Πέμπτη, 16 Μαΐου 2013

Εσύ!

Όλοι μιλάνε για τις σχέσεις και βάζουν σε κατηγορίες αισθήματα! Άλλο αγάπη, λένε, άλλο έρωτας, άλλο πάθος.
Εγώ λέω πως όλα αυτά πάνε μαζί, ίσως σε μια σειρά.
Παθιάζεσαι με τον άνθρωπο που ερωτεύεσαι και στην συνέχεια έρχεται η αγάπη, συνήθως, γιατί σε μένα ήρθαν όλα μαζί σαν απανωτά εγκεφαλικά μόλις την είδα και της μίλησα!

Το θέμα είναι να μην ξεχάσεις τα πρωτεύοντα συναισθήματα και μείνεις μόνο με την αγάπη, πάψεις να είσαι ερωτευμένος, πάψεις να ποθείς και να παθιάζεσαι με αυτόν τον άνθρωπο.
Εδώ χρειάζεται (;) προσπάθεια και απ’τις δυο πλευρές, να μην πνιγείς στην καθημερινότητα. Δύσκολο; Ναι αλλά πρέπει να προσπαθήσεις είπαμε, δεν έρχεται μόνο του. Και θα σε δει στα μαύρα σου τα χάλια και με νεύρα και άρρωστο και πάει λέγοντας αλλά ακόμα και εκεί πιστεύω αν τα συναισθήματα είναι βαθιά δεν χάνεται τίποτα, ίσως μάλιστα τον άνθρωπο σου τον αγαπάς, ερωτεύεσαι πιο πολύ!

Κάποιοι θα πουν πως αυτά είναι βλακείες, χαζομάρες για μικρά παιδιά. Πως κοινώς ο έρωτας σε χαζεύει, πως σε κάνει να μην σκέφτεσαι λογικά και πως οι άντρες πρέπει να είναι πιο χμμ πως να το πω; Άντε να το πω ευγενικά πιο σκληροί, να μην εκδηλώνουν δηλαδή τι νιώθουν για να έχουν το πάνω χέρι (εδώ γελάμε).

Αγάπη είναι να την κοιτάς και να ευχαριστείς το Θεό κάθε μέρα για το δώρο που σου έκανε.
Αγάπη είναι να φοβάσαι μην στραβοκαταπιεί και πάθει τίποτα!
Αγάπη είναι να αφουγκράζεσαι αν ανασαίνει την ώρα που κοιμάται.
Αγάπη είναι να θέλεις να δώσεις και την ίδια σου τη ζωή αρκεί αυτή να είναι ευτυχισμένη.
Αγάπη είσαι εσύ καρδιά μου!
Που με κάνεις να πετάω κάθε μέρα και πιο πολύ, που μου δίνεις δύναμη να αντέξω τα πάντα, που δεν αφήνεις τίποτα και κανέναν να με ρίξει, που με μεθάς με τα λόγια σου, που δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς εσένα, που δακρύζεις και κλαίω σαν μικρό παιδί, που με κάνεις και γελάω όταν θέλω να το παίξω σκληρός, που με κάνεις να ονειρεύομαι πως θα είναι τα παιδιά μας, που με κάνεις να ζωγραφίζω τη ζωή με τα πιο όμορφα χρώματα, που με βάζεις να σου τραγουδάω και ας ντρέπομαι, που με έκανες καλύτερο άνθρωπο!
Αγάπη είσαι εσύ που εδώ και 672 μέρες με έχεις κάνει τον πιο ευτυχισμένο άντρα μόνο με την ύπαρξη σου γιατί τελικά το όνειρο μου πραγματοποιήθηκε και το όνειρο μου ήσουν πάντα εσύ!
Που έχουν περάσει 967.680 λεπτα αλλά είμαι το ίδιο ερωτευμένος μαζί σου όπως το πρώτο λεπτό που σε συνάντησα!

Σου είχα πει και στο ξαναλέω πως αν όλα τα ωραία πράγματα σε ανυψώνουν από τη γη στον ουρανό, η αγάπη μου για σένα μ’εχει φτάσει στο Θεό!!
Πεθαίνω για σένα γιατί είσαι η μόνη αλήθεια μου!
Είσαι όσα θέλησα να έχω και ακόμα παραπάνω..
Σευχαριστώ που με αφήνεις να είμαι στη ζωή σου!
Ερωτευμένος 8 τέζα μαζί σου!
Σαγαπώ πολύ μικρό μου!












65 σχόλια:

  1. Εσυ...που με κανεις ακομα και στα βουνα που βρισκομαι να βρω συνδεση για να κλαψω ακομα μια φορα...εσυ τα παντα ολα μου οπως σου ειχα πει και παντα θα σου λεω!εσυ και μονο εσυ...εσυ που εισαι εγω,ο καθρεφτης μου,ο εαυτος μου στην καλυτερη του εκδοχη.Τα οσα θελω να γινω,τα οσα θελω να ζησω,μαζι σου και μονο μαζι σου. Αν ειχα να διαλεξω αναμεσα σε οξυγονο ή εσενα θα διαλεγα εσενα. Γιατι εσυ εισαι το οξυγονο μου... Αυτα και αλλα πολλα που τα λογια και οι λεξεις δεν αρκουν για να στα εκφρασω..

    Σε αγαπαω πολυ!Αν και φροντιζω να μην το ξεχνας :)

    **Παω να σκουπισω μυξες τωρα και η συνεχεια εκτος μπλογκ..σμουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aφου σκουπισαμε μαζι τις μυξες σμουτςςς

      Διαγραφή
    2. Μισό λεπτό!....... Περιμένετε!...... Να πιάσω τον κουβά για τα σορόπια!!!!
      :))))(να... υποθέσω οτι πλέον τα λέτε πλάϊ πλάϊ κι όχι μέσα από τον ψυχρό υπολογιστή; Α, μα αυτό θα με έκανε πολύ πολύ χαρούμενη! :))

      Διαγραφή
    3. Φτανει ενας κουβας?χαχαχα
      Να εισαι καλα κοπελα μου να εχεις ενα ομορο απογευμα(αν και καθυστερημενη η απαντηση μου,αλλα το αντιληφθηκα τωρα το σχολιο σου)

      Διαγραφή
  2. Μα ακριβώς εκεί είναι που φαίνεται η αγάπη γατόνι μου...στα δύσκολα,στα νεύρα,στην καθημερινότητα...εκεί καταλαβαίνεις το πόσο αγαπάς και σε αγαπάνε...
    Φιλώ σας και τους δύο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως εκει και πιστεψεμε την αγαπω πολυ Ματινα μου!
      Φιλια και απ'τους δυο μας

      Διαγραφή
    2. Έεεελααααα...δεν το έχω καταλάβει καθόλου :p
      Πάντα έτσι να είστε καμάρι μου :)

      Διαγραφή
  3. βρε ακόμα να τα κάνετε εκείνα τα παιδιά;;;χαχαχαχαχα
    κάποιον μου θυμίζεις γατούλη και δεν ξέρω αν έχεις πάρει είδηση τι περνάει χαχαχα
    σας διαβάζω πάντα και τους δυο ,αλλά δε σχολιάζω πάντα!είστε πολύ γλυκά παιδιά !εύχομαι να παραμείνετε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερχονται πιστευω οσονουπω και συμφωνα με τις προβλεψεις θαναι και ιδιο ζωδιο με μας χαχαχα.
      Σευχαριστω Νασια μου και εγω ετσι ειμαι διαβαζω αλλα δεν σχολιαζω παντα,ειναι αναλογα την διαθεση μου κυριως!
      Να χαιρεσαι την οικογενεια σου την ομορφη!

      Διαγραφή
  4. Καλά αποχωρώ διακριτικά γιατί σε τέτοιες στιγμές ο συνωστισμός δεν έχει νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γάτε! Μαζί με τα σχεδόν ένα εκατομμύριο λεπτά αγάπης, ξέχασες τα τρισεκατομμύρια αγαπόνια που αιωρούνται στην ατμόσφαιρα!
    Σας χαίρομαι πολύ, συνεχίστε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα ξεχασα γαμωτο τα αγαπονια πφφ!!
      Να σαι καλα ετσι θα συνεχισουμε και χειροτερα,ο κοσμος να καιγεται εμεις τον χαβα μας γιατι χωρις αυτον τον χαβα δεν εχει νοημα τιποτα!Φιλια

      Διαγραφή
  6. Γατακο,ρωμαντικε και ευαισθητουλη,αμα με το καλο παρεις το κοριτσι των ονειρων σου ολες οι φιλες του μπλογκ παρακουμπαρες!!Να μας το ανακοινωσεις εγκαιρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κοριτσι μου θα το παρω θελει δεν θελει αλλιως θα κανω τοση γκρινια που δεν φανταζεσαι χαχα!Πιστευω ο γαμος θα γινει εκει που δεν το περιμενει κανεις,ουτε η ιδια να φανταστεις!

      Διαγραφή
  7. α ρε γάταρε μπραβο ρε φιλε, μου επιτρεπεις να σε λεω φιλο έτσι? ειμαστε απο τα ιδια υλικά
    πολυ χαρηκα για την αναρτηση σου
    ναι ολα αυτα ειναι αγαπη και αλλα πολλα μα πιο πολυ απ ολα να γραφεις αναρτηση για την αγαπη σου

    παντα μαζι, ευχομαι και αυτο το παντα υπαρχει το ξέρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παντα υπαρχει ειτε εισαι με καποιον ειτε δεν εισαι.Με οποια ιδιοτητα οταν αγαπας αληθινα ειναι για παντα!φιλος,αδελφος,συντροφος.
      Σευχαριστω φιλε μου

      Διαγραφή
  8. Αγάπη είναι που έχετε εμένα κουμπάρα και σας μεταδίδω τη σεξουαλική μου ενέργεια.+ΕΠΗΔΗCON+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μπορουσαμε να ειχαμε αλλη κουμπαρα εκτος απο σενα!Η σεξουαλικη σου ενεργεια μεταφερθηκε μεσω της νυφης και εχει ξεσηκωσει το νησι!

      Διαγραφή
  9. Συμφωνώ και επαυξάνω. Πάντα ευτυχισμένοι, παιδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στο 'χω ξαναπεί: σας ζηλεύω,αλλά με την καλή έννοια.Είναι σπάνιο αυτό που έχετε κι όσοι το βρίσκουν,υποθέτω πως πρέπει να είναι πραγματικά ευτυχισμένοι...

    Όπως και να 'χει,σας εύχομαι από καρδιάς να είστε έτσι για πάντα και σίγουρα θα γίνετε υπέροχοι γονείς!
    Πολλά φιλάκια. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα σου ευχηθω να βρεις κατι ιδιο(ισως το δικο μας ειναι λιγο για σενα, μονο γιαυτο) αλλα κατι που σου αξιζει πραγματικα στο μελλον και απο το λιγο που σε ξερω πιστευω οτι αξιζεις πολλα κοπελα μου!
      Σευχαριστω παρα πολυ κοπελα μου να εχεις ενα ομορφο βραδυ!φιλια

      Διαγραφή
  11. Γιατί να βάλουμε 'ταμπέλες';
    Τι σημασία έχει το όνομα;
    Σκοπός είναι να είσαστε καλά μαζί.
    Οπως και να το λένε αυτό.
    Φιλάκια Γατούλη:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτο που νιωθω εχει ονομα και επωνυμο απ'την πρωτη στιγμη και ειναι το δικο της, η καρδια μου σκιρτα μονο και μονο στο ακουσμα της φωνης της εδω και σχεδον 2 χρονια!
      Καλο βραδυ Σερενατα μου!φιλια

      Διαγραφή
  12. πολύ όμορφη η ανάρτηση σου..να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ να εισαι και συ καλα!
      Καλο βραδυ ευχομαι

      Διαγραφή
  13. Έχω πάθει ταραχή με την ανάρτηση αυτή! Ευχάριστη ταραχή ..... ΠΟΣΟ ΩΡΑΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ!!!!! Μπραβο παιδιά , σας καμαρώνω! Με τα 967.680 λεπτά του έρωτα σας, έλιωσαααααα!!!!! Μπράβο και πάλι μπράβο γατούλη , να σε χαίρεται η γατουλομελένια σου!... Πάω να κάνω κι εγώ γατουλιές με τον δικό μου ''γατούλη'' τώρα!! μου έδωσες πολύ ρομαντική διάθεση~! Καλό σας βράδυ παιδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χωρις τον ερωτα δεν εχει νοημα η ζωη!
      Σευχαριστω πολυ κοπελα μου και τρεξε μην καθεσαι ουτε λεπτο,τρεξε στο δικο σου γατο!
      Καλο βραδυ να εχεις και συ και ακομα πιο ρομαντικο πρωινο!

      Διαγραφή
  14. υπεροχα δοσμενο το συναισθημα , γατε μου μας απογειωνεις !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ!Δεν εκανα τιποτα παραπανω απο να εκφρασω την αγαπη που της εχω!
      Καλο βραδυ να εχεις:)

      Διαγραφή
  15. Ρε σεις! Πεθαίνω για σας τους δυο!!!
    Έπεσα στα καλυτερότερα λέμε!!!!!!!!
    Σας φιλώ με γατομελοκάνελλα!!!
    Χαίρομαι τόσο πολύ!
    ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΣΚΙΖΩ...ΝΤΑΜΑΡΙΑ!
    ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΤΟ....ΝΤΑΜΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΙΣΩ!
    (ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΝΤΑΜΑΡΙ...ΝΑ ΜΕ ΣΚΙΣΕΙ!)
    ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα ποιος σε πειραξε και θες να σκισεις νταμαρια;;(εγω προχθες ηθελα να του φαω τα σκωτια του νταμαριου αστα)
      Επεσες πανω σε επετειο και σε πολυ λοβ,λειπω γιατι την εχω κοντα και εκτος οτι δουλευω ετσι και αλλιως πολυ μου εχει παρει το μυαλο και ο οιστρος πηγε περιπατο!Σευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια και οι δυο μας σε εκτιμουμε το ιδιο!Τα φιλια μας

      Διαγραφή
  16. Μιλάμε είστε το καλύτερό μου εσείς οι δύο, δεν έχω λόγια! Φτου μη σας ματιάσω, πάντα έτσι να είστε, να χαιρόμαστε κι εμείς οι υπόλοιποι με τη χαρά σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ κοπελα μου για τα τοσα καλα σου λογια!
      Να εχεις ενα ομορο βραδυ σου ευχομαι!Τα φιλια μας

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα γάτε μου γλυκέ..θαυμ΄ζω τα κείμενά σου,το χιούμορ σου το συναρπαστικό σου μπλόγκ τον συναισθηματισμό σου,την ευαισθησία σου..τα πάντα!!Νάσαι καλά και πάντα ερωτευμένοι και ευτυχισμενοι με την γατούλα σου!!Σε περιμένω στο μπλόγκ μου γιατί σου έχω μουσικο-ποιητικό κοκτειλ να σε κεράσω και σένα και τη γατούλα σου..καληνύχτα γατάκια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και για τις ευχες σου!
      Θα περασω για το κερασμα και θα πω και στη γατουλα μου!
      Καλο βραδυ να εχεις

      Διαγραφή
  18. ΕΧΩ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ blog ΣΟΥ!!! Πέρασε να το πάρεις!!! http://snowandwhitetales.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ για την τιμη!Θα περασω με την πρωτη ευκαιρια να το παραλλαβω.
      Να εχεις ενα ομορο βραδυ

      Διαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. Ακριβως ετσι και ισως και περισσοτερο αμεε!
      Καλο βραδυ γιαγια-Σοφια!Φιλια και απ'τους δυο μας

      Διαγραφή
  20. Φίλε γάτε νομίζω μετά απ' αυτό η honey cat θα 'ναι μονίμως στα πατώματα να νιαουρίζει!!! χιχι
    Το έχω πει και το ξαναλέω. Έχω δει πολλούς ανθρώπους να δηλώνουν ερωτευμένοι, δεν μου κάνει αίσθηση αυτό. Αυτό που με χαροποιεί με εσάς τους δυο είναι πως απ' αυτό που εισπράττω, έχετε βρει ο ένας στο πρόσωπο του άλλου, τον άνθρωπο του!!!
    Να είστε πάντα καλά, ευτυχισμένοι και αγαπημένοι.
    PS: Συγνώμη βρε γάτε που δεν σχολιάζω έγκαιρα, αλλά με έχει πιάσει τενοντίτιδα και θέλω έξι ώρες να γράψω με το αριστερό! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα Μαρινα μου!
      Αυτα που γραφω ειναι μια μικρη δοση απο αυτα που νιωθω και της εχω πει.Ειναι ο καθρεφτης μου και μεσα απο αυτην γινομαι καλυτερος ανθρωπος!
      Σε ευχαριστω για τις ευχες σου να εισαι και συ παντα καλα!Φιλια και απτους δυο μας(μου τονισε να στελνω φιλια και απο αυτην γτ τις εχετε λειψει)

      υγ.1)Να μην στεναχωριεσαι που δεν γραφεις εγκαιρως,δεν ειναι διαγωνισμος,ουτε και εγω γραφω αμεσως και επουδενι δεν παρεξηγω.2)Περαστικα ευχομαι και να μην κουραζεσαι!

      Διαγραφή
  21. Γεια σου!! Τι υπεροχη σελιδα και τι ομορφα αυτα που γραφεις!!!!!
    Ειναι τελεια ιδεα σου να μιλας ως...γατος, και εχεις πολυ ωραια κειμενα! συγχαρητηρια!
    Σε ''ακολουθω'' εννοειται και περιμενω το επομενο ποστ!
    Σε περιμενω και απο τη σελιδα μου, αν θελεις!
    Καλημερα!
    sharingthepoitnofview.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!
      Η δημιουργια ακομα και το ονομα του μπλογκ ηταν ιδεα της γατας μου,που ειναι και η αιτια για οτι γραφω και αισθανομαι!
      Σευχαριστω και παλι να εισαι καλα και να εχεις ενα ομορφο βραδυ!

      Διαγραφή
    2. xaxaxa kai go exo gata kai katalaveno!!!
      perimeno epomeno post! filia

      Διαγραφή
    3. Η δικη μου γατα εχει και ομιλια και γραφει!Μαλλον εχεις μπερδευτει,οπου αναφερω γατα ειναι η κοπελα μου.Δεν εχω δυστυχως ουτε γατα ουτε σκυλο!
      Σιγουρα θα σου αρεσει περισσοτερο αυτα που γραφει η ιδια απ'οτι εγω

      http://melikaikanella.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html ιδου το αληθες!

      Διαγραφή
  22. Πραγματικά όμως " Όταν ένας γάτος έχει έμπνευση..."
    Τέλειο κείμενο!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν υπαρχει καλυτερη εμπνευση απο την αγαπη!
    Σευχαριστω παρα πολυ,καλη μερα να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπράβο!! Με αντιπροσωπεύουν απόλυτα αυτά που λες, τα ίδια νιώθουμε και πιστεύουμε με τον αρραβωνιαστικό μου!! Πόσο χαίρομαι να εκφράζονται από άντρα αυτά τα λόγια.. με συγκίνησες!! Να είστε έτσι ερωτευμένοι, ενωμένοι και να ξεπερνάτε με την αγάπη σας όλα τα εμπόδια!! Το μωρό σου μας έλειψε πες της, πότε θα γυρίσει;; Καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ειναι η αγαπη ειναι η δυναμη να τα ξεπερνας ολα!
      Σευχαριστουμε πολυ και οι δυο για τις ευχες σου,να εισαι και συ καλα με το συντροφο σου και αγαπημενοι!
      Θα γυρισει σιγουρα καποια στιγμη απλα δεν ξερει ακομη ποτε!
      Καλη μερα να εχεις να εισαι καλα!!

      Διαγραφή
    2. Γιατί να γυρίσει καλέ; Αφήστε το στην εξοχή το κορίτσι, να πάρει καθαρό αέρα!! Ελπίζω να βρείτε και οι δυο μια δουλίτσα εκεί κοντά και να συνεχίσετε να σκορπάτε τα αγαπόνια σας και σ'εμάς τους υπόλοιπους. Ελπίζω να έχουμε καλά νέα σύντομα ;)

      Χαιρετισμούς από την μακρινή Μελβούρνη

      Διαγραφή
    3. Ετσι τι να κανει στην Αθηνα?Ακομα και να μην βρουμε δουλιτσα θα τα καταφερουμε κανω εγω και για τους δυο μας!
      Δεν ξερω τι ωρα ειναι εκει κατω αλλα εγω ευχομαι να εχεις ενα ομορο απογευμα!

      Διαγραφή
  25. Το πόσο σας καμαρώνω!!!
    Δεν πιστεύω πως η καθημερινότητα σκοτώνει την αγάπη...σκοτώνει μόνο ότι δε ζούσε στην καρδιά!
    Σκοτώνει τα "αδύναμα"!
    Να είστε πάντα καλά με δυνατά αισθήματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγαπη δεν ειναι γενικα για τους αδυναμους,γι'αυτους που δεν θελουν να τσαλακωσουν το ειναι τους!Ειναι γι'αυτους που δεν φοβουνται τιποτα.
      Ειπες την πιο σωστη κουβεντα,η καθημερινοτητα σκοτωνει μονο οτι δεν ζει στην καρδια!
      Να σαι καλα και σε ευχαριστουμε και οι δυο!
      Καλο βραδυ να εχεις ευχομαι

      Διαγραφή
  26. αγαπες μου νασαστε παντα μαζι δυνατοι και ομορφοι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστουμε παρα πολυ και οι δυο!Να εισαι καλα και συ!!
      Καλο απογευμα ευχομαι

      Διαγραφή
  27. Γἀτε σε οίστρο γεια σου!
    Χαίρομαι που ανακάλυψα το blog σου και πιο πολύ χαίρομαι για την αγάπη που φαίνεται να ζεις. Μπράβο σου, είναι σπουδαίο αυτό.
    Θα τα λέμε!
    ΥΓ: Είμαι η εκατοστή σου εγγεγραμένη αναγνώστρια. Ας ρίξουμε κανένα πυροτέχνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες στο "σπιτι" μου!
      Το μπραβο παει καλυτερα σε αυτην τη γυναικα που με εκανε να νιωσω ολα αυτα τα συναισθηματα!
      Τα πυροτεχνηματα πεσανε εισαι επισημα η εκατοστη αναγνωστρια-φιλη αυτου του γατομελοσπιτου!
      Καλο απογευμα ευχομαι

      Διαγραφή
  28. Μμμμμμμμμ!!Στον Μποχώτη λιγότερο γλυκά είναι τα γλυκά!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα σαφως ειναι λιγοτερο,ειναι κατεψυγμενα γλυκα ενω τα δικα μας ολοφρεσκα!

      Διαγραφή
    2. ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΑ ΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ;;;ΣΕ ΠΟΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΕΙΣΑΙΙΙΙΙΙ;

      Διαγραφή
  29. μας λειπεις φιλια γατουλινο !!!τρεχω παω στο κοριτσι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο τον καιρο μου εχει παρει το μυαλο αυτο το κοριτσι και δεν εχω ουτε χρονο να γραψω κατι!
      Σας παρακολουθω ολους ομως αν και δεν αφηνω σχολια παντα,οπως εκανα δηλ και πριν τη δημιουγια του μπλογκ!Θα επανελθω,ισως απ'την επομενη εβδομαδα που φευγει(ελπιζω για λιγο)το κοριτσακι μου!Τα φιλια μας

      Διαγραφή
  30. ...traigo
    ecos
    de
    la
    tarde
    callada
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION


    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE EXCALIBUR, DJANGO, MASTER AND COMMANDER, LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC…

    José
    Ramón...


    ΑπάντησηΔιαγραφή