Κυριακή, 28 Απριλίου 2013

Συγγραφικός οίστρος Νο2

 18 και σήμερα
  
 Ημέρα Τετάρτη και μόλις έχω μπει σπίτι κατάκοπος απ’τη δουλειά. Αντικρίζω τη μάνα μου στενοχωρημένη και τρέχω να δω τι συμβαίνει.
-Τι έγινε μάνα; Ποιος σε στενοχώρησε;
-Κανείς παλικάρι μου... Να αυτό το γράμμα...
Το παίρνω στα χέρια μου και τι να δω; Στο πάνω μέρος της σελίδας «Ελληνικός Στρατός» με κεφαλαία γράμματα. Έπρεπε σε 20 μέρες να παρουσιαστώ και από πολίτης να γίνω πλέον το περήφανο νιάτο της πατρίδας μου!

Μέχρι να φύγω η μάνα μου μες στη θλίψη. Κάθε τρεις και λίγο της εξηγούσα πως δεν πάω στον πόλεμο αλλά φαντάρος όπως όλα τα παιδιά του κόσμου. Όμως, ότι και να έκανα, ότι και να έλεγα, η γνώμη της δεν άλλαζε. Απ’την πρώτη μέρα που ήρθε το μαντάτο όλο έλεγε:

«Θέλω να μου δώσεις μια υπόσχεση. Να τρως εκεί που θα είσαι. Μη μείνεις μισός, μην πέσεις κάτω γιατί θα πεθάνω!» Εγώ απλά χαμογελούσα και της υποσχόμουν για εκατοστή φορά πως θα τρώω και να μην ανησυχεί.
          Πέρασαν οι μέρες γρήγορα, ούτε που κατάλαβα πως...Έφυγα απ’το σπίτι για πρώτη φορά στα δεκαεπτά μου. Είχα δηλώσει βλέπεις εθελοντής για να τελειώσω γρήγορα και να προχωρήσω στη ζωή μου χωρίς να έχω την εκκρεμότητα του στρατού. Με αποχαιρέτησε μες στα δάκρυα και στις αγκαλιές και εγώ προσπαθούσα να κρατήσω τα δικά μου, μα ο κόμπος στο λαιμό ανεβοκατέβαινε.
«Όπως είπαμε, να τρως!!», φώναζε όπως έφευγα και ο κόμπος που είχα έφυγε τελικά και γέλασα. Ήθελε να με συνοδέψει να μην είμαι μόνος μου και προσπαθούσε να με πείσει λέγοντας μου πως όλοι πάνε με τους γονείς τους, αλλά εγώ της έλεγα πως δεν χρειάζεται, θα τα καταφέρω, δεν είμαι πια παιδί.
          Έφτασα μετά από πολλές ώρες ταξιδιού στον τόπο που παρουσιαζόμουν. Μια τεράστια πύλη και απ’εξω κόσμος μαζεμένος, μανάδες και πατεράδες και παιδιά σαν εμένα, το ίδιο αγχωμένα. Ένα βουητό από φωνές, συζητήσεις και γέλια μαζί! Κάθισα σε ένα παγκάκι, άφησα το μπλε σάκο δίπλα μου και άναψα ένα τσιγάρο. «Τελικά είχες δίκιο ρε μάνα»συλλογίστηκα... «όλοι έρχονται με τις οικογένειες τους, κρίμα που δεν σε άκουσα...». Ο τόπος έβραζε απ’τη ζέστη. Έβγαλα απ’το σάκο μου ένα μισογεμάτο μπουκάλι με νερό για να καταλαγιάσω τη δίψα μου. Δεν ήταν παγωμένο πια αλλά τη δουλειά του την έκανε. Ήπια το μισό και το άλλο μισό το έριξα στο πρόσωπο μου για να δροσιστώ.
          Πέρασε ο καιρός και επιτέλους έφτασε η μέρα της ορκωμοσίας και της πολυπόθητης άδειας. Μου είχαν λείψει όλοι, ο αδελφός, οι φίλοι αλλά κυρίως η μάνα μου.
Μόλις τελείωσε η ορκωμοσία και βγάλαμε τις απαραίτητες αναμνηστικές φωτογραφίες μπήκα στο πρώτο λεωφορείο και έφτασα τα ξημερώματα πια στο σπίτι μου. Καθόταν στην βεράντα πίνοντας τον καφέ της, περιμένοντας εμένα. Χαμογέλασα από μακριά και έτρεξα κατά πάνω της παρόλη την κούραση μου. Μείναμε έτσι για λίγο αγκαλιασμένοι πριν καταλάβει κανείς πως είχα έρθει. Με κρατούσε λες και δεν ήθελε να με μοιραστεί με κανέναν.

«Όπως τα χελιδόνια φέρνουν την άνοιξη, έτσι και συ έφερες την άνοιξη στο σπίτι μου ξανά» μου είπε, και την αγκάλιασα ακόμη πιο σφιχτά!




Αυτή είναι η ιστορία που συμμετείχα στον 9ο διαγωνισμό «Παίζοντας με τις λέξεις» που δημιούργησε η Φλώρα και αυτή τη φορά το παιχνίδι φιλοξένησε η Μαρία http://mytripssonblog.blogspot.gr/ στο μπλογκ της.

Στην ουσία η ιστορία μου είναι βασισμένη σε αληθινά, επί το πλείστον, γεγονότα απ'την στιγμή που παρουσιάστηκα στο στρατό εως την ορκομωσία μου.Εκτός της τελευταίας πρότασης που έβγαλα απ’το μυαλό μου γιατί δεν ήξερα που να κολλήσω τη λέξη χελιδόνι!

Ευχαριστώ πολύ και τις δυο,Φλώρα και Μαρία, που μου έδωσαν την δυνατότητα να συμμετάσχω ξανά σε μια τόσο όμορφη διαδικασία αλλά και όσους ψήφισαν την ιστορία μου!

40 σχόλια:

  1. Α βρε Γάτε,πόσο αγαπιέστε με την μανούλα σου! :)

    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αληθεια ειναι πως πολυ!Οπως και τον αδελφο μου βεβαια.Ειναι μια σχεση μανας-φιλης χωρις να επεμβαινει πουθενα!

      Καλο βραδυ να εχεις και συ Κ!

      Διαγραφή
  2. Αχ! Γάτο μου! Κατευθείαν φλέβα βρήκες! Έχω κι εγώ ένα παλικαράκι (δυο μέτρα! ζωή να έχει! το δεκαοχταράκι μου!/εθελοντής επίσης..)που είναι φανταράκι κι όταν διάβασα το κείμενο αυτό, αμέσως συγκινήθηκα και το ψήφισα και μετά είδα πως το έγραψες εσύ γλυκέ μου Γατούλι. Να είσαι καλά και να αντέχεις όλα τα..νταμάρια της ζωής..! Φιλιά γατομελοκάνελλα όπως πάντα και καλή Κυριακή και στα δυο σας χαρά μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αληθεια ηξερα πως θα χτυπισω τη δικη σου φλεβα!Θυμασαι καποτε με μια αναρτηση σου χτυπησε την αντιστοιχη δικη μου και σου ειχα πει πως ηταν σαν να διαβαζω λογια της δικης μου μανας!Να προσεχεις το δικο σου παλικαρακι και αν τσαντιζεται ή αντιδρα τωρα ειναι που δεν θελει να δειξει ποσο του λειπεις!
      Να εισαι καλα καλη μου φιλη,προσπαθω να αντεχω γιατι σημερα το ενα νταμαρι μου εβγαλε την πιστη!
      Να εχεις και συ μια ομορφη Κυριακη σε ευχαριστουμε και οι δυο μας!

      Διαγραφή
    2. Γαμώτο. Με συγκίνησες απόψε βρε σκασμένο..
      Να είσαι πάντα καλά!
      Γιατί το αξίζεις κι εσύ και το μελοκανελλάκι μου..!

      Διαγραφή
  3. Γάτε μου είδες την ευαισθητοποίησή μου στο θέμα της ιστορίας σου.
    Δυστυχώς ως τώρα έχω στήλει φαντάρους, τον άντρα μου πρώτα, το μεγάλο μου γυιό και σε λίγους μήνες και τον μικρό.

    Μετά από τόσο πόνο δεν μπορούσα να μην δώσω βαθμολογία στην ιστορία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ειδα Φλωρα μου και σευχαριστω οπως και ολους οσους με ψηφισαν!Να εισαι καλα και να συνεχιζεις ετσι γιατι μεσα απτο παιχνιδι αυτο βγαινουν πολυ ομορφες ιστοριες και δεν μιλαω για τη δικη μου.
      Να εισαι γερη και να χαιρεσαι τους αντρες της ζωης σου!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  4. Δεν γίνεται να πας στο στρατό και να μην βάλεις τουλάχιστον 10 κιλά. Τζάμπα ανησυχούσε η μάνα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα μωρε καλα ανησυχουσε εχασα 7 κιλα εγω.Σιχαινομουν τα παντα στην αρχη ειδικα οταν ημουνα σε καποια φαση μαγειρια!

      Διαγραφή
    2. Είσαι η εξαίρεση στον κανόνα, εγώ είχα βγει 90 κιλά...

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα! Με συγκίνησε η ιστορία σου και το δέσιμο με την μητέρα σου.. Μου θύμησες την δική μου πως αντιδρούσε όταν πήγε φαντάρος ο αδερφός μου πριν από 2 χρόνια.. Κι εγώ στην αρχή ήμουν ψύχραιμη αλλά ρε γαμώτο δε ξέρω τι γίνεται και εκείνη την ώρα του αποχωρισμού που μπαίνετε μέσα με έπιασε τρελή μελαγχολία!
    Στ'αλήθεια έχασες τόσα κιλά;; όσους γνωρίζω μετά τον σταρό πάχυναν αρκετά!! (όχι από τα "πεντανόστιμα" φαγητά αλλά από τα deliver μετά!! )
    Καλή συνέχεια με δύναμη και να προσέχεις την γατούλα σου,το μελοκανελάκι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο δαίμων του πληκτρολογίου.. "στρατό" και "delivery" εννοούσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες και σευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια!
      Εχασα ναι αρκετα κιλα και εκεινη τη μακρινη εποχη χαχα περιπου 14 χρονια ουτε λεφτα για ντελιβερι ουτε καν ντελιβερι δεν ειχαμε εκει που με εστειλαν,κανα σουβλακι, και αυτο αμφιβολου προελευσεως, σε εξοδο!
      Ευχομαι μια ομορφη Κυριακη να εχεις!

      υγ.Την γατουλα μου την προσεχω οσο μπορω μην ανησυχεις,μια την εχω!!

      Διαγραφή
  7. πολύ καλή η ιστορία σου....να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ,να εχεις μια ομορφη μερα!

      Διαγραφή
  8. ωραιο το blog σου!!!
    Καλως σε βρηκα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ηταν απο τις ιστοριες που μου αρεσε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ φιλε μου!Και η δικη σου ηταν πολυ ομορφη ιστορια,την προσεξα να σου πω την αληθεια αλλα μου ηταν πολυ δυσκολο να ταυτιστω γιατι δεν εχω καμια παρομοια αναμνηση,δυστυχως!
      Να εχεις καλο βραδυ

      Διαγραφή
  10. Η ιστορία σου μου θύμισε πολλά..και όχι δεν έχω κάνει θητεία!!!
    Έκανε όμως ο γιος μου...τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες!!
    Ε, κάτι τραβάτε κι εσείς οι γιοι εδώ που τα λέμε, αλλά τέλος πάντων..εγώ ταυτίστηκα με τη μάνα!!
    Σε ευχαριστώ για όλα...να είσαι καλά και να έχεις πάντα όμορφες εμπνεύσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ,στο ειπα και στο "σπιτι"σου αυτο!
      Μαρεσει παρα πολυ να γραφω αλλα ολα κινουνται γυρω απ'το παρελθον μου και προσωπικες ιστοριες.Μου ειναι πολυ δυσκολο να πλασω μια ιστορια ποσο μαλλον με περιορισμο λεξεων!Χαιρομαι το παιχνιδι καθε φορα και ας λεω πως δεν μπορω και γκρινιαζω!
      Σευχαριστω και παλι παρα πολυ και σενα και τη Φλωρα

      Διαγραφή
  11. Καρδουλα μου γλυκια..!!

    Παντα μου αρεσε και με συγκινουσε ο τροπος που γραφεις. Θα μπορουσα να αναγνωρισω τα γραπτα σου με κλειστα ματια που λενε και να σε αγαπησω μεσα απο αυτα ακομα περισσοτερο!

    Χαιρομαι που καταφερνεις και συμμετεχεις σε αυτο το ομορφο παιχνιδι. Ξερω ποσο δυσκολο σου ειναι. Ομως το αποτελεσμα αποδεικνυει πως τελικα ολα τα μπορουμε οσο δυσκολα και αν μας φαινονται.

    Αυτο το τελευταιο εσυ μου το πρωτοεμαθες και παντα θυμαμαι για να αποκτω δυναμη και να συνεχιζω. Μονο που πλεον συνεχιζω με εσενα πλαι μου και τα κανει ολα ακομα ευκολοτερα.

    Δεν χρειαζεται νομιζω να πω περισσοτερα για το ποσο υπεροχος ανθρωπος εισαι και ποσο τυχερη νιωθω. Σου ευχομαι καποια στιγμη να διακριθεις στο παιχνιδι με τις λεξεις οπως εχεις διακριθει σε ολα τα υπολοιπα,πρωτα και κυρια στην καρδια μου.

    Σε αγαπαω <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tωρα τι να πω?πες μου..
      Εγω ειμαι τυχερος που με αφηνεις και ειμαι στη ζωη σου και γι'αυτο σευχαριστω για αλλη μια φορα!Εισαι η εμπνευση και η δυναμη μου σε οτι κανω!
      8 τεζα για σενα

      Διαγραφή
  12. Μου αρέσουν οι "καλές" ιστορίες του στρατού! Τις ακούω πάντα με πολύ ενδιαφέρον! Δεν ξερω αν στο εχω ξαναπει αλλα μου αρέσει η γραφή σου :)
    Να συνεχίσεις να παίζεις όσο μπορείς!

    Μαρουλοφιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι οι αντρες εχουν παντα κατι να πουν απ'το στρατο.Πολλα γεγονοτα μπορω να πω και ειδικα αστεια,επιφυλλασομαι για το μελλον!
      Σευχαριστω παρα πολυ,θα προσπαθησω οσο μπορω.
      Καλο βραδυ και καλη εβδομαδα να εχεις!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφη η ιστορία σου! Τι περνάνε κι αυτές οι αγορομάνες... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστα οτι περνανε και οι γιοι χαχαχα!
      Νασαι καλα σευχαριστω!
      Καλο βραδυ να εχεις.

      Διαγραφή
  14. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΤΕ!!!!
    ΤΩΡΑ ΜΟΛΙΣ ΒΡΗΚΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ Σ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΣΑ ΤΩΡΑ , ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΗ ΔΙΑΛΕΓΑ!!
    ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΓΙΟΣ ΦΑΝΤΑΡΟΣ , ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΙ ΕΦΥΓΕ ΜΟΝΟΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΝΟΔΕΥΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ, ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑ ΙΔΙΑ;
    ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΝ ΠΗΓΑΜΕ ΜΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΣΤΑΘΜΟ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
    Μ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα και καλως ηρθες!
      Ολες οι Ελληνιδες μανες ειναι ακριβως το ιδιο και θα συνεχισουν να ειναι!
      Καλο Πασχα και καλη Ανασταση σου ευχομαι!

      Διαγραφή
  15. Γατούλη πέρασα να ευχηθώ Καλό Πάσχα και έπεσα πάνω σε ιστορία :)
    Ωραία όμως, γιατί δεν είχα προλάβει να τις διαβάσω όλες μαζεμένες!
    Μου άρεσε, ήταν τρυφερή!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα καλη Ανασταση και καλο Πασχα κοπελα μου να εισαι καλα!Υγεια και αγαπη για ολους!
      Καλα να περασεις οπου και με οποιον θα εισαι!:))

      Διαγραφή
  16. Hi! Lovely blog and great post! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) www.mvesblog.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με συγκίνησες πάλι άτιμε γάτε... Καλό πάσχα κι από δω :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα και Χριστος ανεστη και απο δω!
      Σευχαριστω πολυ κοπελα μου νασαι καλα.
      Καλο βραδυ να εχεις!:))

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφη ιστορία γάτε, γεμάτη συναισθήματα και νοσταλγία.
    Χριστός Ανέστη, υγεία και ευτυχία εύχομαι για εσένα, την honey cat σου και όποιον αγαπάς.
    Να περνάς όμορφα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ Μαρινα μου!
      Χρονια πολλα,αληθως ανεστη!Εχεις ευχες και απο τη μελενια μου,με δυσκολια εχει ιντερνετ αυτο τον καιρο.
      Να εχεις ενα ομορφο απογευμα!φιλια

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά αγαπητέ γάτε!!πριν από λίγο ανακάλυψα την υπαρξή σου στην μπλογκογειτονιά και με μαγεψες,με συγκίνησες και πολλά ακόμα!!θα σε επισκέπτομαι συχνά τώρα γιατι με κάρδισες με τις υπέροχες ιστορίες σου!!Κέιτ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xρονια πολλα και Χριστος ανεστη!Σευχαριστω για τα καλα σου λογια.Η υπαρξη αυτου του μπλογκ οφειλετε στη μουσα μου που δεν ειναι αλλη απ'τη γυναικα μου,για αλλους γατα μου ή Μελενια μου.
      Σευχαριστω και παλι να εχεις ενα ομορφο απογευμα!

      Διαγραφή
  20. Σημερα μπορεσα και περασα απο εδω.Τελεια η ιστορια σου!!!!Σιγουρα εγω τα περναω τωρα αυτα.Εχασα και γω 5 κιλα :)Να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενος φιλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε μου φιλε να χαρεις αυτες τις μερες και να μην σε ριχνει τιποτα!
      Σευχαριστω παρα πολυ και εσυ να εισαι καλα!:)

      Διαγραφή