Σάββατο, 27 Ιουλίου 2013

Γκρινιααάρρρ!!!







Έχω καιρό να γράψω και είπα πριν φύγει ο μήνας να γράψω τίποτα!
Όπως λέει και ο τίτλος γκρίνια, μεγάλη γκρίνια έχω τον τελευταίο καιρό. Οι λόγοι διάφοροι άλλοι σοβαροί και άλλοι αστείοι!
Αν και τώρα που το σκέφτομαι δεν είναι γκρίνια(η προσπάθεια του γκρινιάρη να μην χαρακτηριστεί γκρινιάρης) αλλά παράπονα! Όχι όχι δεν έχουν να κάνουν με τη Μελένια μου τα παράπονα ή αλλιώς η γκρίνια μου, είμαι εκ γενετής έτσι. Απλά τις τελευταίες μέρες έχει επιδεινωθεί η κατάσταση μου. Θέλω πράγματα να κάνω και ενώ στην ουσία είναι εύκολα να γίνουν βαριέμαι να τα κάνω και στο τέλος δεν θέλω να τα κάνω γιατί μου τη δίνει κάτι άλλο! Κατάλαβες; Όχι λογικό..

Πάρε μια λίστα πάνω κάτω να καταλάβεις..

1)Είναι καλοκαίρι, μένω σε ένα απ’τα καλύτερα νησιά που δεν έχουν μια και δυο καλές παραλίες αλλά πάρα πολλές(αν δεν παινέψεις το σπίτι σου).
Σίγουρα όλοι νομίζετε πως κάθε μέρα είμαι στη θάλασσα. Και όμως όχι! Δεν έχω κάνει ακόμη ούτε ένα μπάνιο. Ο λόγος είναι ένας, γυρνάω κομμάτια απ’τη δουλειά και με 38 βαθμούς έξω μου είναι αδύνατο να συρθώ στην πιο κοντινή παραλία(5 λεπτά απ’το σπίτι μου για να μουτζώσεις ελεύθερα στο λέω) γιατί θα είναι διπλή κούραση με τον ήλιο και τη ζέστη και έτσι πέφτω και κοιμάμαι με τον ανεμιστήρα αγκαλιά!
Η γκρίνια μου εδώ; Θέλω να πάω για μπάνιο απ’το πρωί μέχρι να σουρουπώσει έστω για μια μέρα χωρίς να δουλέψω καθόλου!

2)Θέλω να πάρω άδεια για τον παραπάνω λόγο, να ξεκουραστώ επιτέλους και να δω τη Μελένια μου!

3)Θέλω να βγω να πιω μέχρι τελικής πτώσης. Εύκολο ε; Όχι δεν είναι γιατί ξυπνάω πέντε το πρωί και δεν θα είναι ούτε για μένα καλό να πάω πιωμένος και ξενυχτισμένος για δουλειά ούτε για την ίδια τη δουλειά και αυτούς που συνεργάζομαι.

4)Θέλω να δροσίσει λιγάκι!! Να πάρω επιτέλους ανάσα δεν αντέχω αυτή τη ζέστη και την υγρασία!

5)Άσχετο αλλά θέλω επιτέλους να μάθω τι έγινε στο Lost!! Έκαψα όλα τα εγκεφαλικά μου κύτταρα όταν το έβλεπα και στο τέλος δεν κατάλαβα τι στο διάολο έγινε και ντρέπομαι τόσο καιρό να το πω!
Ας μου πει κάποιος επιτέλους!!!

6)Θέλω να γυρίσω τα καντούνια σαν τουρίστας με αγκαλιά τη Μελένια μου και να της λέω την ιστορία αυτού του τόπου. Να πάμε θερινό κινηματογράφο και να περπατήσουμε στην παραλιακή τρώγοντας καλαμπόκι ψημένο που τόσο της αρέσει με θέα το φρούριο(αυτό που απεικονίζονταν στις 500 δραχμές) και αν έχει και πανσέληνο ακόμα καλύτερα!

7)Θέλω να κάνω σέρβις στη μηχανή μου γιατί φοβάμαι πως θα με αφήσει παντοτινά αυτή τη φορά και δεν λέει! Αλλά λεφτά δεν υπάρχουν και έχουμε άλλες προτεραιότητες τώρα!

8)Θέλω να τελειώσει το διάβασμα που μου έχει απομείνει γιατί κουράστηκα!

8 ½)Θέλω να περάσω τις εξετάσεις και να ξεκινήσει επιτέλους η ζωή μας!

9)Θέλω να πέσει η κυβέρνηση, να πάρει τα τρία μου και το πασοκ και η νδ γιατί βαρέθηκα να βλέπω τους καραγκιόζηδες να μας εμπαίζουν κάθε μέρα, να μας σώζουν κάθε μέρα. Να πάψω να βλέπω αυτό το θέατρο του παραλόγου που εμείς είμαστε απλοί θεατές. Να φύγουν όλα τα λαμόγια απ’τις ταράτσες αν γίνεται φοβούμενοι το λιντσάρισμα(ευχή μου και επιστημονική φαντασία μαζί γι’αυτή τη χώρα αλλά ελπίζω να γίνει).

10)Θέλω γίνω μπαμπάς και να παντρευτώ τη γυναίκα της ζωής μου. Τελεία

Η λύση σε όλα τα παραπάνω, εκτός απ’το τι έγινε στο Lost, να κάνω σέρβις στη μηχανή και να πέσει η κυβέρνηση, είναι να πάρω μια μεγάλη άδεια να καθαρίσει το μυαλό μου και να γεμίσω τις μπαταρίες μου!

Η λίστα με τις γκρίνιες-παράπονα-περίοδος είναι χωρίς σειρά προτεραιότητας γιατί έτσι μου βγήκαν, χωρίς καμιά συνοχή. Άσε έχω γκρίνια σου λέω!!

Τα απλά πράγματα είναι τα σημαντικά στη ζωή μας και αυτά που μας γεμίζουν στην ουσία!
Να περνάτε καλά με όποιον και ότι και να κάνετε!

40 σχόλια:

  1. Γκρινιαρόγατέ μου εσύ!! Νομίζω πως οι διακοπούλες μας χρειάζονται για να οργανώσουμε όλα τα θέλω σου που κατ'επέκταση είναι και δικά μου! Για την κυβέρνηση νομίζω οτι θα απογοητευτούμε για πολύ ακόμα.

    Όσο για το lost δεν το εχω δει καν από όσο ήδη γνωρίζεις και ούτε πρόκειται. Για την μηχανή να το κάνεις το σέρβις οπωσδήποτε! Όχι τίποτα άλλο μην μου γκρεμοτσακιστείς και τρέχω μετά να κάνω την νοσοκόμα! (προτιμώ να παίζω αυτό τον ρόλο χωρίς να είσαι αμπαλάζ γάζας)

    Σμουτς στην γκρινιαροφατσούλα σου που τόσο αγαπώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχαχαχαχαχα αμπαλαζ γαζας λεει(διαβασα γατας αρχικα).
      Θελουμε επειγοντως διακοπες οπως λεει και το ασμα!
      Σμουτς μικρο μου!!!

      Διαγραφή
  2. Γλυκουλι γατακο,το πανεμορφο νησι σου το καταλαβα απο τις περιγραφες,τις αναγκες τις εννοω, τις προτεραιοτητες σου τις αντιλαμβανομαι !!Τι να ευχηθω;;Ενα ηλιοβασιλεμα στο Πελεκα με τη καλη σου!Βρε ..καντο βραδακι το μπανιο μετα τη δουλεια ,οπως εγω!!
    Αν και συ ειμαι σιγουρη,για να το απολαυσεις το θελεις πληρες με ολα τα παρελκομενα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα καταλαβες το νησι και οντως το ηλιοβασιλεμα στον Πελεκα δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο αυτο της Σαντορινης!
      Το νησι ειναι ομορφο αλλα θα γινει ομορφοτερο οταν θα κανω ολα αυτα που θελω μαζι με Μελενια μου!
      Εχεις δικιο για το μπανιο αλλα δεν εχω χρονο λογω διαβασματος αλλα και οπως ειπες το θελω πληρες!
      Καλη Κυριακη ευχομαι με πολλες βουτιες αν γινεται!

      Διαγραφή
  3. ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!
    Καλά, το 10 σας το εύχομαι από καρδιάς, δεν το συζητώ!!!
    Αλλά με το 9 ξεκοιλιάστηκα στο γέλιο!! Πρώτον γιατί είναι αστείο όπως το είπες και δεύτερον γιατί σε βάρεσε όντως η ζέστη (και χρειάζεσαι διακοπές) τόσο, που ονειρεύεσαι ότι θα πέσουν κάποτε αυτά τα αποβράσματα... Τέλος, τι είναι...Lost;;; Κατάλαβες, ούτε εγώ θα σε σώσω! Χαχα!
    Φιλιά γατομελοκάνελλα!!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν μεχει βαρεσει η ζεστη λεει????Ειμαι λες και βρισκομαι στην κολαση αυτη τη στιγμη απνοια,38 βαθμοι και καταραμενη υγρασια και ολα αυτα οχι με σορτσακι αλλα ντυμενος για τα καλα!
      Να πεσει Πετρα μου, να πεσει γιατι βαρεθηκα να βλεπω διανοητικα αναπηρους να κανουν κουμαντο στις ζωες μας(πχ Αδωνης).
      Λοστ=Αμερικανικη σειρα που δεν καταλαβα Χριστο στο τελος!
      Σευχαριστω παρα πολυ για την ευχη αυτο ισως ειναι και το πιο σημαντικο απ'ολα!
      Καλημερα και καλη Κυριακη να εχεις!!!Τα φιλια μας

      Διαγραφή
    2. Εγώ πάλι (πες με γραφική) δεν θεωρώ τον Άδωνη διανοητικά ανάπηρο, αλλά άκρως επικίνδυνο και μέρος της συμμορίας (σόρρυ, του σχεδίου εννοούσα).. Φιλιά γατομελοκάνελλα και υπομονή! Κάνε κανά μπάνιο ρε άνθρωπε, βρες τρόπο!!

      Διαγραφή
  4. ποσο σε νιωθω ποσο αφου κανουμε ακριβως την ιδια ζωη αλλα εγω ειμαι απο την αλλη πλευρα του αιγαιου υποθευω
    θελω τα ιδια ακριβως αλλα σχετικα με το λοστ πολυ ξενερα το τελος αφου αν καταλαβα σωστα ολο αυτ που βλεπαμε ηταν τελικα πεθαμενοι αυτοι και εγκλωβισμενοι μεσα σε μια διασταση, δεν το ειχαν παρει χαμπαρι, γιατι το πηραμε εμεις νομιζεις?
    αμερικανιες γατε μ' τι περιμενεις γιαυτο τις λατρευουμε
    λιγο εμεινε ακομη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα το καταλαβες φιλε μου ασωτε απτην αλλη πλευρα ειμαι!
      Επιτελους εμαθα τι εγινε γιατι ειχα μια υποψια αλλα δεν ημουν σιγουρος και οπως ειπα ντροπη να ρωταω απο δω και εκει αλλα δεν αντεξα ο ερμος!!Σευχαριστω πολυ!!
      Καλη Κυριακη ευχομαι με λιγη δροσια ισως!

      Διαγραφή
  5. Εσείς εκεί έχετε και την υγρασία,που είναι ό,τι χειρότερο. Ειδικά το καλοκαίρι. Αθήνα βράζει ο τόπος και δεν παίζει να πας παραλία σε 5 λεπτά.
    Υπομονή. Θα γίνετε υπέροχοι γονείς,το γατομελάκι σας θα είναι περήφανο. :)

    Καλημερούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχουμε παναθεματην και φτανει το 96%!!Κολλας και νιωθεις οτι εχεις να πλυθεις 10 χρονια!Οσο για την αθηνα δεν παλευεται με τπτ τετοια εποχη και σιγουρα βρισκομαστε σε καλυτερη θεση γιατι οι αποστασεις ειναι μικρες ακομα και στις πολυ καλες παραλιες!
      Σευχαριστω για τον τελευταιο καλο σου λογο!
      Να εχεις μια ομορφη Κυριακη ισως με μια βουτια(αν γινεται)!!
      Καλημεραα

      Διαγραφή
  6. Εγώ κατάφερα και πήρα άδεια κι ακόμα κι εκεί κουράστηκα και δεν έκανα μπάνια!
    (Νόμιζες ότι δεν θα γκρίνιαζα εγώ??????)

    Έλα χαλάρωσε τα 60 πρώτα χρόνια είναι δύσκολα μετά όλα καλά θα πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα συνηθως ετσι γινεται και γκρινιαζεις μετα διπλα!Κουραζεσαι περισσοτερο στις διακοπες απτα πηγαινε ελα!
      Νομιζω οτι εχουμε ενα κοινο τη ΓΚΡΙΝΙΑ!χαχαχα
      Εχω δηλ ακομη 30 χρονια μπροστα μου δυσκολα πραγματα!

      Διαγραφή
  7. Το 10 για 1 μου μοιάζει.
    Παρε και κανα ρεπό βρε παιδάκι μου.
    Να πας μια παραλία να συνέλθεις.

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 10 ειναι ουσιαστικα η νο1 προτεραιοτητα ολα ταλλα ειναι αστεια αν αυτο εννοεις Κουλα μου!
      Θα παρω ενα ρεπο το εχω στο προγραμμα τωρα που θα ερθει η μικρη μου να χαρουμε μαζι την θαλασσα!
      Καλα να περνας με πολλα μπανια!φιλια

      Διαγραφή
  8. Που στο διάλο μένεις ρε και είσαι πέντε λεπτά από τη θάλασσα εκτός από Μον Ρεπο;

    Σε ξενοδοχειο δουλεύεις;:Ρ:Ρ

    ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥ ΔΙΑΟΛΟΥ ΤΗ ΜΑΝΑΑ!!!(ποιος ειναι καλύτερος γκρινιάρης τώρα::Ρ:Ρ)

    Πλάκα πλάκα όλο γκρινιάζω για το νησί αλλά μου φαίνεται κάπως που δεν είμαι εκεί!:Ρ:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το κεντρο για σενα ειναι μονο το λιστον τι να σου κανω!!
      Κεντρο ειμαι στο καρφουρ κοντα,2 λεπτα απτην πρωτη αξιολογη παραλια πριν το κοντοκαλι αν ξερεις και αυτο χαχα!
      Οι πολυ καλες παραλιες ειναι στα 15 χιλιομετρα και πανω το ξερω αλλα και αυτες κοντα στο σπιτι δεν ειναι ασχημες και δεν εχουν πολυκοσμια!
      Γκρινιαζεις αλλα καταβαθος σαρεσει και αν το ηξερες καλυτερα το νησι θα σαρεσε πιο πολυ.

      Διαγραφή
    2. Το κοντόκαλι ρε είναι στο νοσοκομείο,στου διαόλου τη μάνα!!Μέχρι τα σπριντερ έχω φτάσει με το ποδήλατο και κόντεψαν να με σκοτώσουν(και πάλι)

      Ρε το έχω γυρίσει όλο το νησί!Ξέρω που είναι οι καλές παραλίες αλλά χωρίς αυτοκίνητο εξαρτιέσαι από το μαλακισμένο το κτελ!!Τους γαμημένους αι στο διαλο εκεί μέσα!

      Δεν έχω αυτοκινητο και δεν μπορώ να το γυρίσω μόνος μου!¨Εχω βαρεθεί τη πόλη σε σημείο θανάτου!Ένα θα σου πω,αποφάσισα να πάω να πάρω δίπλωμα οδήγησης μόνο και μόνο για να μπορώ να βγω έξω!!Ποιος εγώ,που η σχέση μου με τα αυτοκινητα είναι μόνο πως θα κοιμηθώ μέσα!:Ρ:Ρ:Ρ

      Διαγραφή
  9. M'αρέσει που έχεις στόχους... εμένα ο μοναδικός είναι να επηζήσω και να μην μεταναστεύσω πλέον!
    Σου εύχομαι καλή ξεκούραση με κανένα ρεπό (όχι μον ρεπό)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν εβαζα αυτους τους στοχους,σαφως δεν μιλαω για τα μπανια,με εβλεπα και μενα μεταναστη και γρηγορα!Ο στοχος βασικα ειναι ενας για να ξεκινησει η κοινη μας επισημη ζωη αλλα και να μην γινει θα τα καταφερουμε και με τα λιγα!
      Ρεπο θελω σιγουρα Μον Ρεπο οχι δεν ειμαι γαλαζοαιματος:p

      Διαγραφή
  10. Να χαρώ εγώ "θέλω"
    Τα θέλω σου τα θέλω κι εγώ για σένα... και για τη Μελένια σου...
    Σου εύχομαι μέσα απ' την καρδιά μου να πραγματοποιηθούν...
    Για μένα θέλω ιδιαίτερα να πραγματοποιηθεί και το 9... και να φύγουν να πάνε στον αγύριστο οι ακατανόμαστοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ Φλωρα μου!!
      Μακαρι ολα να πραγματοποιηθουν και ιδιαιτερα οτι αφορα τη Μελενια μου!
      Το 9 πιστευω ολοι το ευχομαστε(εκτος απο ατι βολεμενους),να φυγουν να πανε στα ταρταρα!
      Καλο βραδυ να εχεις και καλη εβδομαδα!

      Διαγραφή
  11. οπως είδες κανείς δε σου απάντησε τι έγινε στο λοστ γιατί κανείς δε ξέρει. Ούτε ο σκηνοθέτης ο ίδιος!

    Κατα τα άλλα καλές διακοπές...χιχιχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην αρχη νομιζα πως επαιζε κατι με μηχανη του χρονου κλπ και το βρηκα πολυ ενδιαφερον μετα οταν καταλαβα(?)τι εγινε ξενερωσα τελειως ασε!Ειχα διαβασει καποτε οταν δηλ παιζονταν κανονικα στην Αμερικη πως οι φαν της σειρας ειχαν απογοητευτει απ'το τελος του,τωρα καταλαβα γιατι!
      Καλες διακοπες ε??Απτο στομα σου και στου Θεου τ'αυτι!

      Διαγραφή
  12. άντε να τα δεχτώ όλα ,ακόμα και το παιδί ,γιατί έχω την εντύπωση πως είστε μικρούληδες, αλλά θα γκρινιάξω για το 3! Τι θα καταλάβεις που θα πιεις;;;
    εγω θα σου έλεγα να κάνεις με τη Μελένια κανένα βραδινό μπανάκι,που δεν κάνει τόση ζέστη ....το νησί σου αγαπημένο μου ,εχω ερθει διακοπές και μένει η κολλητή μου εκεί!ο άντρας της εχει φαρμακειο σε ενα καντούνι ,στη Ντίνου Θεοτόκη ,αν την ξέρεις την οδό....
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χχαχαχαχα μικρουληδες ειμαστε στα πρωτα αντα!
      Να μωρε Νασια δεν ειπα πως θα πιω και το Βοσπορο κανα 2-3 ποτα και θαμαι μες στην τρελη χαρα μετα(εχω ξεσυνηθισει).
      Επειδη δεν την εχω εδω γκρινιαζω!!
      Τα παντα ξερω χμμμ φαρμακειο ε?κατσε να σκεφτω!
      Καλο μεσημερι να εχεις!

      Υγ.Η χαρα των αγοριων σου με το ποδηλατο μου θυμησε εμενα οταν παρελαβα το ιδιο απτα χερια της μανας μου!Απο νονα γιοκ χαχα

      Διαγραφή
  13. Μακάρι να έμενα δίπλα σε θάλασσα. Όσο κουρασμένος και να ήμουν, εκείνη θα φρόντισε να με ξεκουράσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνηθως ετσι γινεται,οταν εχεις κατι δεδομενο και πως ανα πασα στιγμη μπορεις να το χαρεις το αναβαλεις λες δεν πειραζει παω αυριο κλπ.Αλλα και οσοι μενουν σε τουριστικα μερη ποτε δεν κανουν διακοπες!Εγω ειλικρινα απολαμβανω το νησι οταν εχουν φυγει οι τουριστες μετα το 15αυγουστο!

      Διαγραφή
  14. Κοίτα, απ' αυτά που έγραψες κι απ' αυτά που διάβασα στα σχόλια, νομίζω, ότι κατά βάθος περνάς καλά, αλλά για τις ανάγκες του ποστ κάνεις ότι δεν το έχεις καταλάβει.

    Στο νησί που ζεις, έχω πληρώσει αρκετές φορές για να βρεθώ και κάθε φορά έχει να μου δείξει κάτι καινούργιο που να μ' αρέσει και να με κερδίσει. Δεν ξέρω πώς θα αισθανόμουν αν το είχα κάθε μέρα στα πόδια μου.

    'Οπως και να 'ρθουν τα πράγματα εύχομαι να περνάς καλά κι όταν με το καλό φτιαχτεί κι η μηχανή τα πράγματα θα γίνουν απλούστερα κι ευκολότερα. Είμαι βέβαιος ότι θα τα καταφέρεις, αφού το νόημα το έχεις πιάσει... "Τα απλά πράγματα είναι τα σημαντικά στη ζωή μας και αυτά που μας γεμίζουν στην ουσία!"

    Να είσαι καλά!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το καταλαβες!Γκρινιαζω για να γκρινιαξω!!
      Ειμαι στην ουσια ευχαριστημενος με τα λιγα,τα απλα αρκει να ειναι καλα!
      Το μονο που μου λειπει ειναι η κοπελα μου τιποτα αλλο και η θαλασσα και η ξεκουραση και οτι αλλο ερχονται δευτερα!
      Το νησι,χωρις να θελω να φανω τοπικιστης,θεωρω πως ειναι απ'τους καλυτερους προορισμους χειμωνα-καλοκαιρι.Εχει να δειξει πολλα εκτος απο θαλασσα και πρασινο.Αν βαλουν και μυαλο για τις τιμες να μην ειναι τοσο εξωφρενικες θαναι για ολους προσιτο(ακομα και για εμας τους ιδιους που μενουμε εδω)αλλα αυτο ειναι μια αλλη μεγαλη κουβεντα!
      Να εισαι καλα και σευχαριστω για τα καλα σου λογια καλο μεσημερι να εχεις!

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα γάτε,
    αρχικά θα ήθελα να σου πω πως ευτυχώς δεν είμαστε στρουμφάκια, γιατί δεν θα μας χωρούσε και τους δύο το στρουμφοχωριό!!χαχα
    Επίσης θέλω να ξέρεις πως αν συνεχίσεις να κάνεις τέτοιου είδους δηλώσεις περί γκρίνιας θα αναγκαστώ να σε προκαλέσω σε δημόσιο debate, διαγωνισμό, δεν είμαι ακόμα σίγουρη τι, αλλά όπως και να 'χει έχω και ένα όνομα να διατηρήσω! :P
    Τώρα όσον αφορά το lost, και άλλοι έχουν απορία για το τι έγινε, εγώ έχω απλά απορία γιατί το βλέπατε!!
    Όσο για το 10 το καλό, εύχομαι με την Honey Cat να παντρευτείτε σύντομα και να κάνετε πολλά γλυκά παιδάκια και να χαθείτε στην απέραντη ευτυχία της κοινή σας ζωής!!!
    Να της δώσεις πολλά πολλά φιλιά και χαιρετίσματα!!
    Καλές βουτιές σας εύχομαι!!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα συναδελφε!
      Ειμαστε δυο,ειμαστε τρεις,ειμαστε χιλιοι δεκατρεις εγω λεω!Γκρινιαρηδες βρε!!::P
      Με προκαλεις σε αναμετρηση?χμμμ ας νικησει ο καλυτερος τοτεε!!:P
      Σοβαρα τωρα πιστευω πως δεν ειναι γκρινια αλλα μικρα παραπονα που περνανε με ενα χαμογελο και με εναν καλο λογο.Τωρα για το 10 το καλο σε ευχαριστω παρα πολυ Μαρινα μου και σε σενα ευχομαι τα καλυτερα!
      Θα της δωσω πολλα φιλια και αλλα τοσα για να μαθει! χαχα
      Αχχχ βουτιες,τι ωραιες οι βουτιες σε καθαρα απατητα νερα!Καθαριζει το μυαλο!!
      Καλα να περνας Μαρινα μου οτι και να κανεις,μια ομορφη μερα ευχομαι!

      υγ.Το λοστ το ειδα απο περιεργεια προς τι ο τοσος ντορος και κολλησα αστα!

      Διαγραφή
  16. Γατούλη!! Πες μου ότι μένεις Κέρκυραα!! ΛΑΤΡΕΥΩ Κέρκυρα...!
    Έχω έρθει τόσες πολλές φορέςς! Η μαμά μου ήταν καθηγήτρια εκεί για έναν χρόνο...
    ένας πρώην μου ήταν από εκεί!..και μάλλον πάλι η μαμά θα ξαναέρθει φέτος εκεί...οπότε τον Αύγουστο θα σας επισκεφτούμε σίγουραα για να βρει σπιτάκι!!
    Πωπω! Το 10 γιατί το αργείτεε??? ahahhaha
    Φιλάκια πολλααααά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλημερα!
      Σωστα μαντεψες!Πιστευω η μιση Ελλαδα εχει ερθει εστω και μια φορα εδω,ειτε διακοπες ειτε με καποια πενθημερη με το σχολειο!
      Μια συμβουλη να δωσω εφοσον η μητερα σου θα ερθει ξανα για δουλεια την συμφερει να βρει σπιτι στα προαστια της πολης ή κοντα στη δουλεια αν ειναι σε καποιο χωριο παρα στο κεντρο(ζητανε τα κερατα τους σε λεφτα και δεν αξιζουν τα σπιτια).Αν και πιστευω εφοσον ειχε μια εμπειρια θα εχει μαθει τωρα!
      Να περασετε ομορφα οταν ερθετε!
      Το 10 το καθυστερουμε και γιαυτο γκρινιαζω!
      Μια ομορφη μερα να εχεις ευχομαι!!

      Διαγραφή
  17. Γειά σου Γάτε!
    Κατ' αρχήν, ζήτω η Κέρκυρα (από 'κει και 'γω)
    Αυτό που όλοι νομίζουν πως επειδή είμαστε σε ένα τέτοιο ωραίο νησί περνάμε και ονειρικά με εκνευρίζει απίστευτα. Για τη θάλασσα πάντως, επειδή δεν οδηγώ-δεν έχω αυτοκίνητο (και δεν τα γουστάρω και καθόλου) και το ΚΤΕΛ όπως λέει και ο Ρασκόλνικωφ είναι επιεικώς του κ@λου (sorry :), η λύση είναι με τα πόδια ή με το ποδήλατο (για τις πιο μακρινές παραλίες).

    Θα περνάω τώρα που σε ανακάλυψα, καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζητω λοιπον!!
      Καλως ηρθες καταρχην!!
      Οπως ειπα και σε προηγουμενο σχολιο,οσοι μενουν σε τουριστικες περιοχες-νησια κατα 80% δεν ευχαριστιουνται τον τοπο τους ειτε επειδη θεωρουν δεδομενο πως πχ εκει ειναι η θαλασσα την εχω οποτε γουσταρω ειτε επειδη δουλευουν αυτους τους μηνες!Εγω πρωσοπικα χαιρομαι το νησι μεσα Σεπτεμβρη και μετα που παραλιες,δρομοι κλπ ειναι σε πιο χαλαρους ρυθμους!
      Το κτελ ειναι μια πικραμενη ιστορια,εχω να το χρησιμοποιησω δεν ξερω και γω ποσα χρονια(ευτυχως εχω ενα μηχανακι και κανω τις δουλειες μου).
      Να περνας καλα οτι και αν κανεις!
      Μολις μας κανει διαφημιση το σταρ χαχα

      Διαγραφή
  18. Εύχομαι απλά να σου πάνε όπως τα ονειρεύεσαι και να κάνεις και καμιά βουτιά...
    Γκρινιάρη δε θα σε πω, γιατί έχεις δίκιο...απλά τα πράγματα!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλα ειναι τα πραγματα γιαυτο γκρινιαζω!
      Σευχαριστω πολυ για τις ευχες,να σαι καλα!
      Καλο βραδυ να εχεις!

      Διαγραφή
  19. Έλα καλέ, σε πέρασα! Έκανα ένα άθλιο μπάνιο!
    Λοιπόν, εγώ λέω να πάψεις να γκρινιάζεις και να απολαύσεις την κάθε στιγμή που σου δίνεται γιατί αυτό είναι η ζωή, στιγμές, αλλά και γιατί σιχαίνομαι τη γκρίνια και νομίζω λίγο πολύ οι περισσότερες γυναίκες ;)

    Να σου έρθουν όλα όπως τα θέλεις γάτε, εύχομαι, και να περάσετε όπως αγαπάτε το υπόλοιπο της ζωής σας... (αλήθεια, γιατί χάθηκε η μελένια σου;)

    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα αυτο δεν λεω στα απλα πραγματα κρυβεται η ζωη!Αυτα τα απλα πραγματα θελω και θελω να τα μοιραστω με την Μελενια μου!
      Να σαι καλα Ευα μου για τις ευχες!Η μελενια μου εχει καταπιαστει με διαφορες δουλειες τον τελευταιο καιρο γιαυτο και απουσιαζει απτα μπλογκς,σιγουρα θα επανελθει καποια στιγμη!
      Αντε και δευτερο μπανιο ευχομαι σιγουρα καλυτερο απτο πρωτο!Τα φιλια μας!

      Διαγραφή