Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

«Σκέτο γάτος γιατί ο οίστρος πήγε περίπατο»

Τελικά κατάλαβα που χάθηκε ο οίστρος μου τόσο καιρό!
Χάθηκε μεταξύ επιλογής καναπέ, κρεβατοκάμαρας και χρωμάτων για τους τοίχους του σαλονιού και της κουζίνας αλλά και σε διάβασμα μνημονίων, όχι τα γνωστά μνημόνια της κυβέρνησης που όλοι ξέρουμε αλλά κάτι άλλα της δουλειάς μου.

Μετά από τόσο καιρό που έχω να γράψω ήμουν έτοιμος να μετονομάσω το μπλόγκ μου από «Γάτος σε οίστρο» σε όπως είναι και ο τίτλος της ανάρτησης . Μου έβγαινε λίγο μεγάλο σαν όνομα για μπλόγκ και το μετάνιωσα ή σκεφτόμουν ότι θα ξανάρθει η έμπνευση που θα πάει;
Τώρα βέβαια θα περιμένετε πως θα γράψω κάτι σπουδαίο, πως μου ήρθε η επιφοίτηση! Ένα θα σας πω... Όχι!! Ο οίστρος είναι ακόμη χαμένος μεταξύ επίπλων και χρωμάτων, απλά είχα πολύ καλή διάθεση και χρόνο σήμερα και είπα να σας γράψω τα νέα - παλιά μου στα γρήγορα όμως! Εξάλλου την επικαιρότητα την έχετε αναλύσει εσείς πολύ καλύτερα από μένα για να κάτσω να ασχοληθώ περαιτέρω και εγώ μ’αυτήν. Τι νομίζατε δεν σας διαβάζω; Μ’αυτό το πλευρό να κοιμάστε!!!

Όλο αυτό τον καιρό διάβαζα και διάβαζα πολύ ώστε να περάσω κάτι εξετάσεις που οσονούπω θα δώσω. Απ’την άλλη με τη Μελένια μου πέσαμε με τα μούτρα στο σχεδιασμό του μελλοντικού μας σπιτιού εξού και ο χαμένος οίστρος μεταξύ καναπέ και χρώματος τοίχου σαλονιού γκρι! (συγνώμη αγάπη μου αν κάνω λάθος το χρώμα και τις αποχρώσεις ακόμη)
Όλο αυτό, εκτός του διαβάσματος που και αυτό για καλό λόγο έγινε, με έκανε πολύ χαρούμενο και πιο αισιόδοξο από ποτέ. Επιτέλους κάποια πράγματα παίρνουν το δρόμο τους, όχι πως δεν θα γίνονταν αργά ή γρήγορα αλλά μπήκαν όλα σε μια σειρά.
Βεβαία εκτός από αυτά τα ευχάριστα είχα  και κάποια τρεξίματα με τη μάνα μου. Έκανε κάποιες εξετάσεις λόγο της ασθένειας της και η όλη αναμονή με έκανε να αερίσω μέντες γιατί όλα έδειχναν μαύρα και άραχνα .
Η αναμονή αυτή με σκότωνε καθημερινά και λόγο έλλειψης χρημάτων την έκανε ακόμα πιο δύσκολη, γιατί όπως ξέρουμε όλοι πλέον σ‘αυτόν τον τόπο αν αρρωστήσεις και δεν έχεις χρήμα την έκατσες αφού δωρεάν υγεία δεν υφίσταται. Κάθε φορά που έπεφτα και ένιωθα ανήμπορος ευτυχώς είχα τον φύλακα Άγγελο μου και με έφερνε στα ίσα μου. Δεν γινόταν εξάλλου να πάει κάτι στραβά, δεν το δεχόμουν με τίποτα και δεν θα το άφηνα έτσι αλλά και πάλι άνθρωπος είμαι και τα χάνω κάπου κάπου. 
Δόξα το Θεό οι ευχές μου εισακούστηκαν και όλα πήγαν καλά! Οι εξετάσεις βγήκαν καθαρές και η μάνα μου θα καμαρώσει και μένα γαμπρό!

Πάντα έλεγα στη γατούλα μου πως όλα θα πάνε καλά και αν δεν πάνε θα τα κάνουμε εμείς με το έτσι θέλω να πάνε γιατί απλά γουστάρουμε!
 Έμαθα στη ζωή μου πως δεν πρέπει να το βάζεις κάτω όσες και δυσκολίες να βρεις στο δρόμο σου, ότι και να συμβαίνει εσύ πρέπει να προχωράς και να σκέφτεσαι όσο πιο αισιόδοξα μπορείς.
Η μοίρα μας ορίζεται απ’την αρχή, απ’την στιγμή της γέννησης μας! Από την οικογένεια που θα μας φέρει στον κόσμο και τον τρόπο που θα μας μεγαλώσει. .
Το θέμα, λοιπόν, για μένα είναι να μην μένεις σ’αυτό! Τι εννοώ; Ότι δεν χρειάζεται να μεμψιμοιρείς επειδή έτυχε να μεγαλώσεις με λίγα, με λάθος γονείς και χίλιαδυό προβλήματα αλλά να ορίσεις εσύ την πορεία της ζωής σου.
Να μην μένεις στάσιμος και κολλημένος στο παρελθόν ή το παρόν σου αλλά να βλέπεις και να σχεδιάσεις το καλύτερο δυνατόν μέλλον για σένα και ας υπάρχουν ή υπάρξουν δυσκολίες. Να μην χρησιμοποιείς σαν δικαιολογία το παρελθόν και τον τρόπο που μεγάλωσες ή τις τυχόν αναποδιές για την αναβλητικότητα σου. Να μην ρίχνεις το φταίξιμο στους λάθος ανθρώπους που γνώρισες ή εμπιστεύτηκες ούτε καν στο ίδιο σου τον εαυτό. Του γνώρισες, έπεσες έξω, πάμε παρακάτω δεν είναι όλοι ίδιοι.
Κοινώς όταν θέλουμε κάτι μπορεί να γίνει πραγματικότητα και αυτό για μένα είναι νόμος. Θέλουμε να προχωρήσουμε στη ζωή μας ή όχι;  Είναι αποκλειστικά δική μας απόφαση.

Τώρα θα μου πεις καλά τι μας λες μωρέ εδώ κόβονται δουλειές μένουμε άνεργοι και εσύ μας λες για αισιοδοξία και ότι όταν θέλουμε κάτι μπορεί να γίνει αν σκεφτούμε θετικά;
Έλα και εγώ δεν στα λέω αυτά. Αν κάτσεις και κλαίς τη μοίρα σου από το πρωί μέχρι το βράδυ θα αλλάξει κάτι; Θα έρθει η δουλεία επειδή κλαίς; Θα βρεις γκόμενο/α αν κλαίγεσαι; Θα βρεις λεφτά ή θα σου γυρίσουν πίσω αυτά που σου έκοψαν επειδή κλαίς; Η απάντηση είναι ΟΧΙ!!
Αν δεν κουνήσουμε εμείς το δαχτυλάκι μας,για να μην πω τίποτα άλλο, τίποτα δεν γίνεται. Αν περιμένουμε να φτιάξουν για εμάς την κατάσταση οι άλλοι είστε γελασμένοι. Εμείς πρέπει να τρέξουμε για όλα, ο καθένας μόνος του και όλοι μαζί για ένα καλύτερο κοινό μέλλον.
Σαφώς κάποιες φορές χρειάζεσαι και μια μικρή βοήθεια ή ώθηση αλλά πρώτα απ’ολα παίζει ρόλο εσύ τι θες και πόσο θες κάτι! Το να ζητήσεις ή να λάβεις βοήθεια από κάποιον για να προχωρήσεις είναι καλό και καθόλου κατακριτέο. Το να περιμένεις τα πάντα απ’ τους άλλους είναι κακό! Το να ρίχνεις το φταίξιμο στη μοίρα ή στους άλλους είναι εγωιστικό!

Μου έκοψαν το μισθό μου λέει ο άλλος τις προάλλες και δεν βγαίνω οικονομικά. Σε όλους, λέω εγώ, έκοψαν! Όπως και σε μένα και μάλιστα πάαααρα πολύ!! Δεν κάθισα όμως με τα χέρια σταυρωμένα έψαξα και για δεύτερη δουλειά και έβγαλα τα σπασμένα και θα συνεχίζω να το κάνω αν θέλω να είμαι καλά εγώ και οι άνθρωποι μου. Δεν φοβήθηκα να λερώσω τα χέρια μου, ούτε με ένοιαξε αν θα χάσω τα καλοκαιρινά μου μπάνια ή αν θα χάσω το Σαββατοκύριακο μου.
Ναι και εγώ έχω φτάσει κάποιες φορές στα όρια μου και έχω κλάψει για την «κατάντια» μου αλλά νιώθω και περήφανος που δεν το έχω βάλει ούτε μια στιγμή κάτω, πάρα μόνο προσωρινά, και πιστεύω πως μπορώ να τα καταφέρω! Θα τα καταφέρω και ξέρεις γιατί; Γιατί έτσι γουστάρω, γιατί το παρελθόν μου δεν με κράτησε πίσω και έκοψα καθετί που με κράταγε δεμένο με καταστάσεις που με πλήγωσαν κάποτε. Γιατί από μικρός ήθελα κάτι καλύτερο από αυτό που έζησα και αυτό που μου έδωσαν να πορευτώ!

Έτσι και συ φίλε/η μου μπορείς να ορίσεις την ζωή σου, δεν σου λέω πως είναι εύκολο αυτό και δεν έχει ζόρι  έχει και μάλιστα πάρα πολύ! Αλλά αν θέλεις να κάνεις κάτι για σένα μην το περιμένεις από τους άλλους. Μόνο εσύ μπορείς να γράψεις τις σελίδες τις ζωής σου! Και ξέρεις κάτι; Μπορεί να γράψεις και να σβήσεις αυτές τις σελίδες πολλές φορές αλλά αξίζει γιατί είναι η ζωή που εσύ όρισες με τα καλά και τα κακά της. Ακόμα και αυτά τα «λάθη» μας, μας κάνουν πιο σοφούς αρκεί να τα κατανοήσουμε, να κατανοήσουμε το λόγο που έγιναν και να μην τα επαναλάβουμε.
Όπως πιστεύω και πως τίποτα δεν γίνεται τυχαία όλα έχουν κάποιο λόγο που συμβαίνουν είτε για να μας κάνουν πιο δυνατούς είτε για να μας δώσουν κάποιο μάθημα και να γίνουμε πιο σωστοί άνθρωποι!

Δεν φτιάχνουμε τη μοίρα μας, η μοίρα μας ορίζεται όπως είπα απ’την αρχή αλλά την πορεία της ζωή μας την δημιουργούμε και την ορίζουμε μόνο εμείς κανείς άλλος!

Με αυτά τα λίγα θα σας αφήσω μέχρι να μου ξανάρθει ο οίστρος, η έμπνευση ντε!
Να περνάτε όσο καλύτερα μπορείτε με ανθρώπους αγαπημένους και μην φοβάστε όλα θα γίνουν αρκεί να το πιστεύεται και να εμπιστεύεστε τον εαυτό σας!

31 σχόλια:

  1. Ενα μονο θα πω...ειμαι πολλη περηφανη για εσενα :* σε αγαπαω πολυ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα μονο θα σου πω..σμουτς τα αλλα απο κοντα!

      Διαγραφή
  2. Η αλήθεια είναι ότι οι εποχές είναι αρκετά δύσκολες και οι οικονομικοί παράγοντες "επεμβαίνουν" στην διάθεση μας. Μου αρέσει όμως η αισιόδοξη στάση σου. Έτσι πρέπει να σκεφτόμαστε, αν θέλουμε να τα καταφέρουμε.
    Δεν ξέρω τι λες εσύ, αλλά εγώ είδα έμπνευση διάχυτη στο κείμενο σου. Έμπνευση για ζωή! (πςςς τι είπα τώρα :P)
    Να είσαι πάντα ευτυχισμένος και χαμογελαστός με την honey cat και εύχομαι όλα σας τα σχέδια να πραγματοποιηθούν!!!! :)
    Ένα όμορφο βράδυ να έχεις, γεμάτο όνειρα ταξιδιάρικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πςςςςςςςςςς τι ειπες!!!
      Ναι εχω και εμπνευση για ενα ομορφο μελλον με τα της honey cat μου και ορεξη για ζωη!
      Οντως Μαρινα μου ειναι σημαντικος παραγοντας το οικονομικο και πιστεψεμε το εχω ζησει στο πετσι μου και σαν παιδι αλλα και σαν ενηλικας αλλα δεν το εβαλα κατω ποτε ακομα και σε στιγμες που πηγαινε να με παρει απο κατω το διακωμωδομουσα!Δεν μπορεις να αλλαξεις καποια πραγματα αμεσα αλλα προσπαθεις και η προσπαθεια μετραει για μενα,σιγουρα παντα κατι καταφερνεις,αντιθετως τιποτα αν ολη μερα κλαιγεσαι για τις δυσκολιες που προεκυψαν ή θα προκυψουν!Ημουν,ειμαι και θα ειμαι αισιοδοξος αλλιως θα χασω το παιχνιδι!
      Καλο βραδυ να εχεις και συ με αισιοδοξα ονειρα!

      Διαγραφή
  3. Κι όμως. σ΄ αυτήν τη χώρα εμείς την φτιάχνουμε τη μοίρα μας, χαλώντας την...... Όλα τα είπες υπέροχα, μου είχες/είχατε λείψει! Φιλιά γατομελοκάνελλα! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μενα μου λειψατε αλλα δεν προλαβαινα να κανω τιποτα ποσο μαλλον να γραψω,βεβαια οπως ειπα σας παρακολουθουσα!
    Φιλια και απο εμας Πετρα μου καλο βραδυ να εχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς τον !!! Καλώς ήρθες γατούλη, σε περιμέναμε !!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα ξεφύγω λίγο από το πνεύμα της ανάρτησης!Αν είσαι στο νησί την μεθεπομενη πέμπτη εχουμε προβολη σε μια λεσχη που η πρυτανεία με καποιους τζιτζιφιόγκους έχει λυσσάξει να κλείσει!Κάθε παρουσία είναι απαραίτητη!!Αν ενδιαφέρεσαι πες μου να σου δωσω το μαιλ μου!Συγγνώμη για το ακυρο αλλά υπάρχει μεγάλο προβλημα με καποιους που δεν καταφεραν να γινουν βουλευτές και βασανίζουν εμας:!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μου καλε μαλλον δεν θα ειμαι στο νησι γιατι αν διαβασες ετοιμαζομαι για κατι εξετασεις που θα δωσω και πιθανοτατα ειναι εκτος νησιου!

      Διαγραφή
    2. Το διαβασα πολύ γρήγορα και πάλι με συγχωρείς για το ασχετο του σχολιου!

      Διαγραφή
  7. Μπουρου μπουρου μπουρου μπουρου.... Πολύ σωστά τα λες... Αλλά το θέμα είναι θα σε καμαρώσει η μάνα σου γαμπρό?Σύντομα?

    (Σιγά μη μου ξέφευγε τέτοιο κουτσομπολιο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :O......

      Καλά στέφανα!!!! Να το πάρεις το κορίτσι.... Να το πάρεις, μη το παιδεύεις...

      Διαγραφή
    2. Θα το παρω,θα το παρωω και θα καει το πελεκουδι!

      Διαγραφή
  8. και ''σκέτος'' γατούλης ,είσαι ''γλυκούλης'' !
    φιλιά και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα σευχαριστω Νασια μου!Φιλια και απτους δυο μας!

      Διαγραφή
  9. Αγαπητέ γατούλη,
    χάρηκα που άκουσα τα νέα σου και σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλά.
    Τώρα αν έχεις και λίγες τεμπελιές ή παραπανίσιες δουλειές
    δεν πειράζει, όποτε κάνεις κέφι να περνάς να μαθαίνουμε τα νέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοξα το Θεο Φλωρα μου ολα πανε καλα πια!Δεν σας ξεχναω και θα γραφω πιο συχνα!
      Καλο βραδυ ευχομαι!Τα φιλια μου

      Διαγραφή
  10. Τι είπες τώρα Γατούλη;;;;;
    Δεν έχουμε δωρεάν υγεία;;;!!!:P:P
    Αυτό το παλικάρι ο Αδωνις δεν είναι υπουργός;
    Αχα..έτσι εξηγείται....

    Να είσαστε πάντα καλά με τη Γατούλα σου, αγαπημένοι και να σας χαρούμε και επίσημα!!!

    Φιλάκια πολλά:))

    ΥΓ Οσο για τον οίστρο.....join the club!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φανταζεσαι Σερενατα μου τι τραβηξα με αυτες τις ιατρικες εξετασεις της μανας μου!Ευτυχως που δεν καθομαι με σταυρωμενα χερια και τις καναμε σε εξωτερικο ιατρειο αλλιως ακομα θα περιμεναμε και αυτη η αναμονη με πεθαινε!Να μην ξερεις τι εχει ο ανθρωπος σου και αν χρειαζεται αμεσα θεραπεια.Αστα περασε και Δοξα το Θεο ολα καλα και σ'αυτο το κομματι.
      Σευχαριστω για την ευχη σου και νομιζω θα πιασει τοπο συντομα χαχα
      Οσο για τον οιστρο δεν χανεται απλα μενει στην καταψυξη για λιγο οταν το μυαλο δεν ειναι μπερδεμενο με χιλιαδυο.
      Τα φιλια μου και ευχομαι ενα ομορφο βραδυ!

      Διαγραφή
  11. Όλα καλά παιδιά! Αγάπη να υπάρχει και υγεία και όλα τα άλλα θα τα παλαίψουμε! Σας φιλώ στη μούρη και τους δύο! (αν κρίνω από το "γράψιμο" της μελένιας, βρήκατε άλλη κουμπάρα ε; ατιμούλικα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ακριβως Ευα μου πρωτα απ'ολα υγεια και αγαπη για ολα τ'αλλα θα κανουμε οτι μπορουμε και ακομα παραπανω!
      Τωρα οσον αφορα το θεμα κουμπαριας και γραψιματος δεν ξερω αν αναφερεσαι σε κατι που εγραψε η Μελενια μου ή αν "εγραψε" εσενα,το δευτερο με σιγουρια ξερω πως δεν θα το εκανε ομως ποτε δηλ να εποικηνωνησει καποιος μαζι της φιλος ή "εχθρος" και να μην απαντησει εστω και απο ευγενεια.

      Διαγραφή
  12. Χαρηκα πολυ που η μαμα σου θα σε καμαρωσει γαμπρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα και εγω χαιρομαι που θα την εχω διπλα μου σε ολες τις μελλοντικες χαρουμενες στιγμες μου!

      Διαγραφή
  13. Κι εγώ θα μείνω σε αυτό που με έκανε να χαρώ...που θα σε καμαρώσει η μανούλα σου γαμπρό!!
    Με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ!Και ελπιζω και οχι μονο γαμπρο αλλα και μπαμπα!

      Διαγραφή
  14. τελικά ναι μου έλειψες και επέστρεψες δυναμικά
    μην πτοηθείς από την ανάρτηση μου
    χάρηκα πολύ που υπάρχουν ακόμη γάτοι ποιητές ευαίσθητοι με οίστρο που παντρεύονται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μενα μου λειψατε και προσπαθω να σας διαβαζω ολους,ασχετα αν σχολιαζω ή οχι ειμαι εδω!
      Δεν πτοηθηκα φιλε μου και οπως θα δεις εξακολλουθω να βλεπω φως παντου!
      Χαιρομαι και εγω που υπαρχουν ακομα ανθρωποι σαν εσενα και πολλους αλλους που εχω γνωρισει σαυτη τη γειτονια!

      Διαγραφή
  15. Πρώτη φορά από εδώ και από οτι βλέπω σε πετυχαίνω στα καλύτερα σου γατούλη..
    Με το καλό και κάθε ευτυχία από καρδιάς!
    Ελπίζω πάντα να επιστρέφεις στις γειτονιές με όμορφα νέα..
    Να σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν εγραφα νεα αναρτηση θα εμενε το σχολιο σου αναπαντητο και αυτο ειναι κατι που θα με στεναχωρουσε γιατι δεν μαρεσει και φαινεται σαν "γραψιμο".
      Καλως ηρθες στο σπιτικο μου αν και παραμελειμενο απο εμενα αφου περναω μια φορα το μηνα ,αν και θα προσπαθησω να το επισκεπτομαι συχνοτερα!
      Σευχαριστω για τις ευχες σου να εισαι και εσυ καλα!

      Διαγραφή