Πέμπτη, 7 Μαρτίου 2013

Τραβάτε με και ας κλαίω..


Όπως λέει και ο τίτλος τραβάτε με και ας κλαίω είμαι!
Απ’τη μια δεν έχω χρόνο να κατουρήσω αλλά απ’την άλλη μόλις με προσκαλέσουν- προκαλέσουν τρέχω να ανταποκριθώ στο κάλεσμα!

Η αγαπητή(να η πρώτη λέξη που χρησιμοποιώ) Dear e-diary μου χάρισε άλλο ένα βραβείο με την προϋπόθεση πάντα(δεύτερη λέξη) να βγάλω ξανά, λίγα αυτή τη φορά, τα άπλυτα μου στη φόρα!

Πάμε λοιπόν:

1) Ποια blogs επισκέπτομαι συνήθως?

Διαβάζω τα blogs στα οποία έχω γίνει μέλος άσχετα αν τα έχω στη λίστα ανάγνωσης μου(εδώ δίπλα αριστερά) ή όχι. Άλλοτε σχολιάζω άλλοτε όχι, ανάλογα την κούραση, τη διάθεση αλλά και αν με αφορά το θέμα της ανάρτησης ή αν έχω να πω κάτι στην ουσία και όχι για το φαίνεσθε!


2) Γιατί δημιούργησα το blog μου?

Διαβάζω χρόνια πολλά blogs, πολλούς από σας σας «παρακολουθώ» περισσότερο από όσο νομίζετε!
Σε μια κουβέντα που είχα με τη Μελένια περί blogs μου μου λέει γιατί δεν κάνεις το δικό σου εφόσον έχεις να πεις και συ πράγματα? Έτσι με λίγο σπρώξιμο το δημιουργήσαμε μαζί, πάλι σαν τον τίτλο της ανάρτησης αυτής ήμουν τραβάτε με και ας κλαίω! Ο λόγος ήταν να γράφω τις σκέψεις και προβληματισμούς της καθημερινότητας μου αλλά και να χαρίσω κάποια χαμόγελα μέσα από στιγμές του παρελθόντος μου!

3) Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα?

Μπορώ να πω ποια ποιά θέματα δεν με απασχολούν καθόλου αρχικά και αυτά είναι τα αθλητικά και τα κουτσομπολιά. Μου αρέσει να διαβάζω για πολιτικά, καθημερινότητα, κινηματογράφο- ταινίες - ξένες σειρές και ότι μου βγάζει γέλιο! Το χρειαζόμαστε πάντα!

4) Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο blog.

Τις τόνισα και παραπάνω δεν είναι μια αλλά πολλές όπως το «πάντα», το «αγαπητέ/η» και το «λοιπόν».
Έχω και άλλες αλλά δεν μου έρχονται τώρα!

Εγώ με τη σειρά μου χαρίζω αυτό το βραβείο στους πρώτους πέντε που έγραψαν(σύμφωνα με τη λίστα ανάγνωσης μου) σήμερα ανάρτηση.

Θα προσκαλέσω του εξής 5 να απαντήσουν στα ίδια ερωτήματα και να παραλάβουν το βραβείο, αν θέλουν βέβαια!

1) Λιακάδα  http://the-red-thin-line.blogspot.gr/
2) Αφρικάνος  http://afrikanos74.blogspot.gr/
3) Leviathan  http://leviathanfromkavala.blogspot.gr/
4) Πιγκουίνος  http://pigkouinos.blogspot.gr/
5) Βάσια  http://vasiaakarepi.blogspot.gr/

Υγ: Σ’ευχαριστώ αγαπητή Χριστίνα για το βραβείο και ελπίζω να σε ικανοποίησαν οι απαντήσεις μου!


Καλό απόγευμα σε όλους εύχομαι

35 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια, Γατούλη! Είναι και πολύ χαριτωμένο το βραβείο σου!

    Με τα σχόλια (απάντηση 1) είχα κι έχω ένα θέμα... και δεν ήξερα πώς να το διαχειριστώ! (Κάποιες φορές θέλω να σχολιάσω και δεν προλαβαίνω, κάποιες άλλες δεν προφταίνω να διαβάσω μία ανάρτηση γιατί δημοσιεύεται η καινούρια, άλλοτε δεν ξέρω τι να γράψω...) αλλά, να 'σαι καλά, με βοήθησε η απάντησή σου!

    Με το καλό και στα επόμενα βραβεία σου!!!
    Να χαίρεσαι τη Μελοκανελλίτσα σου και να είστε καλά κι οι δύο! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω Ιωαννα μου για ολα τα καλα λογια που μου λες κατα καιρους,να σαι καλα!
      Γραφω σχολια οσο μπορω αλλα και για τους λογους που ειπα κυριως στο τελος,τον τελευταιο καιρο δεν προλαβαινω με τιποτα αλλα προσπαθω εστω να σας διαβαζω ολους!

      Διαγραφή
  2. aaa!! θελω και εγω τετοιο βραβειο γιατι το αγαπημενο μου θεμα να γραφω ειμαι εγω χαχαχα! γατουλη εισαι απο τα αγαπημενα μου μπλογκ πια και κυριως γιατι εισια σε οιστρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικο σου το βραβειο λοιπον,εισαι το μπονους της λιστας των 5!
      Σευχαριστω φιλε μου,αν και αργω να κανω αναρτησεις και δεν εχω παντα οιστρο αλλα νυστα πια!Χαιρομαι οταν ακουω(διαβαζω)καλα λογια γιατι στην αρχη ημουν διστακτικος γιαυτο μου το εγχειρημα!

      Διαγραφή
  3. Πήρα βραβείο; Δηλαδής γουάου! Και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο πηγαίνει στο σκρίνιο μου!
    (Άσχετο: η Λιακάδα, ο Αφρικάνος και ο Leviathan έκαμαν πιο πρωί από εμένα ανάρτηση; Έλα μη-χειρότερα κι εγώ που νόμιζα ότι πιο νωρίς από το πτηνό, ξυπνάνε μόνο οι φουρνάρηδες!)

    "Λοιπόν", "πάντα" τέτοια "αγαπητέ"! (μπουχαχαχα!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμε αμεεε πηρες βραβειο και ειναι γεματο στο γκλιντερ και αναβοσβηνει!
      (εγω ξυπναω πιο νωρις απο ολους σας, πιστευω, αλλα δεν προλαβαινω να γραψω δυστυχως)
      Λοιπον αγαπητε μου παντα σε διαβαζω,ασχετα αν δεν σχολιαζω,και περιμενω αναρτηση σου να δω το βραβειο στο σκρινιο!χαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Καρδιά μου όπως βλέπεις σήμερα είμαι και εγώ στην κατηγορία δεν προλαβαίνω! Παρ'ολο που σε διάβασα με το που την ανέβασες τώρα καταφέρνω να σχολιάσω. Θα το διαπίστωσες που καθυστέρησα και να σε παρω τηλ. Ας είναι καλά ο μικρός ταλιμπαν που αλωνίζει το σπίτι αυτες τις μέρες!Μόλις μου ηρθε και μια μπόχα και τρέχω να τον αλλάξω!

    Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου και μακάρι να τα χιλιάσεις!! Γιατί ξέρω οτι μπορεί να έβαλα το χεράκι μου να ξεκινήσεις το μπλογκ αυτό αλλα στην ουσία οφείλεται σε εσένα που σε αγαπάνε τόσο!

    Πολλά φιλάκια! Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μικρος ταλιμπαν ειναι αξιολατρευτος και χαλαλι του!
      Σευχαριστω μουσα μου και το βραβειο δικο σου γιατι αν δεν ησουν εσυ δεν θα γινονταν τιποτα!
      σμουτς!

      Διαγραφή
  5. Α,επιβάλλεται να φτιάξεις ράφι για τα βραβεία!Λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων,ούτε εγώ προλαβαίνω να σχολιάσω πολλές φορές (πόσο μάλλον να κάνω ανάρτηση),αλλά σας διαβάζω όλους,πάντα.Κακώς ήσουν διστακτικός στην αρχή.Μ' αρέσουν οι bloggers που δεν «το παίζουν»,ούτε βγάζουν κάτι επιτηδευμένο,που είναι χαλαροί κι ο εαυτός τους,τέλος πάντων!Κι εσύ είσαι ένας απ' αυτούς... Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε?Για το ραφι μιλαω!Χμμ οχι μωρε τωρα που το σκεφτομαι,ειμαι ενας απλος κοινος θνητος γατος χαχαχα.
      Σευχαριστω Κ και καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  6. Γατούλη
    σε ενημερώνω ότι μ' έφαγε η μαύρη ζήλεια για το τέλειο βραβειάκι σου!!!
    χαχαχαχα
    Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειαζεται να σε τρωει η ζηλεια,μπορεις να το παρεις και συ!
      Εξτρα μπονους νουμερο 2 στη λιστα των 5!χαχαχχα
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  7. Μια χαρά οι απαντήσεις σου και ευτυχώς που δεν μου έκανες πάσα γιατί δεν μπορώ να γράφω κάτι γιατί είναι υποχρεωτικό. Προτιμώ να γράφω ότι μου 'ρθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω Φλωρα!Εκανα πασα βραβειακι στις πιο προσφατες, συμφωνα με τη λιστα αναγνωσης μου,αναρτησεις.Εσυ ησουν λιγο πιο χαμηλα.Εμενα μαρεσουν αυτα τα παιχνιδια και ειναι χαρα μου να παιζω!
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  8. Φουλ ικανοποίηση νιώθω αγαπητέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαιρομαι αγαπητη μου!(αυτο σου ελειπε να μην νιωθεις χαχα)
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  9. Kαλημέρα γατούλη!!
    Μετά από 10 μέρες απουσίας μπαίνω και πέφτω πάνω σε παιχνίδι...χιχιχι!
    Δε μπορώ να πω όχι βεβαίως... λατρεύω τα παιχνίδια...όμως θα μου επιτρέψεις να κάνω μια γύρα στο χωρο σου να δω τι έχω χάσει και μετά να παίξω το παιχνίδι σου...
    Αλήθεια το θες εδώ ή στο χώρο μου?
    Πολλά γουργουριστά φιλάκια! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα Λιακαδα!
      Να κανεις οσες γυρες θες,ελευθερα!!
      Πιστευω ειναι καλυτερα στο δικο σου χωρο και να κορνιζαρεις και το βραβειακι σου αλλα και παλι οτι θες!
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  10. M'έχει αποτελειώσει μια ρημαδοίωση που δεν λέει να περάσει....
    δεν κατάλαβα γατούλη μου αυτό το "έξτρα μπόνους νούμερο 2 στη λίστα των 5"
    συγχώρεσε την άρρωστη και παρακαλώ εξήγησέ μου
    φιλιά (απολυμασμένα)
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδη ζηλεψες το βραβειακι και λογω του οτι εβαλα μονο 5 ατομα στην λιστα με αυτους που μπορουν να το παρουν σε συμπεριλαμβανω,οπως και τον ασωτο και οποιον αλλο θελει βεβαια, σαν μπονους αναμεσα σαυτους που μπορουν να το παραλαβουν.Ειναι ωραιο να "παιζουμε" που και που και να γνωριζομαστε καπως καλυτερα.
      Περαστικα ευχομαι και γρηγορα!

      Διαγραφή
  11. Congrats γάτε για το βραβείο σου και για τις εξαιρετικές απαντήσεις σου.
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα και να περνάς υπέροχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Μαρινα μου να εχεις και συ μια ομορφη μερα!Η δικη μου ξεκινησε πολυ ομορφα και ζεστα!
      Καλο απογευμα να εχουμε!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Μάθαμε λίγα ακόμη πράγματα για σένα!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ!Εστ μαθαινεις για μενα εγω μαθαινω απο σενα συνταγες υπεροχες νασαι καλα(οσο και αν φαινεται περιεργο μαρεσει να μαγειρευω και ειδικα γλυκα).
      Καλη εβδομαδα να εχουμε

      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια γατόνι μου :)
    Kαι εις ανώτερα,χιχιχι.Επειδή έχω καταλάβει το πόσο σου αρέσει(μουάχαχαχα) να απαντάς σε βραβειάκια,δε θα σε παραλείπω από κανένα,χαχαχαχα.
    Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι χαρα μου να παιζω αλλα και να μου κανουν την τιμη να με συμπεριλαμβανουν σ'αυτα!
      Μου ειναι πιο ευκολο να απανταω σε ερωτησεις τον τελευταιο καιρο γιατι η καθημερινοτητα μου ειναι γεματη τρεξιμο και δεν προλαβαινω να σκεφτω για αναρτηση!
      Καλως ηρθες ξανα!

      Διαγραφή
  14. ΈΛα άδικο!Τώρα ππυ έκανα εγώ το παλιο το παιχνιδι αρχίσατε καινούργιο;;Μα δεν μπορει να λείψει με την ησυχια του κάποιος;;;

    ΑΝτε χαιρετώ!ΕΠιτέλους σταμάτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα επιτελους σταματησε ναι αλλα μην κανεις χαρες γιατι θα ξαναβρεξει!Ξερω εγω τι λεωωω
      Αντε παιξε και συ σ'αυτο, απο μενα για σενα με λοβ:P

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητηρια Γατε!
    Θα συμφωνήσω σ'αυτό που είπες για αθλητικα και κουτσομπολιά ! Και εγώ τα βαριέμαι!
    Να φανταστείς ένας γνωστος μου που σπουδαζει ΜΜΕ έχει επιλέξει το καλλιτεχνικό(κουτσομπολιστικο-κατινιστικο) ρεπορτάζ και με προσκάλεσε να ακουσω την ραδ. εκπομπή του!Τι να σου πώ ενιωσα το iq μου να πέφτει 10 μοναδες!
    Καληνυχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω κοπελα μου!Βαριεμαι τα αθλητικα γενικως και ας υπηρξα αθλητης(οχι ποδοσφαιρου χαχαχ).
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  16. Ωραίαες απαντήσεις!! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ καλως ηρθες!
      Καλη μερα να εχεις!

      Διαγραφή
  17. Φίλε "Γάτε", επειδή πήρα κι εγώ βραβείο από το Χριστινάκι αφενός
    κι αφετέρου επειδή έχω ένα μπλογκ που λέγεται:
    "Ο ΠΙΟ ΠΙΣΤΟΣ ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ ΣΚΥΛΟΥ"...
    ε, όλο και κάτι κοινό μπορεί να έχουμε!
    Σε προσκαλώ-προκαλώ να με επισκεφτείς!
    Αν βρεις κάτι ενδιαφέρον, πες το σε...όλους!
    Αν δεν βρεις, πες το σε εμένα!
    Μου αρέσουν οι παρατηρήσεις, διορθώνομαι!

    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    Α! Έχω σκύλο! Κατά καιρούς έχω και γατάκια!
    Θα χαρώ να τα πούμε!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες στο "σπιτικο" μου!
      θα σε επισκεφθω αλλο αν εχεις μαντροσκυλο στην πορτα και οπως ξερεις σκυλια και γατια δεν τα πανε και τοσο καλα μεταξυ τους!
      Εσυ εχεις σκυλο εγω ομως εχω μια "γατα" τη Μελενια μου!
      Καλο βραδυ να εχεις και εσυ

      Διαγραφή