληματα στο μικρο μυαλουδακι μας,αν και καποια ηταν τεραστια για καποια παιδια!
      Καλο βραδυ να εχουμε!

      Διαγραφή
  6. Τελικά σε λατρεύω γατάκο !!!
    Και το ποδήλατο...και τη μάνα σου ...και δεν ξέρω βρε παιδί μου νοιώθω κάπως σαν να είμαστε οικογένεια !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να εχουμε καμια συγγενεια και να μην το ξερουμε?χαχα
      Να σαι καλα και σευχαριστω πολυ για ολα!
      Καλο βραδυ να εχεις!Φιλια

      Διαγραφή
  7. αρχικα ειναι ωραιες αυτες οι συμμετοχες και μπραβο στο μπλογκ\αλλα μπραβο και σε σενα γαταρε που εχεις κρατησει αυτο το κομματι της αθωωτητας μεσα σου άθικτο
    ωραια καθαρη γραφή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ειναι οντως πολυ ωραια τελικα και να συμμετεχεις(εχεις δεν εχεις το γραψιμο) αλλα και να διαβαζεις ομορφες ιστοριες,ειναι λες και μπαινεις σε μια βιβλιοπωλειο και διαβαζεις δωρεαν την περιληψη απο καποια βιβλια και παραμυθια.
    Να σαι καλα βρε φιλε μου,παντα με τον καλο σου λογο με κανεις να χαμογελω!
    Να εχεις ενα ομορφο γεματο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μια ακόμα όμορφη ιστορία που την απόλαυσα δυο φορές..μια εκεί στη Φλώρα και μια εδώ!!
    Ανυπομονώ να δω σε τι μονοπάτια θα σε πάνε οι καινούριες λέξεις!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ,οπως σου ειπα και η δικη σου ιστορια ηταν μια απο αυτες που ξεχωρισα αμεσως!Μακαρι να μπορουσα να βαθμολογησω περισσοτερες γιατι μετα ειμαι σε διλημμα ποιαν να επιλεξω!
      Ειμαστε σε αναμονη πιστευω ολοι.
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  10. Καρδιά μου εσύ με την ιστορία σου την όμορφη!! Πολύ γέλασα με την φάση Σούπερμαν!! Συγχαρητήρια γιατί σε ξέρω πόσο δυσκολεύεσαι να γράψεις μέσα σε συγκεκριμένα πλαίσια και από ότι είδα από την σειρά δημοσίευσης το έγραψες και αρκετά γρήγορα! Οπότε για αυτό και μόνο ένα μεγάλο μπράβο! Ελπίζω να συμμετάσχεις και στο επόμενο παιχνίδι με τις λέξεις και γιατί όχι, να κερδίσεις και διάκριση!!

    Σε φιλώ πολύυυυυυ!!! Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου ηρθε αμεσως η ιστορια μου στο μυαλο γι'αυτο και εγραψα γρηγορα αλλιως ακομη θα εγραφα χαχαχα!
      Σευχαριστω μικρο μου!
      8 τεζα σμουτςς

      Διαγραφή
  11. Απάντησα και παραπάνω αλλά θέλω να ξαναπαντήσω χαχαχα
    Είσαι ένα τρυφερό γατί με μια καρδιά τόοοοοοση !!!
    Καλό μήνα γατάκο !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οσα ευχαριστω και να πω δεν φτανουν!!
      Να σαι καλα ΣΟφη μου και καλο μηνα να εχουμε!
      Φιλια!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα, καλέ Γάτε!

    "Έρχομαι" πολύ φορτισμένη από την προηγούμενη ανάρτησή σου!

    Εμένα μου άρεσε πολύ η ιστορία σου, ακόμη σημαντικότερο ότι είναι αληθινή! Την απέδωσες τόσο γλαφυρά που ετοιμάστηκα να ψάξω τριγύρω για τα σπασμένα δοντάκια!!! (Επίσης, τη στιγμή που βρέθηκες στον αέρα, μου ξέφυγε ένα: "Το παιδί, το παιδί!")

    Θα συμφωνήσω, επίσης με τη Φλώρα: διαμαντάκι!

    Να είσαι καλά!
    Φιλιά και όμορφη εβδομάδα να 'χεις!
    ✽~✽~✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα να εχουμε Ιωαννα μου!
      Την προηγουμενη αναρτηση δεν ξερω και εγω ποσες φορες την διαβασα,εκανα αυτην για να ξεφυγει το ματι μου.
      Σευχαριστω πολυ για τα καλα λογια που λες για την ιστοριουλα μου και αυτο που σου ξεφυγε "το παιδι,το παιδι" ηταν σαν να ακουγα της γειτονισες που καθονταν τοτε στις βεραντες τους οταν βρεθηκα στον αερα χαχα!
      Να εισαι καλα φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφη ιστορία! Διαβάζοντας τη ένιωσα να μεταφέρομαι στο παρελθόν...
    Καλό μήνα, γατούλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ,προσπαθησα οσο μπορουσα να δωσω τις λεπτομεριες τους συμβαντος γιατι περιοριζομουν στον αριθμο των λεξεων!
      Καλο μηνα να εχεις και να περνας καλα!

      Διαγραφή
  14. "Η θύμηση αυτών των στιγμών πλέον μόνο χαρά μου προκαλούν, γιατί είναι στιγμές γεμάτες αθωότητα και ξεγνοιασιά. Κάθε γρατσουνιά και ένα παράσημο της ανεμελιάς αυτών των χρόνων, κάθε σημάδι και μια ανάμνηση χαράς και λύπης μαζί. Αναμνήσεις όμορφες από τότε που ήμουν ακόμα παιδί."

    Τα λέει όλα!!
    Πολύ όμορφη η ιστορία σου, Γάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβως ηταν!Στα παιδικα μου ματια φανταζαν ολα ομορφα,ξεγνοιαστα!Τα παρασημα ακομα τα εχω και ειμαι υπερηφανος και γι'αυτα.
      Σευχαριστω παρα πολυ,να εισαι καλα!
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  15. Τώρα θα μπορούσα να γράψω πολλά...αλλά τι να γράψει κάποιος όταν έχει ρουφήξει το γράμμα σου?

    Χαίρομαι που έχεις χαρούμενες και νοσταλγικές στιγμές!

    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδα το σχολιο σου και σου απαντησα και εκει.
      Επρεπε να ξορκισω το κακο με μια πιο χαρουμενη αναμνηση,αν και αυτη η ιστορια γραφτηκε πιο πριν.
      Σευχαριστω πολυ!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  16. ποσα χρονια πισω μας ταξιδεψες Γατε μου ποσα τετοια παρασημα εχουμε στα γονατα στα χερια και ποσες ακομη γρατζουνιες τα ποδηλατα , το δικο μου το φυλαω ακομη σαν κορη οφθαλμου , κανεις δεν το χρησιμοποιει αλλα εγω το ταχταριζω αραι και που με την διαφορα πως το δικο μου ηταν κοκκινο

    Συγχαρητηρια για την υπεροχη συμμετοχή σου στο παιχνιδι με το ολοζωντανο βιωμα σε φιλω καλε μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραια χρονια,αθωα!Το δικο μου πρασινο(και να φανταστεις πως αυτο το χρωμα το απεχθανομαι)και το λατρεψα αλλα δεν μπορεσα να το κρατησω,μου το εκλεψαν οταν μετακομισαμε σε αλλο σπιτι.
      Σευχαριστω πολυ να εχεις ενα ομορφο απογευμα!

      Διαγραφή
  17. Τι ωραία που θα ήταν να μέναμε σε αυτά τα παράσημα, σε αυτές τις πληγές. Δυστυχώς μεγαλώνοντας μας άνοιξαν χειρότερες, λιγότερο ξέγνοιαστες, περισσότερο επίπονες. Κάθε στιγμή όμως έχει την δική της ομορφιά. Όμορφη ιστορία γάτε, πολύ καλή συμμετοχή. Δικαιολόγησες επάξια τον οίστρο σου. Να έχεις μια όμορφη ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεσα ομως απο αυτες τις μικρες πληγες μεγαλωσαμε και μαθαμε να επιβιωνουμε!Δυστυχως ομως δεν ειναι ολες τοσες αθωες οσο αυτες πια!
      Σευχαριστω πολυ Μαρινα μου να εισαι καλα!
      Ομορφο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  18. Tι γίνεται ρε παιδιά?
    Είναι το τρίτο μπλογκ που μπαίνω τυχαία και όχι επειδή έχω ενημερωθεί από τον μπλόγκερ...
    τεσπα...

    Η ιστορία σου γατούλη πολύ όμορφη γιατί πάνω απ'όλα είναι ανθρώπινη και ξυπνά μέσα μας πολλές αναμνήσεις από κείνες τις στιγμές της παιδικής ηλικίας που πολύ θα θέλαμε να ζήσουμε ακόμη κι αν ήταν να ξαναφάμε τα γόνατά μας και να σπάσουμε τα δόντια μας.
    Σε ευχαριστούμε που την μοιράστηκες μαζί μας! :)
    Kαλημέραααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω Λιακαδα μου,εγω ενημερωνομαι απο οσο βλεπω σωστα και εγκαιρως!
      Σευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια, να εχεις μια ομορφη μερα!

      Διαγραφή
  19. Yπέροχα νοσταλγική η ιστοριούλα!
    Μάλλον άργησα για να ευχηθώ καλή επιτυχία στο παιχνίδι!
    Καλό ΠΣΚ Γάτε μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η επομενη ιστορια ακομη δεν γραφτηκε αρα σευχαριστω εκ των προτερων!
      Σευχαριστω πολυ καλο Σ/κ να εχεις και συ!Φιλια

      Διαγραφή
  20. Υπέροχη ιστοριούλα, γραμμένη πραγματικά με ταλέντο!!Χαίρομαι που σε βρήκα γατούλη!! Θα σε παρακολουθώ!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ!Να εισαι καλα καλως ηρθες!
      Καλη μερα να εχεις

      Διαγραφή
  21. Όμορφο Κείμενο! Νοσταλγικό! Καλο μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ,νασαι καλα!
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή