Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2013

Lincoln και CIA

Αφού, επιτέλους, έφτασα σπίτι, άλλαξα ρούχα γιατί έγινα παπί λόγω βροχής (ναι εδώ η άνοιξη αργεί ακόμη να έρθει και έχει ρίξει όλο το ΙΚΕΑ σε καρέκλες απ‘το πρωί), μίλησα με την αγάπη μου, έφαγα την μπριζόλα μου(έτυχε δεν είναι λόγω της ημέρας) και στάνιαρα γιατί το στομάχι είχε φτάσει στην πλάτη, έκανα και το απαραίτητο τσιγαράκι μου είπα να κάνω αυτή την ανάρτηση που παιδεύω κάτι μέρες τώρα!
Δεν είναι τίποτα σπουδαίο απλά ήθελα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου και τι διδάγματα πήρα μέσα από δυο ταινίες που είδα την περασμένη εβδομάδα.

Βλέπω ελάχιστα τηλεόραση και συνήθως βράδυ που παίζει κάτι ωραίες, για μένα πάντα, ξένες σειρές.
Χαλαρώνω όμως όση κούραση και αν έχω αν δω μια ωραία ταινία!
Την προηγούμενη εβδομάδα που λέτε κατέβασα απ’το ιντερνετ..  γκουχου.. Συγνώμη λάθος πάμε από την αρχή νοίκιασα απ’το βιντεοκλάμπ της γειτονιάς μου το φημισμένο Pirate Bay δυο πολύ αξιόλογες, κατά την άποψη, μου ταινίες.
Η μια είναι η «Lincoln», όχι αυτή με τα βαμπίρια η κανονική, και η άλλη το «Αrgo».

Η πρώτη στην ουσία και όπως καταλαβαίνεται και απ’τον τίτλο είναι μια αυτοβιογραφία της θητείας του Αμερικανού πρόεδρου  κατά τον εμφύλιο πόλεμο στην Αμερική(Βόρειοι-Νότιοι.
Όλη η υπόθεση είναι βασισμένη στα θέλω και πιστεύω αυτού του ανθρώπου και πόσο πάλευε για την δημοκρατία και την ισότητα των ανθρώπων, που τόσο εύκολα εμείς σήμερα αυτές τις αξίες τις ακυρώνουμε, σε μια εποχή μισαλλοδοξίας.
Αλλά πέραν αυτού δείχνει και πόση βρωμιά υπήρχε στους πολιτικούς από τότε και πόσο εύκολα πουλούσαν τα πιστεύω τους για μια θέση για να μην βρεθούν στο περιθώριο (κοινώς κωλοτούμπα).
Δεν θα σας πω περισσότερα αλλά την προτείνω ανεπιφύλακτα να την δείτε, είναι μεγάλη δυόμιση ώρες αλλά αξίζει τον κόπο πιστεύω.

Η δεύτερη βασίζεται και αυτή σε αληθινά γεγονότα που διαδραματίστηκαν το 1979 στην πρεσβεία της Αμερικής στην Τεχεράνη. Μια πολιτική, και αυτή, ταινία που δείχνει στην ουσία την αυτοθυσία ενός ανθρώπου με μόνο όφελος, γιατί ήταν μια μυστική επέμβαση και δεν θα υπήρχε αναγνώριση της πράξης του από κανέναν, τη διάσωση έξι ανθρώπων που ούτε ήξερε αλλά ούτε θα ξαναέβλεπε ποτέ.
Γρήγορη ταινία με μια μεγάλη δόση αγωνίας μέχρι το τέλος. Όπως και την πρώτη και αυτήν σας την συστήνω να την δείτε.

Και οι δυο ταινίες βραβεύτηκαν με όσκαρ και μάλιστα πολλά. Συνήθως αυτές που βραβεύονται δεν είναι και πάντα καλές αλλά αυτές θεωρώ πως άξια πήραν τα αγαλματίδια τους.
Στον Lincoln τον πρωταγωνιστικό ρόλο έχει ένας εξαίρετος ηθοποιός και βραβευμένος 3 φορές με όσκαρ ο Daniel Dei Lewis και στο Αrgo ο Βen Aflleck, που με εξέπληξε κιόλας γιατί συνήθως έχει παίξει σε μαλακίες όπως το Daredevil.

Δεν είμαι ειδήμων ούτε ο Κουτσογιαννόπουλος αλλά θεωρώ αυτές τις δυο ταινίες πολύ καλές, αν σας αρέσουν οι ταινίες τέτοιας θεματολογίας
Βάζω και τα τρέιλερ να ρίξετε μια ματιά.

Καλό βράδυ να έχετε και καλό ξεκούραστο τριήμερο!

 
 
                                           

27 σχόλια:

  1. Το οτι ήθελα να τις δούμε μαζί και τις είδες μόνος θα το προσπεράσω γιατί δεν θέλω να κάνω γκρίνια. Θέλω να κάνω άλλα πράγματα, που ταιριάζουν και με την μπριζολίτσα που έφαγες!Επίσης, όταν καθήσω να τις δώ εγώ εσύ μην τολμήσεις και δείς άλλες και πάλι μείνω πίσω..μπες να παίζεις criminal case, κοιμήσου, δεν ξέρω, κάνε οτιδήποτε άλλο θες. Γιατί δεν σε προλαβαίνω με αυτες τις ταινίες!! αχαχαχχα

    Γκρίνια τέλος..πάμε για νάνι! Σμουτσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχαχαχχαχαχχαχαχαχα απλα με πεθανες!
    Χμμμ κατι μου ερχεται στο μυαλο οσον αφορα την μπριζολιτσα και με τι συνδιαζεται σημερα!
    Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε θα σου κάνω την χάρη να μου υπενθυμίσεις με τι συνδυάζεται όταν έρθω ;)

      Διαγραφή
    2. έχεις δίκιο φίλε μας
      Θ Κουτσογιαννόπουλος

      Διαγραφή
    3. Σευχαριστω κ.Κουτσογιαννοπουλε!

      Διαγραφή
  3. για μενα το ARGo ειναι μια απο τις καλλιτερες ταινιες που ειδα φετος
    την αλλη δεν την εχω δει συνειδητα γιατι πληττω με την ιστορια της αμςερικης
    αυτο το καιρο εχω παθιαστει με μια αμερικανια που κατεβαζω το homeland
    αν μπορεις δες το καλο ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι και εγω ασωτε την θεωρησα μια απτις καλυτερες το Argo.
      Εγω βλεπω το criminal minds σαν σειρα,θα κοιταξω ομως και αυτο που μου λες!Σευχαριστω
      Καλη μερα να εχουμε

      Διαγραφή
  4. Το Argo το έχω δει αλλά ρε παιδιά δεν τρελάθηκα.. Πολύς ντόρος για το τίποτα. Οκ ωραία είναι αλλά όχι και η καλύτερη ταινία που έχω δει. νομίζω ότι είναι υπερτιμημένη.

    για το Λινκολν δεν έχω να πω και πολλά πέρα από το ότι κοιμήθηκα το πρώτο δεκάλεπτο. Ημουν κουρασμένη βρε...\

    την άλλη με τα βαμπίρια όμως την είδα ολόκληρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυστυχως δεν εχω δει πολλες ταινιες φετος,προσπαθω οσο μπορω οποτε βρισκω χρονο και δεν δουλευω.Μεχρι τωρα απο αυτες που ειδα την θεωρω την καλυτερη(ΑRGO).Πιστευω πως ηταν πολυ καλη,παντα συμφωνα με το γουστο μου.
      Τωρα για το Λινκολν ειναι μεγαλη ταινια και με πολλα ιστορικα γεγονοτα και ονοματα και ισως κουρασει αλλα ενδιαφερουσα κατ'εμε,προτεινω να εισαι ξεκουραστη για να την δεις χαχα!
      Καλο απογευμα να εχεις

      Διαγραφή
  5. Τον Linkoln τον είδα... Ωραία ταινία αλλά για διαβασμένους... Είχε πολλή λεπτομέρεια στις συνωμοσίες και στην εξαγορά συνειδήσεων και αυτό κούραζε αφού δεν ξέρουμε πρόσωπα και καταστάσεις της Αμερικανικής ιστορίας ώστε απ' την πρώτη στιγμή να μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε το πρώτο μέρος της, του οποίου το συμπέρασμα καλά το έθεσες εν περιλήψει "Αλλά πέραν αυτού δείχνει και πόση βρωμιά υπήρχε στους πολιτικούς από τότε και πόσο εύκολα πουλούσαν τα πιστεύω τους για μια θέση για να μην βρεθούν στο περιθώριο (κοινώς κωλοτούμπα)". Το δεύτερο κομμάτι ήταν πολύ καλύτερο και το ευχαριστήθηκα περισσότερο.
    Το Argo δεν το έχω δει αλλά μου κίνησες την περιέργεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oπως ειπες το Λινκολν ειν αι μια ταινια αν οχι για διαβασμενους για ανθρωπους που τους αρεσει η ιστορια.Και εμενα το δευτερο κομματι μου αρεσε περισσοτερο.
      Το Αrgo στο προτεινω να το δεις,παλι ταινια με ιστορικα γεγονοτα(πιο προσφατα βεβαια).
      Καλο απογευμα να εχεις

      Διαγραφή
  6. Ναι μόνο καρέκλεες έριξε...ΤΟν χάλαζο που τον βάζεις...

    Άκου το Λινκολ δεν το είδα όλο,αλλά με κου΄ρασε η αρχή κάπως και να φανταστείς είμαι και ιστορικός!ΤΟ άλλο δε το έχω δει ακομα αν και το έχω!Κατά τη γνώμη μου όμως τα οσκαρ έπρεπε να τα πάρει η ταινία του Ταραντίνο!Ο τύπος έγραψε με τον Τζάνγκο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα δω αμμεσα αυτο που λες,προς το παρον μου αρεσαν αυτες!
      Και τωρα βρεχει και μαλιστα πολυ παλι καλα προλαβα να φτασω σπιτι γιατι δεν θα αντεχα αλλη μια μερα μουσκεμα!

      Διαγραφή
    2. Α εγώ δεν μπορώ να πω,μια χαρά μούσκεμα έγινα!!ΑΝαρωτιέμαι ρεεε τι τις χρειάζεται τις ντουζιέρες αφού μια χαρά μπάνιο κάνετε και έξω!!

      Διαγραφή
  7. Γάτος και βρεγμένος; Δύσκολα τα πράγματα...
    Συμφωνώ απόλυτα με τις ταινίες που προτείνεις! Τις έχω δει και μου άρεσαν πολύ! Ο Daniel Dei Lewis εκπληκτικός! Νομίζεις ότι βλέπεις τον Lincoln! Και η ταινία του Afleck πολύ καλή και σου κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον! Βέβαια, και στις δύο καλό είναι να γνωρίζεις λίγο τα πολιτικά γεγονότα, αλλιώς θα περάσεις το πρώτο μισό της ταινίας προσπαθώντας να καταλάβεις τι παίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαα αστα καθε μερα μουσκεμα γινομαι,εδω δεν βρεχει απλα!Εχουμε βγαλει ριζες απτην πολυ υγρασια και βροχη!
      Συμφωνω μαζι σου οτι πρεπει να ξερεις καποια ιστορικα στοιχεια,για τον Λινκολν βεβαια πανω κατω ολοι ξερουμε,και για τις δυο ταινιες αλλα οπως ειπες μπαινεις γρηγορα στο κλιμα!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  8. Το Argo δεν το είδα ακόμα αλλά θα ...
    το Lincoln το είδα και συμφωνώ απόλυτα !
    Ευτυχώς υπάρχει και το σινεμά στη ζωή !!!!
    Φιλιά γατούλη
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχως δεν λες τιποτα!Να την δεις οποτε μπορεσεις πιστευω θα σαρεσει!
      Την καλημερα μου

      Διαγραφή
  9. Για το CIA δεν ξέρω πάντως το Lincoln θα το χαρακτηριζα μετριο!
    Οι ηθοποιοι ηταν πολύ καλΟΙ,το ιδιο και η σκηνοθεσια!
    Ωστοσο ήταν κουραστική ταινία!
    Θα μπορουσε να συμπτυχθει ο χρονος της!
    Φιλιά Γατε μου,
    καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι οπως προανεφερα ειναι αρκετα μεγαλη και πρεπει να εισαι ξεκουραστος/η αλλιως δεν βγαινει,οπως και για ολες τις ταινιες βεβαια.Το Argo μαρεσε να σου πω την αληθεια πιο πολυ και στην προτεινω ανεπιφυλακτα!
      Καλο τριημερο να εχεις

      Διαγραφή
  10. Δεν έχω δει καμία από τις δύο ταινίες ακόμη, για το "Lincoln" έχω ακούσει τα καλύτερα από φίλους που το είδαν.
    Δεδομένου ότι μου αρέσει η Ιστορία, πιστεύω ότι θα μου κρατήσει το ενδιαφέρον έως το τέλος.

    Το "Argo", ιστορικό κι αυτό με τον τρόπο του (πολιτικό θρίλερ, περισσότερο), μου φαίνεται επίσης πολύ ενδιαφέρον και θα ήθελα πολύ να το δω με την πρώτη ευκαιρία.

    Σ' ευχαριστώ για την παρουσίαση, ήταν άκρως κατατοπιστική!

    Να είσαι καλά, Γατούλη! ❀~✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Ιωαννα μου καταρχην.Παντα με τον καλο σου λογο!
      Και εμενα μου αρεσει γενικα η ιστορια,ως μαθητης θριαμβευσα στο μαθημα,μαρεσει να μαθαινω και να διδασκομαι μεσα απο ταινιες ή βιβλια.
      Καλο απογευμα να εχεις και καλα να περασεις!

      Διαγραφή
  11. Αγαπητέ γάτε,
    Όπως έχω αναφέρει σε άρθρο μου, έχω κλείσει πολλές ταινίες στο δεκάλεπτο γιατί με κούρασαν. Είμαι περίεργη στο θέμα ταινία (και στο θέμα ταινία δηλαδή :P) οπότε δεν έχω τέτοια θέματα, αν δεν μου αρέσει το κλείνω. Το Argo το έκλεισα στο δεκάλεπτο αλλά αφού μας δίνεις τόσο καλή κριτική, άντε θα το ξανανοίξω και θα το δω, μήπως το παρεξήγησα.
    Ελπίζω να πέρασες όμορφα το τριήμερο σου. Καλή Σαρακοστή να έχεις, με υγεία, ευτυχία και την γατούλα σου αγκαλιά. Να περνάς όμορφα, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο πρωτο δεκαλεπτο ειναι καπως αλλα,παντα συμφωνα με την ταπεινη μου γνωμη,μετα γινεται καλυτερο!Εγω αγαπητη μου Μαρινα βλεπω σχεδον τα παντα,εκτος απο ζομπι,ξεκοιλιασματα και γενικως ταινιες τετοιου ειδους.Α! και ταινιες που ο πρωταγωνιστης δεν πεθαινει ποτε και ας τον εχει γαζωσει με σφαιρες ενα ταγμα ολοκληρο,τα βρισκω βαρετα!
      Τωρα που σου γραφω κατεβαζω το Zero Dark Thirty μου ειπαν ειναι καλο.
      Μια απτις κορυφαιες ταινιες και κλασικες ειναι για μενα ο Νονος!
      Τωρα για το τριημερο δεν περασα οσο ξεκουραστα ηθελα αλλα δεν εχω παραπονο να εχουμε υγεια πανω απ'ολα!
      Να περνας ομορφα και συ οτι και να κανεις!Καλη εβδομαδα και καλη Σαρακοστη!

      Διαγραφή
  12. υπερεκτιμημενες και οι 2 ταινιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αν θες πες μου την αποψη σου για κατι που με απασχολει :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_19.html

    επισης, αν θες παιξε στο νεο μπλογκοπαιχνιδο μου :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_17.html

    επισης, αν θες γινε μελος στο μπλογκ μου :)

    και τελος αν θες πατα λαικ στη σελιδα μου στο φεισμπουκ : stefanos and the media.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες καταρχην!
      Οπως ειπα ειναι θεμα γουστου καθαρα οι ταινιες,εγω συμφωνα με την ταπεινη μου γνωμη(εφοσον δεν ειμαι κριτικος κινηματογραφου κλπ) τις θεωρησα δυο απ'τις καλυτερες που εχω δει μεχρι στιγμης!Εξαλλου τετοιας θεματολογιας ταινιας μαρεσουν πολυ και χθες συγκεκριμενα ειδα μια που οντως ειναι υπερεκτιμημενη το ζερο νταρκ θερτι.
      Θα προσπαθησω συντομα να σε επισκεφθω και αν μπορω να βοηθησω σε κατι θα το κανω, γιατι αν διαβασεις παλιοτερη αναρτηση μου τρεχω καθημερινα και δεν φτανω λογω δουλειας(δουλειες)!
      Καλη μερα να εχεις

      Διαγραφή