Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013

Είδη γάτων και μη!


Όλες αυτές τις μέρες όλο θέλω κάτι να γράψω αλλά δεν ξέρω τι? Άσε που τρέχω και δεν φτάνω όλη μέρα στις δουλειές!
Χθες λοιπόν η αγαπημένη μου Μελένια μου έδωσε κάτι φωτογραφίες που με έκαναν και γέλασα πολύ και έτσι προκύπτει και η εν λόγο ανάρτηση!

Μερικά είδη γάτων (ανδρών) και τα ονόματα τους.


1) Ο ατσαλάκωτος γάτος, ο γάτος του γραφείου, ο κουστουμάτος. Που πριν πάει στη δουλειά του ή αφού γυρίσει πίνει τον καφέ του και διαβάζει την εφημερίδα του με το ανάλογο ντύσιμο.  Ο golden cat απ’το golden boy τελοσπάντων! Συνήθως λέγονται Αλέξανδρος, Κωνσταντίνος κοκ. Ποτέ με υποκοριστικά.




2) Ο μάγκας γάτος. Αυτός που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί του, με το στραβωμένο ύφος ακόμα και αν του έτυχε ο πρώτος αριθμός του λαχείου. Ο γάτος τσου ρε Λάκη ή αλλιώς ο γάτος are you talking to me? Εκτός απ’τα γνωστά ονόματα Μπάμπης, Βάγγος, μπορεί να συναντήσεις αυτό το είδος γάτου και με άλλα πιο απλά ονόματα. Σίγουρα όμως όχι Λάκης!!




3) Ο γάτος θα σας πάρω όλους παραμάζωμα, θα τα τινάξω όλα στον αέρα. Κοινώς ο μουτζαχεντίν γάτος!
Συνήθως τα ονόματα αυτών είναι πιο, πως να το πω χμμ εξωτικά! Μουσταφά, Αλ ζαουάχρι, Αλαντίν(και οι 40 κλέφτες) και σαφώς Μπιλ (Λάντεν).




4) Ο γάτος ερωτύλος, ο γάτος εραστής, ο sex machine γάτος. Εδώ δεν μπορείς να πεις πολλά πράγματα πέραν του ότι το ερωτικό του κοντέρ έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα! Δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο όνομα γι’αυτό το είδος, μπορεί να λέγεται ακόμα και Μπάμπης Σουγιάς.




5) Ο ηδονοβλεψίας γάτος. Θες περιγραφή? Όχι! Συνήθως λέγονται όπως όλοι απλά τελειώνει το όνομα τους σε -ακης πχ Γιωργάκης, Χρηστάκης κλπ και αυτό επειδή τους έχει μείνει απτήν παιδική τους ηλικία και συνεχίζουν να τους φωνάζουν έτσι, κυρίως η μάνα τους, αφού ακόμη μένουν με τους γονείς τους και ας είναι 40+.




6) Ο επιδειξίας γάτος (βλ. Παραπάνω περιγραφή).




7) Ο γάτος ή η γάτα φωτιά. Στο πέρασμα τους δεν αφήνουν τίποτα όρθιο. Ο γάτος που ραγίζει καρδιές! Συνήθως δεν παίζει ρόλο το όνομα τους γιατί κατά κύριο λόγο ακολουθεί η φράση «φωτιά είσαι μάνα μου»!




8) Ο γάτος ήρωας, αυτός που θα σώσει από καταστάσεις όπως οι από πάνω. Άλλο αν το 7 και το 8 συνυπάρχουν. Ανάβει φωτιές και τις σβήνει στο καπάκι. Ο γάτος 2 σε 1. Ονόματα σε αυτήν την κατηγορία είναι τα όχι τόσο γνωστά στο κοινό. (ξέμεινα από ονόματα χαχα)




9) Ο γάτος επίδοξος τραγουδιστής δηλ η μισή Ελλάδα.
Κάποιος του είπε πως έχει καλή φωνή και ψωνίστηκε και από τότε όπου βρει κοινό δείχνει τα προσόντα(?) του.
Ένα όνομα μου έρχεται τώρα εύκαιρο Παντελής Παντελίδης.




10) Τελευταίος και καλύτερος ο μπίχλας γάτος. Ο γάτος που αερίζεται από στόμα και έδρα δημοσίως και κατ ιδίαν με το έτερο ήμισυ και δεν ντρέπεται. Ο άπλυτος, ο βρωμύλος γάτος. Εδώ βάλτε εσείς ονόματα όλο και κάποιον τέτοιον άνθρωπο με αυτά τα χαρακτηριστικά έχετε συναντήσει και σας έμεινε αξέχαστος!!









Σίγουρα υπάρχουν και άλλα πολλά είδη γάτων(ανδρών) αλλά δεν προλαβαίνω να σας τα παρουσιάσω τώρα γιατί με περιμένει ο Γ.(είδος 3,5,6 μαζί).
Ελπίζω να σας έκανα να γελάσετε όπως γέλασα και εγώ οταν είδα αυτές τις φωτογραφίες και μην ξεχνάτε πίσω απο κάθε γάτο κρύβεται ένας άντρας και αντίστροφα!
Καλή εβδομάδα να έχουμε!!


υγ. Μην περιμένετε να σας πω που ανήκω και αν ανήκω κάπου απ'τα παραπάνω χαχα







44 σχόλια:

  1. xaxaxa!
    Nα΄σαι καλά με έκανες και γέλασα... :))
    Πάνω που ήθελα να κάνω κι εγώ ανάρτηση σχετική με γάτες... με πρόλαβες! (τ'αφήνω γι'αργότερα)

    Γέλασα πολύ με τον γάτο καμικάζι και τον μη του μιλάτε του πολύ του άντρα του πολλά βαρύ... :-p

    Θα προσθέσω μια ιδιαίτερη κατηγορία ο γάτος "νούμερο" που ξεφεύγει από ταμπέλες και δεν ακολουθεί τις συνήθειες των γάτων και που αποδεικνύει περίτρανα ότι όλοι οι κανόνες έχουν τις εξαιρέσεις τους:

    http://youtu.be/ctJJrBw7e-c

    Φιλάκια!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι φωτογραφιες που διαλεξες πανε και σε συνδιασμο μη του μιλατε του μαγκα του πολλα βαρυ γιατι θα σας ανατιναξει ολους χαχαχα:p
      Xαιρομαι που σε εκανα να γελασεις!Η κατηγορια που προσθεσες με εχει κανει να γελαω μεχρι δακρυων αυτη τη βδομαδα,εχω δει απιστευτα βιντεο!
      Καλο βραδυ να εχεις

      Διαγραφή
  2. Ολοι αυτοί είναι γάτοι;:P
    Για τη γατούλα μου τη serenata δεν έγραψες τς τς τς.....
    Καλό απόγευμα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα ειπα να πιασω μονο τα αρσενικα γατια!
      Η σερενατα σου εχει ενα ολοκληρο τραγουδι το οποιο μαλιστα οποτε εχω διαθεση το τραγουδαω στη Μελενια μου και σκαει στα γελια!
      Καλο βραδυ να εχεις:)

      Διαγραφή
  3. Η φάτσα του πολλά βαρύ όλα τα λεφτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα και εγω πιστευω ειναι η καλυτερη!Μη μου μιλατε γιατι θα τα κανω ολα π..ανα!χαχαχα

      Διαγραφή
  4. χαχαχαχα Οι εικόνες είναι όλες μία και μία! Δεν εκφέρω άποψη,γιατί δεν ελκύομαι από κανέναν τους. (Μάλλον γι' αυτό θα γεράσω με 70 θηλυκές γάτες :p)

    Πολύ καλησπέρα σας,κύριε μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φαντασου υπαρχουν ενα σωρο αλλες αλλα δεν προλαβαινα ο ερμος!Καλα κανεις και δεν ελκυεσαι απο κανεναν επι το πλειστον ειναι γατια προς αποφυγην:P
      Υπαρχουν καλυτερα ειδη να επιλεξεις ωστε να μην σε φανε οι γατες στα γεραματα χαχα
      Πολυ καλο βραδυ να εχετε και σεις κυρια μου

      Διαγραφή
  5. αχαχαχχαχααχ καρδιά μου! Το ξερα πως θα τις αξιοποιήσεις καταλλήλως τις φωτογραφιούλες!! Εννοείται πως εγω έχω εντοπίσει σε ποια κατηγορία είσαι αλλά εννοείται πως θα το κρατήσω για την πάρτη μου! Άντε το πολύ πολύ να τα πω σε εσένα να γελάσουμε!!

    Φιλάκια καρδούλα μου!!Σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσε και γελασες μικρο μου,εξαλλου εσυ φταις για ολα χαχα
      Περιμενω να μου πεις σε ποια κατηγορια ανηκω εγω χαχα αν και ξερω!Σμουτς

      Διαγραφή
  6. Εγώ πρέπει να είμαι το νούμερο 8, και μάλλον κάτι λίο το 9 - τι εννοείς η φωνή μου ραγίζει παράθυρα >_> κάμνω practice κάθε νύχτα πας τα κεραμίδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφου κανεις practice καθε βραδυ ειδικα στα κεραμιδια και δεν σε εχουν φαει λαχανο τοτε καλα το πας!
      Καλο βραδυ να εχεις

      Διαγραφή
  7. Γάτε μου,
    δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γελάσα με την αναρτησή σου!Να σαι καλά!
    Εγώ θέλω έναν γάτο φωτιά να μου τραγουδάει
    ΄΄φωτιά με φωτιά΄΄και ας μήν μ'αρέσει ο Κιάμος!
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχχα το πιστευω γιατι σε ακουσα,μεχρι εδω εφτασαν τα γελια σου!:P
      Θα ψαξω στο σοι μου να δω μηπως υπαρχει τετοιο ειδος γατου και φωτια και τραγουδιστη μαζι!!
      Καλο μεσημερι να εχεις

      Διαγραφή
    2. χαχαχα άντε περιμένω προξενειό!

      Διαγραφή
  8. Είπα να διαλέξω μια φωτό!
    και ψηφίζω το 8!
    Αλλά είναι όλοι καταπληκτικοί!
    (Είσαι αμαρτωλή! αχαχαχαχα!!!)
    Τώρα μου αρέσει και ο 3!
    Θα ζήσω γιατρέ μου;! :))

    Φιλιά στα γατομελοκάνελλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρομαντικη ψυχη εισαι τελικα αφου διαλεξες τον ηρωα γατο,ο χαμηλων τονων,ο ηρεμος που γινεται πυρκαγια αμα λαχει χαχαχα
      Καλα μωρε απ'το ηρωα πηγες στο επιδειξια??

      υγ.Ναι το νταμαρι το αναθεματισμενο μαζι με το σοι του φταιει που εχω εξαφανιστει,δεν εχω κουραγιο για πολλα πολλα μετα ασε!

      καλο απογευμα να εχεις!φιλια

      Διαγραφή
    2. Οπως βλεπεις παει το μυαλο μουτζαχεντιν ηθελα να πω επιδειξια ειπα(μαλλον θυμηθηκα το νταμαρι πφφφ)

      Διαγραφή
  9. Εγώ δεν θα μπορούσα ποτέ να αντέξω το μπίχλα γάτο...
    Τρελαίνομαι σου λέω...
    Πάντως ένα γάτο νορμάλ της αρεσκείας μου δεν έβαλες παιδάκι μου...
    εκτός κι αν συνεχίσεις σε άλλη ανάρτηση με τους υπόλοιπους χαρακτήρες γάτων...
    Οπωσδήποτε όμως πρέπει να αναλύσεις και τις γάτες (θηλυκές)
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινα χαιρομαι που το διασκεδασατε τοσο!
      Τον μπιχλα και ποιος τον αντεχει ειτε αντρας ειναι ειτε γυναικα!
      Μα κανεις??Ουτε ο γατος πυροσβεστης?Πρεπει να κανω και σικουελ αναρτηση δεν γινεται αλλιως.
      Οπως ειδα απτα σχολια και μετα απο πιεση του κοινου(τραβατεμε και ας κλαιω δηλ)θα κανω και την θηλυκη λιστα,αν και πιστευω ειναι ανεξαντλητη!
      Καλο απογευμα να εχεις

      Διαγραφή
  10. Καλά γέλασα με την ψυχή μου !!!
    Νάσαι καλά γατούλη μου, υπέροχη ανάρτηση...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτος ηταν ο σκοπος μου και χαιρομαι που πετυχε,αρκετα στεναχωρα ειπαμε!
      Καλο απογευμα σου ευχομαι και σευχαριστω!φιλια

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Ας ειναι καλα η Μελενια μου που τις βρηκε και μου εδωσε ιδεα για να γραψω γιαυτες.
      Καλο απογευμα κοπελα μου

      Διαγραφή
  12. Xαχαχαχαχα,βρε τον επιδειξία γάτοοοο!!!χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...γιατί ήμουν σίγουρος για την επιλογή σου...χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Το περίμενα,χαχαχαχαχαχα....δεν υπάρχεις λέμε :p

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα μα καλα ο επιδειξιας σαρεσε??
      Αυτη παντως τη φωτο θα την χρησιμοποιησω οταν μου σπανε τα νευρα και θα λεω εδω σας γραφω χαχα

      Διαγραφή
    4. Εεεε,σαν παλιοκόριτσο έχω το ακαταλόγιστο είπαμε :p

      Διαγραφή
  13. Κοίτα γάτε. Η αλήθεια είναι πως την ανάρτηση την έκανες ενώ σε διακατείχαν οίστρος και χιούμορ, ήταν πασιφανές και μας διασκέδασες σίγουρα πολύ. Εγώ γέλασα αρκετά.
    Δεν ξέρω αν θα μου άρεσαν οι γάτοι της κατηγορίας Νο1, οι άντρες της κατηγορίας αυτής πάντως μου αρέσουν πολύ. Και πέτυχες ρε άτιμο και τα ονόματα, Αλέξανδρος και Κωνσταντίνος. Δηλαδή τι να σου πω, εύγε βρε γάτε, εύγε!! χαχα
    Να έχεις μια πανέμορφη ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχαχαχα οιστρο δεν ξερω αν ειχα αλλα μου βγηκε αμεσως η αναρτηση με το που ειδα τις φωτο.Χαιρομαι που σε εκανα να γελασεις,γενικα αυτο θελω να κανω με οτι γραφω και λεω.
      Πολλοι παντως αντρες-γατοι κανουν και αλλες κατηγοριες αν τους συνδιασεις,εχουν κοινως χαρακτηριστικα απο 2 και 3 κατηγοριες μαζι.
      Τα πετυχα τα ονοματα ε?ειδες? σαυτο ειχα οιστρο,σκεφτηκα οσους γνωριζω(και οσα εχω ακουσει) με αυτα τα χαρακτηριστικα και πως τους λενε συνηθως.
      Να σαι καλα Μαρινα μου και συ να εχεις ενα ομορφο απογευμα

      Διαγραφή
  14. Γράφω μόνο και μόνο επειδή ανέφερες το πραγματικό μου όνομα, κάτι που σε κάνει πολύ γατόνι χαχαχαχα

    Τέτοιες όμως αναρτήσεις συνήθως έπονται των αντίστοιχων για τα θηλυκά...τι να πω..."είναι ο έρωτας, που ακόμα σε τρελαίνει - είναι ο έρωτας..." κλπ

    Καλή σου μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα ρε Μπαμπη Σουγια σε λενε??:P
      To πετυχα ε?χμμμ κατι εχω στο μυαλο μου..
      Οπως ειπα και πιο πανω θα επανελθω με αναλογη αναρτηση θηλυκου γενους αν και η λιστα ειναι ανεξαντλητη.Κατι θα κανω χαχα
      Καλο απογευμα να εχεις φιλε μου

      Διαγραφή
  15. Καλά, φοβερή ανάρτηση! Γέλασα με την ψυχή μου! Ψηφίζω γάτο μουτζαχεντίν γιατί φαίνεται πολύ περιπετειώδης τύπος... χαχαχα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα και χαιρομαι που γελασες!Ειλικρινα αυτο ηθελα να γελασετε ολοι οσο εγω οτανν ειδα τις φωτογραφιες.
      Ο γατος μουτζαχεντιν να σου πω την αληθεια ειναι απτους αγαπημενους μου,ειδικα οταν εχω νευρα χαχα
      Καλο βραδυ να εχεις!Φιλια

      Διαγραφή
  16. ταυτιζομαι μεταξυ γατου ηρωα και γατου τρραγουδιστη λαικου
    χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιος συνδιασμος!!Κανεις μια γεναια πραξη και ριχνεις και ενα τραγουδι μετα!!:P Σαν εμενα δηλ χαχα
      Καλο απογευμα φιλε μου

      Διαγραφή
  17. Μα να μην ανήκω πουθενά μωρέ αδελφάκι μου!Τι να πει κανείς,άχρηστος,άχρηστος!!:Ρ

    Καλημεριζω!Επιτέλουυυυς γαματοος καιρός!:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καλησπεριζω συντροφε!!:P
      Μα πουθενα??Μηπως να ξανακοιταξεις το 3,6,10 χαχαχαχα
      Ωραιος καιρος ναι αλλα μην κανεις ακομη ονειρα θα ξαναχαλασει,εδω εχουμε κλιμα τροπικο χαχα

      Διαγραφή
    2. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΤΟ ΣΤΑΛΙΝ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑΑ!

      Άκου το 3 παίζει να μαι,αλλά για τα άλλα δύο ανακάλεσε γιατί θα σφαχτούμε και δε θα σε δει η μελένια σου ξανά!:Ρ:Ρ:Ρ

      Εγώ μέχρι να έχει χαλάσει θα την έχω κοπανήσει!!ΑΠό εδώ και πέρα μόνο καλός καιρός!!Άντε καλές καφεδιές!:Ρ

      Διαγραφή
  18. Εγώ ποιο πολύ ταιριάζω σε κάτι σκυλίσιο, από ότι μου λέει τουλάχιστον το έταιρο μου ήμισυ... αλλά οι γάτοι τα σπάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατι τετοιο εχει επικαλεστει και το δικο μου εταιρο ημισυ, οτι κοινως ειμαι μπασταρδεμενος γατος!Λες να εχουν δικιο?

      Διαγραφή
  19. το 9 και 10 ούτε να τα δω.....όλα τα υπόλοιπα υποφερτά να τα βλέπω απο μακριά χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με το δικιο σου!Ποιος αντεχει αυτα τα ειδη γατου χαχα αντρα ηθελα να πω!
      καλο βραδυ να εχεις

      Διαγραφή