Πέμπτη, 21 Νοεμβρίου 2013

Happy birthday to me!!

Πέρασε κιόλας ένας μήνας απ’την τελευταία μου ανάρτηση! Δεν γράφω συχνά πλέον, όχι πως έγραφα καθημερινά παλιά μια ανάρτηση τη εβδομάδα και αυτό μετά από παρότρυνση ή πρόκληση-πρόσκληση
Είμαι της άποψης πως πρέπει να γράφεις όταν έχεις να πεις κάτι είτε στους άλλους είτε στον ίδιο σου τον εαυτό. Βέβαια αυτό δεν είναι κανόνας απαράβατος μπορεί να γράψεις και απλά ότι σου κατέβει στο κεφάλι και να κάνεις τον άλλον να περάσει καλά, να γελάσει. Σαφώς αναφέρομαι σε μπλογκς που δεν έχουν ιδιαίτερη θεματολογία.

Στο θέμα μας τώρα(δεν υπάρχει θέμα αλλά λέμε τώρα)!
Δεν γράφω συχνά όχι επειδή δεν έχω να πω κάτι, σίγουρα η καθημερινότητα αλλά και η ίδια η ζωή όπως την βιώνω και την βιώνουμε όλοι πλέον δίνει πολλές αφορμές να γράψεις, να αποτυπώσεις με λέξεις την αγανάκτηση σου, να πεις τον πόνο σου βρε αδελφέ ή ακόμα και τη χαρά σου!(σπάνια αλλά συμβαίνει)
Αλλά όσο και να τα γράψω, όσο και να θυμώσω, όσο και να πω τον πόνο μου θα βρω λύση; Όχι ... Αλλά θα μου πεις εσύ και δίκιο θα έχεις θα τα βγάλω από μέσα μου και σίγουρα θα κάνω και άλλους να νιώσουν, ίσως, πως δεν είναι μόνοι σε κάποιες περιπτώσεις.

Παλιά πριν με γνωρίσετε σαν Γάτο, το να διαβάζω μπλογκς ήταν καθημερινή μου ασχολία, άλλες φορές γελούσα και άλλες φορές προβληματιζόμουν. Δεν σχολίαζα ποτέ απλά διάβαζα. Αυτό κάνω στην ουσία και τώρα διαβάζω γελάω ή προβληματίζομαι. Διαφωνώ ή συμφωνώ αλλά πιο σιωπηλά απ’οτι τον τελευταίο χρόνο. Πάντα έτσι έκανα προ ή μετά μπλογκ. Διαβάζω τα πάντα και είμαι εδώ άσχετα αν σχολιάζω ή όχι. Κάποιοι γίνατε «φίλοι» μου που ίσως δεν γνωρίσω και ποτέ αλλά είτε απ’τα γραφόμενα σας είτε επειδή είπαμε και πέντε κουβέντες παραπάνω μπήκατε στην καρδιά μου.

Αυτό το ταπεινό μπλογκ έκλεισε ένα χρόνο ζωής!
Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο η αγαπημένη μου Μελένια με παρότρυνε να ανοίξω το δικό μου μπλογκ γιατί έχω να πω πολλά, σίγουρα την έχω διαψεύσει γιατί έχω πει πολύυυ λίγα τελικά 32 αναρτήσεις έχω κάνει όλες και όλες!
Θέλω κυρίως μέσα απ’τα γραφόμενα μου να κάνω τους άλλους να γελάνε, να περνάνε καλά και να ξεχνάνε ότι τους απασχολεί! Έτσι είμαι και στη ζωή μου θέλω να βλέπω χαμόγελα γύρω μου και προσπαθώ αυτά τα χαμόγελα να τα δημιουργώ εγώ.

Δεν ξέρω αν αυτό τον χρόνο που πέρασε σας έκανα όλους όσους διαβάζεται αυτό το μπλογκ να γελάσατε ή να προβληματιστήκατε αλλά θα είμαι πολύ χαρούμενος αν υπάρχει έστω και ένα άτομο ανάμεσα σας που να το έκανα να ξεχαστεί έστω και λίγο ή ακόμα περισσότερο να χαμογέλασε με αυτά που διάβασε!

Σας ευχαριστώ όλους για την υποστήριξη σας όλο αυτό τον καιρό και για τα καλά σας λόγια! Σας ευχαριστώ που με καλοδεχτήκατε στη γειτονιά σας! Σας ευχαριστώ που μέσα απ’τα δικά σας γραφόμενα με κάνατε να ονειρευτώ και να ταξιδέψω αλλά και να σκεφτώ και να δω από μια τελείως διαφορετική οπτική απ’τη δική μου κάποια πράγματα!
Και αφού έβγαλα λόγο λες και πήρα Όσκαρ θα ευχαριστήσω και την Γατούλα μου που ήταν η αιτία σε όλα αυτά! Σ’ευχαριστώ μικρό μου!

Να περνάτε όσο καλύτερα μπορείτε, ξέρω είναι δύσκολο αλλά να ξέρετε δεν είστε οι μόνοι ή μόνοι αρκεί να κοιτάξετε γύρω σας και να μην ξεχνάτε η ευτυχία κρύβεται στα καθημερινά μικρά πράγματα!
Να χαμογελάτε όσο περισσότερο μπορείτε και ας είναι χάλια η μέρα σας με αυτό τον τρόπο είναι σαν να ξορκίζεις το κακό, κάτι ξέρω και σας το λέω!
Να είστε όλοι καλά!






30 σχόλια:

  1. Και οπως και τοτε στην πρωτη σου αναρτηση αλλα κκαι σε πολλες αλλες που ακλουθησαν ημουν και ειμαι η πρωτη που σε διαβαζει,που σε στηριζει,που χαμογελαει αλλα και συγκινειται,ακομα και αν οσα εχεις γραψει ειναι αστεια... Συγκινουμαι γιατι καθε φορα αποδεικνυεις ποσο δικιο ειχα που σε παροτρυνα..μπορει να μην εχεις γραψει απειρες αναρτησεις οπως σωστα ειπες,εχεις μιλησει ομως χιλιες φορες μεσα μου απο τις οσες εγραψες..και σιγουρα δεν το εχω νιωσει μονο εγω αυτο.. Στα λεω απο εδω οχι γιατι δεν στα εχω πει και αλλιως αλλα για να τα δεις και γραπτως και να τα εμπεδωσεις..
    Μην αλλαξεις ποτε... Χρονια πολλα γατε μου και παντα να βρισκεις διαθεση να γραφεις,γιατι τα γραπτα σου ειναι στην ουσια χαδια ψυχης.

    Υγ. Η φωτο ολα τα λεφτα!!!! Αχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 'Οπως και τοτε χαμογελω το ιδιο!Οπως και τοτε θα σου πω πως και μονο εσυ να διαβαζες οτι εγραφα και καταφερνα να σε κανω να γελας μου αρκει γιατι ο στοχος μου ηταν αυτος.
      Η φωτογραφια βρεθηκε μετα απο πολυ μεγαλη ερευνα(1 λεπτο)χαχαχαχα

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στο blog σου γάτε. Εύχομαι οι στιγμές σου να είναι γεμάτες οίστρο.
    Να περνάς πάντα όμορφα με την υπέροχη γάτα σου και να γνωρίζετε μόνο χαρά, ευτυχία, αγάπη και χαμόγελα στο διάβα της ζωής σας.
    Ένα όμορφο βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινα μου σευχαριστω πολυ για ολες τις ευχες μεσα και εξω απ'το μπλογκ!
      Να εισαι παντα χαμογελαστη και γεματη εμπνευση και να μας ταξιδευεις με τα γραπτα σου!
      Καλο βραδυ να εχεις!!

      Διαγραφή
  3. Ααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο χαρά μου!!!
    Να τα εκατοστήσεις!!!!!!
    Κι εγώ, μη νομίζεις, στις 11 τουτουνού τον έκλεισα τον χρόνο!
    Χρόνια μας πολλά και πάντα επιτυχίες!! Χαχα!!!
    Φιλιά γατομελοκάνελλα!!!! :))))) ♥

    "Να χαμογελάτε όσο περισσότερο μπορείτε και ας είναι χάλια η μέρα σας με αυτό τον τρόπο είναι σαν να ξορκίζεις το κακό, κάτι ξέρω και σας το λέω!".......ΓΙ' ΑΥΤΟ σε λατρεύω! :)) ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α τοτε να ευχηθω και εγω,αν και αργοπορημενα και ισως ανορθογραφα χαχα,να τα εκατοστησεις να συνεχιζεις να μας προβληματιζεις με τις σκεψεις σου!
      Χαιρομαι που μεσα απο αυτο τον κοσμο σε γνωρισα φιλη μου Πετρα!
      Να εχεις ενα ομορφο βραδυ ευχομαι!!

      Διαγραφή
  4. Ωωωω γατούληη χρόνια πολλά!
    Θα θέλαμε να γράφεις και λίγο πιο συχνά αλλά όπως τη βρίσκει κανείς.
    Να είσαι πάντα καλά,αγαπημένος και ευτυχισμένος με την Μελένια σου.

    Φιλιά και στους δυό :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ πολυ!Θα προσπαθησω να γραφω πιο συχνα,απλα τον τελευταιο καιρο ειχα περισσοτερες υποχρεωσεις απο πριν και αφησα το μπλογκ σε δευτερη μοιρα!Αλλα θα επανελθω(σαν απειλη γραφτηκε χαχα)
      Φιλια και απ'τους δυο μας!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ Χριστινα!!
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  6. κι όμως ,σ'αυτες τις 32 αναρτήσεις έχεις πει τόσα πολλά!!
    καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ Νασια μου για το γλυκο σου λογο!
      Να περνας καλα με την οικογενεια σου!

      Διαγραφή
  7. Ξέρω πως δεν σε διαβάζω καιρό μα ως γάτος έχεις σίγουρα οίστρο..
    Είμαι καινούρια,οπότε θα ευχηθώ στον καιρό που θα περάσει να διαβάσω όσα περισσότερα έχεις να μας πεις,και να μείνεις για πολύ ακόμη εδώ..
    Καλό σου ξημέρωμα γατούλι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες καταρχην
      !Σευχαριστω για τις ευχες και θα προσπαθησω οπως ειπα να γραφω πιο συχνα γιατι ειναι κατι που μαρεσει!
      Καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  8. Χρόνια πολλά,να τις χιλιάσεις τις αναρτήσεις. :) Μπορεί να είναι μόνο 32,αλλά σίγουρα έχεις καταφέρει να μας κάνεις να γελάσουμε,να συγκινηθούμε και να προβληματιστούμε. Και σίγουρα έχεις πολλά ακόμα να πεις,μην το παρατήσεις. Τέλος,μπορεί να μη γράφετε συχνά πλέον ούτε εσύ,ούτε η Μελένια,αλλά να ξέρετε ότι εγώ προσωπικά σας σκέφτομαι πάντα με αγάπη. Φιλιά πολλά και στους δυο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι Κατερινα μου που εισαι μια απο αυτους τους ανθρωπους που γνωρισα εδω μεσα και χαιρομαι επισης που καταφερα να σε κανω να νιωσεις αυτα τα συναισθηματα μεσα απο αυτα που εγραψα.
      Το ξερω δεν γραφουμε συχνα και ο λογος ειναι οτι εχουμε πολλες περισσοτερες υποχρεωσεις πια και οι δυο μας!Θα προσπαθησω να γραφω συχνοτερα και θα σπρωξω και τη Μελενια μου που θεωρω πως γραφει πολυ καλυτερα απο μενα και εχει πολλα παραπανω να πει!
      Με συγκινεις μαυτα που λες και σευχαριστω παρα πολυ για ολα!
      Να εισαι καλα κοπελα μου φιλια και απτους δυο μας!

      Διαγραφή
  9. Πρώτη φορά στο blogs σου και νομίζω θα.....κατσικοθώ για πολύ ακόμη!
    Καλώς σε βρήκα και θα τα λέμε πλέον συχνά,πυκνά(όποτε δηλαδή σου καπνίσει να ανεβάσεις ανάρτηση)
    Αυτό με την συχνότητα των αναρτήσεων ενός blog εγώ τα ακούω βερεσέ.
    Και μία φορά τον μήνα να κάνει ανάρτηση ενα blog εγώ το ακολουθώ όχι για την συχνότητα των αναρτήσεων του αλλά γιατί γουστάρω την γραφή του.
    Όταν δε η γραφή του έχει την σπιρτάδα και το χιούμορ που εγώ λατρεύω,ε τότε δεν ξεκολλάω.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθες λοιπον και ελευθερα κατσικοσου χαχα!
      Και εγω καπως ετσι επιλεγω τα μπλογκς που διαβαζω και παρακολουθω απτον τροπο γραφης και τι εχουν και αν εχουν να μου πουν κατι εμενα ανεξαρτητα αν ο αλλος γραφει καθε μερα ή καθε χρονο!
      Σευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια και πιστευω πως θα μου καπνισει συντομα να ανεβασω αναρτηση!
      Να εισαι καλα καλο απογευμα να εχεις!

      Διαγραφή
  10. χρονια πολλά σ ένα από τα πιο ειλικρινά μπλογκς , που είμαι φανατικός
    από τις ίδιες φάσεις περνάμε όλοι και εκεί έχω καταλήξει και γω
    γραφουμε ότι νιώθουμε, όταν το νιώθουμε χωρίς φλυαρίες και να γράφονται τα σχόλια αυτά που είναι ουσιώδη
    δεν έχει σημασία ο αριθμός έχει σημασία τι γραφει ο σχολιαστής
    το γραφω αυτό γιατί τις προαλες μια σαχλερ μπλογκερ , της οποιας το σχόλιο το σβησα φυσικά έγραψε
    ότι "α πηρες τη κάτω βόλτα και συ ε, 20 σχόλια μονο, "
    το οποιο το θεωρώ και χαζομάρα να το γράφεις το σβησα γιατί τελιωνει με μια βρησια.
    φυσικά δε το σβησα γιαυτο το λόγο, αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω φιλε μου!
      Οταν με επεισε η Μελενια μου να ανοιξω το μπλογκ της ειπα πως δεν με πειραζει αν θα με διαβαζει κανεις,οχι οτι δεν ειναι ωραιο να διαβαζουν αυτα που εχεις γραψει και να λαμβανεις και ομορφα σχολια.Μου εφτανε που εκανα την ιδια να γελαει με τις ιστοριες μου,ειχα μαθει απλα να της τις λεω και με παροτρυνε να τις γραψω ωστε να μεινουν καπου και να μην ξεχαστουν.Ο στοχος μου ηταν να κανω εστω και ενα ατομο να γελασει,να ξεχαστει και ισως να μην νιωθει πως ειναι μονος αλλα υπαρχουν κιαλλοι σαν αυτον.
      Δεν εχει σημασια ποσα σχολια θα λαβεις,για μενα,αρκει να εχουν ουσια και ας ειναι μονο ενα.
      Γραφουμε οποτε νιωθουμε οτι κατι εχουμε να πουμε ειτε στους αλλους ειτε σε εμας τους ιδιους μονο ετσι ειναι γραπτα.
      Μην δινεις σημασια σε απαιδευτους ανθρωπους φιλε μου και σαφως μη στεναχωριεσαι.
      Καλο απογευμα ευχομαι

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά γατούλη !!!!
    Εγώ σε διαβάζω και σ' αγαπώ γιατί είσαι αληθινός, ευαίσθητος... και γάτος
    Πολλά διάβασα σε σένα και με έκαναν να δω κι εγώ με άλλα μάτια μερικά ...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λογια!
      Η εκτιμηση και η αγαπη ειναι αμοιβαια!
      Φιλια πολλα

      Διαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλά στο blog σου!!! ..... σου έχω δωράκι!!!!
    http://vasiaakarepi.blogspot.gr/2013/12/blog-post.html?showComment=1386030485055

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ και για τις ευχες αλλα και για το δωρακι,ηδη το εχω αποδεχθει και θα γραψω την σχετικη αναρτηση!

      Διαγραφή
  13. χρόνια πολλά με υγεία

    και τα καλύτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Να τα εκατοστησεις και απο εδω φιλε μου και να παιρνεις μονο χαρες και αγαπη απο τη ζωη!!!
    Υστερα απο πολυ καιρο και αφου μου στελνουν πολλα βραβεια ειπα να κανω μια αναρτηση πριν τις γιορτες και να τα δωσω.Ο κληρος επεσε σ εσενα.Ελα λοιπον με τα καλά σου να το παραλαβεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα φιλε μου,το ιδιο ευχομαι και για σενα!
      Ηδη εχω περασει απτο σπιτικο σου και αποδεχθηκα.
      Σευχαριστω πολυ Φιλε Γιαννη να εισαι καλα!

      Διαγραφή
  15. καλημερα! καλως σε βρηκα!
    θα περιμενω πως και πως να διαβασω νεα αναρτηση απο σενα!
    αισθανομαι μια περιεργη χαρα που σε ανακαλυψα!
    θα χαρω να τα λεμε!
    χρονια σου πολλα εστω και καθυστερημενα!
    να εισαι καλα!

    να εχεις ενα ομορφο σαββατοκυριακο!
    α και εχεις ενα πολυ ομορφο μπλοκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπερα και καλως ηρθες!
      Νομιζω πως η επομενη αναρτηση δεν αργει γιατι εχω λαβει ηδη δυο βραβεια και πρεπει να γινουν οι σχετικες αναρτησεις.
      Σευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια.Καλο απογευμα ευχομαι!

      Διαγραφή