Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2013

Επιμονή!


Σήμερα δεν θα γράψω ούτε για ζέστη, ούτε για μπάνια που δεν έγιναν, ούτε για δουλειά και γενικά τίποτα που να περιέχει γκρίνια!
Σήμερα θα σας αφήσω να σας ταξιδέψει ένα τραγούδι όπως ταξιδέψε εμένα με το που το άκουσα! Ένα τραγούδι που μου αφιέρωσε η Μελένια μου και το αγάπησα απ’την πρώτη στιγμή!
Η μουσική και οι στίχοι του με πήγε σε μέρη που θέλω να πάω, διακοπές με σπερατζάδες. Νύχτες με πανσέληνο αγκαλιά με τον άνθρωπο σου να ονειρεύεσαι το μέλλον, ένα μέλλον που φαντάζει δύσκολο πια αλλά όχι ακατόρθωτο!
Οι στίχοι αυτοί μου θυμίζουν την δικιά μου αγάπη και πόση δύναμη παίρνω από αυτήν, πως ένα χαμόγελο και μια κουβέντα μπορεί να σε κάνει να πιστεύεις πως μπορείς να κατακτήσεις τον κόσμο! Πως το σημαντικό στη ζωή είναι να παλεύεις για τα θέλω σου, να έχεις επιμονή και υπομονή! Πολύ υπομονή..

Με αυτά τα λίγα σας αφήνω να το απολαύσετε!
Να περνάτε καλά ότι και αν κάνετε, να χαμογελάτε γιατί δίνετε και παίρνετε ζωή, να πιστεύετε στον εαυτό σας αλλά και στους άλλους!
Καλό μήνα σε όλους εύχομαι!!





                                             Αν είναι κάτι που με κέρδισε σε 'σενα
                                             κάτι που ήξερε πώς να με ξεπερνάει
                                             είναι αγάπη μου αυτή η επιμονή σου
                                             μια αγάπη που έμαθε να μην τα παρατάει

                                             Αν είναι κάτι που μού είπε να διαλέξω
                                             ούτε τα λόγια σου είναι, ούτε η ομορφιά
                                             Αυτή η υπέροχη, τρελή επιμονή σου
                                             πως είναι κρίμα εμείς να ζούμε χωριστά

                                             Αχ να 'ξερες τι δύναμη μου δίνει η δύναμή σου
                                             Σαν λες όλα θα γίνουνε κι ακούω τη φωνή σου
                                             Σαν λες όλα θα γίνουνε κι ακούω τη φωνή σου
                                             Αχ να 'ξερες τι δύναμη μου δίνει η δύναμή σου

                                             Αν είναι κάτι που με κράτησε απ' τα ξένα
                                             αυτό το φως που δεν υπάρχει σ' άλλη γη
                                             κι αυτή αγάπη μου η ίδια επιμονή σου
                                             να μοιραστούμε αυτά τα σύννεφα μαζί
                                             να μοιραστούμε αυτή τη θάλασσα μαζί

                                             Αυτή η ατέλειωτη η γλύκα σου πως με τραβάει να 'ξερες
                                             Να περπατήσω δίπλα σου με θάρρος στην ζωή
                                             Αυτή η ατέλειωτη η δίψα σου για της ζωής το άγνωστο
                                             Τι μού 'χει δώσει να 'ξερες και πού να φανταστείς
                                             Αγάπη μου τρελή να με ζητάς μην κουραστείς.



                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
                                             Σ'ευχαριστώ αγάπη μου!
                                            

46 σχόλια:

  1. Μ' αρέσει πάααρα πολύ αυτό το τραγούδι,γιατί μου θυμίζει ένα συγκεκριμένο άτομο.

    Φιλιά,Γατούλη,καλό μήνα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'την πρωτη στιγμη που μου το χαρισε το λατρεψα!
      Φιλια Κατερινα μου,καλο μηνα και σε σενα!

      Διαγραφή
  2. το τραγουδι το αφιερωσα σε εσενα λεξη προς λεξη..το δικο μου ευχαριστω για ολα οσα μου δινεις και ακομα περισσοτερα.εγω ειμαι αυτη που πρεπει να σε ευχαριστει.. σε αγαπαω πολυ..

    **αν πιστευες οτι δεν θα εντοπισω την αναρτηση εγκαιρως γελαστηκες καρδια μου!!αχαχαχαχα σε ευχαριστω για την ομορφη εκπληξη!σμουτς στην γατομουριτσα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα παει η εκπληξη!
      Και εγω σε αγαπαω μικρο μου!σμουτςς

      Διαγραφή
  3. Πολύ αγαπημένο τραγούδι...
    Καλό μεσημέρι γάτε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλεον και δικο μου αγαπημενο τραγουδι!
      Καλο απογευματοβραδο να εχεις!:)

      Διαγραφή
  4. Ωραίο κομμάτι. Πάρε ένα για αντάλλαγμα. http://www.youtube.com/watch?v=7MVszpJiBqk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!!Υπεροχη ανταλλαγη!Τι ωραια λογια και εδω!

      Διαγραφή
  5. Kαλές διακοπές και καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επισης κοπελα μου!Να περασεις ομορφα με οποιον και οτι κανεις!

      Διαγραφή
  6. Μελένιο τραγούδι!!!
    καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως!Μελωνεις και ας μην σαρεσουν τα γλυκα!
      Καλο μηνα και σε σενα Νασια μου!

      Διαγραφή
  7. Πάντα τέτοια γατομελοκάνελλα μου!!! Σας φιλώ γλυκά! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστουμε παραα πολυ!!Φιλια και απ'τους δυο μας!

      υγ.Αποφασισα να ξερεις να διαβασω ενα βιβλιο και τελικα δεν το βρισκω πουθενα,να δεις τι γκαντεμης ανθρωπος ειμαι χαχα

      Διαγραφή
    2. Δε λες ποιο είναι μπας και ξέρω να σε βοηθήσω, αν το θυμηθώ σύντομα να ξαναμπώ και δεν σε ξεχάσω για κάνα μήνα!! Χαχα! Φιλιά γατομελοκάνελλα! :))

      Διαγραφή
    3. "what if? the world's foremost military historians imagine what might have been"
      Ο τιτλος του βιβλιου ειναι αυτος και o συγγραφεας ειναι ο Robert Cowley.Δεν το βρισκω σε ελληνικη εκδοση αυτο μου τη δινει!!!

      Διαγραφή
    4. Θα πρέπει να έχεις καταλάβει ήδη, ότι δεν μπορώ να σε βοηθήσω με το βιβλίο! Χαχα! Τρομάρα μου! Ύστερα από τόσο καιρό μπορεί να το έχεις βρει στο μεταξύ και να το έχεις κιόλας διαβάσει! Στο εύχομαι και φιλιά γατομελοκάνελλα! :))

      Διαγραφή
    5. Μπα δεν το βρηκα ακομη,ευελπιστω τωρα που θα κατεβω Αθηνα μηπως το ανακαλυψουμε πουθενα!Εδω παλιοτερα πηγαινα απο βιβλιοπωλειο σε βιβλιοπωλειο και επειδη δεν ηξερα τιτλο(ειχα δει απλα περιεχομενο του βιβλιου σε αρθρο στο περιοδικο φοκους)ελεγα στο περιπου τις ιστοριες και μπλα μπλα φαντασου επιμονη!Απο τοτε το ψαχνω,ευτυχως τωρα ξερω και τιτλο χαχα!
      Καλο βραδυ ευχομαι φιλια και απο εμας!

      Διαγραφή
    6. Είσαι μεθοδικός τελικά!! Το πας βήμα βήμα! Δεν το πας μια κι έξω! Άντε να σε δω τι θα γίνει αφού το βρεις, θα το πηγαίνεις σελίδα-σελίδα, όσο πατάει...ο γάτος! Χαχα! Έχω μια φοβεεεερή ιδέα, που εσύ αποκλείεται να τη σκέφτηκες: στο ίντερνετ ψάξε μάνα μου!!! Σε ρούμπωσα;; !! Άντε, σας φιλώ και συνεχίζεται αύριο το σήριαλ "το βιβλίο της υπομονής"! :)

      Διαγραφή
    7. Το εψαξααα λες να μην το εψαχνα??Το βρισκω σε αγγλικη εκδοση μονο τι να το κανω!!Εγω και τα αγγλικα εχουμε πολεμο ασε!
      Τιποτα θα κανω αναρτηση το βιβλιο της υπομονης παει και τελειωσε μηπως κανας χριστιανος ξερει να πει χαχα!
      Αντε παω να ξεκουραστω γιατι πριν λιγο κατεφθασα στην οικια μου!Φιλια και απτους δυο μας!

      Διαγραφή
  8. Όμορφο τραγούδι...και μου αρέσει που το νιώθετε και οι δυο το ίδιο δυνατά κι αληθινά!!
    Να είστε καλά, να έχετε έναν υπέροχο μήνα...και όλα θα γίνουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα γινονται οταν το θες πολυ ναι!Επιμονη και υπομονη ειναι οντως μεγαλη δυναμη!
      Σευχαριστω πολυ Μαρια,νασαι καλα!
      Καλο μηνα να εχεις και συ!

      Διαγραφή
  9. μ0υ δωσες ιδεα και παω να το στείλω με αφιερωση στη δικη μου αγαπη
    γαταρε χαίρομαι που αγαπας έτσι
    να στε καλα και μα-ζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω φιλε μου για την ευχη,και συ οτο επιθυμεις!
      Ειχα μια υποψια πως αυτο το τραγουδι θα σαρεσει και σενα!Να το αφιερωσεις οπου θες!
      Καλο βραδυ ευχομαι!

      Διαγραφή
  10. Αγαπημενο τραγουδι μου χωρις αποδεκτη παρα μονο στον εαυτο μου ;)

    Να ειστε παντα μα παντα καλα :)

    Μαρουλοφιλακιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστευω πως αν μαυτα τα λογια πεισεις πρωτα τον εαυτο σου ολα ειναι δυνατα και ας ειναι δυσκολα!
      Να εισαι και συ καλα,δυνατη και γεματη υγεια!
      Φιλια:)

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Χαρουμενο τραγουδι με αισιοδοξια!
      Καλο μηνα και σε σενα ευχομαι!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχο τραγούδι.
    Σας καμαρώνω μωρέ.
    Πάντα έτσι αγαπημένα να είστε!!
    Να περνάτε όμορφα.
    Καλό μήνα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστουμε πολυ Μαρινα μου και οι δυο μας!
      Να περνας και συ ομορφα οτι και αν κανεις!!
      Καλο μηνα να εχουμε:)

      Διαγραφή
  13. καλο Αυγουστο φίλε μου υπεροχη η επιλογη του τραγουδιού !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μηνα και σε σενα φιλη μου!Να σαι και να περνας καλα!!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχο γατούλη μου !!!
    Καλό καλοκαίρι....
    Φιλιά
    Σόφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Σοφη μου!
      Καλο υπολοιπο καλοκαιριου και σε σενα!
      Φιλια

      Διαγραφή
  15. Η αγάπη και η δύναμη που δίνεις και σου δίνει να είναι πάντα αυτό που σας ενώνει!

    Καλώς σε βρήκα γατούλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω για τα καλα σου λογια και καλως ηρθες!
      Χρονια πολλα και για τη γιορτη σου σημερα(αν γιορταζεις)!

      Διαγραφή
  16. πραγματι ειναι ενα πολυ ομορφο τραγουδι και μολις χθες το αφιερωσα και εγω καπου!
    καλο βραδυ και καλως με βρηκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'τα καλυτερα που εχω ακουσει τον τελευταιο καιρο!
      Καλως ηρθες στο σπιτι μου!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα καλησπέρα! Από τα αγαπημένα μου τραγούδια, φοβεροί στίχοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα και απο μενα!!(νωρις θα πεις την λες την καλησπερα,μετα απο 4 μερες)
      Μπηκα να ξεσκονισω και ειδα οτι εχω και σχολιο!Οντως απ'τα αγαπημενα μου τραγουδια που μου εμαθε η αγαπημενη μου!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Αχ καλη μου γιαγια με συγκινησες τωρα!
      Θα επανελθω το συντομοτερο το υποσχομαι!Τον τελευταιο καιρο εχω πολλα στο μυαλο μου και εχω στερεψει απο οιστρο αλλα θα επανελθω γιατι το θελω και εγω!
      Ελπιζω να εισαι και εσυ καλα,καλο βραδυ σου ευχομαι!
      Τα φιλια μου!

      Διαγραφή
  19. Καλό μήνα Γάτε, να γράφεις πιο συχνά πλιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλο μηνα και σε σενα φιλη μου!
    Θελω να γραψω αλλα δεν ξερω τι!!Μαζευτηκαν μαλλον πολλα στο μυαλο μου!Σιγουρα θα επανελθω συντομα..
    Καλο βραδυ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολύ ωραίο τραγουδάκι, περιμένω κι εγώ νέο κείμενο παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχο τραγούδι.
    Απλά.
    φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή