Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2013

Ένα Χριστουγεννιάτικο δώρο!

Να’μαι και πάλι εδώ με νέα ανάρτηση!
Η αφορμή ήταν το βραβείο που μου χάρισε η αγαπητή φίλη Βάσια http://vasiaakarepi.blogspot.gr/
Θέμα του βραβείου τα Χριστούγεννα. Μια γιορτή που μικροί και μεγάλοι περιμένουν πάντα με ανυπομονησία, κυρίως όμως μια γιορτή που είναι για τα παιδιά.

Οι αναμνήσεις όπως και τα συναισθήματα που έχω από παιδί γι’αυτήν την περίοδο είναι ανάμεικτα! Όσοι έχετε διαβάσει παλαιότερες αναρτήσεις μου ξέρετε και το λόγο. 
Τα δικά μου Χριστούγεννα στην ουσία ακόμα δεν έχουν έρθει, θα έρθουν όταν θα είμαι στο δικό μου σπίτι με την οικογένεια μου. Ευτυχισμένος σε ένα σπίτι που θα πλημμυρίζει από αγάπη. Όπως δηλαδή το έχω φανταστεί από παιδί. Οσονούπω δηλαδή!

Και τώρα ας πάμε στο λόγο της ανάρτησης αυτής.
Πρέπει να απαντήσω σε 5 ερωτήσεις και με τη σειρά μου να χαρίσω το βραβείο σε 6 μπλόγκερς.
Πάμε λοιπόν!!!

1)Η πιο όμορφη Χριστουγεννιάτικη ανάμνηση.

Όταν ήμουν 10 χρονών και πέρασα όλη την περίοδο των Χριστουγεννιάτικων διακοπών στη Γερμανία που έμενε η νονά μου! Εκτός ότι είχα μείνει με το στόμα ανοιχτό με τον στολισμό των σπιτιών, μαγαζιών και γενικά όλου του εορταστικού κλίματος έπαθα πλάκα κυρίως απ’τα δώρα που ήταν κάτω απ’το δέντρο και ήταν όλα για μένα για πρώτη φορά! Χιόνι δεν είδα τότε, γκαντεμόγατος από μικρός, αλλά τελικά ανακάλυψα μεγαλώνοντας ότι δεν μου πολυαρέσει! Νομίζω ότι αυτή η ανάμνηση είναι και η πιο όμορφη που έχω απ’την εποχή που ήμουν παιδί.

2)Αγαπημένο ξένο Χριστουγεννιάτικο τραγούδι.

Ο μικρός τυμπανιστής. Ήταν το πρώτο τραγούδι που έπαιξα με μουσικό όργανο και το λάτρεψα.


3)Αγαπημένο Ελληνικό Χριστουγεννιάτικο τραγούδι.

Ρούντολφ το ελαφάκι. Το τραγουδάω τέλεια, ειδικά απ’την στιγμή που γνώρισα τη Μελένια μου και μου έμαθε όλους τους στίχους!


4))Τι δώρο θα ήθελα φέτος τα Χριστούγεννα.

Ευτυχία και υγεία τίποτα άλλο. Την αγάπη τη βρήκα!


5)Τι θα ευχόμουν για το 2014.

Υγεία για όλο τον κόσμο και γαλήνη στις ψυχές μας!

Τώρα πρέπει να το δώσω σε 6 μπλόγκερς αλλά επειδή πάνω κάτω πιστεύω το έχετε παραλάβει όλοι, όσοι ξέρω δηλαδή, το δίνω απλόχερα σε όσους δεν τους το χάρισαν έτσι γιατί είμαι και ανοιχτοχέρης γάτος!

Αν δεν τα ξαναπούμε εύχομαι σε όλους και όλες καλά Χριστούγεννα και το νέο έτος να φέρει στον καθένα ότι δεν έφεραν τα προηγούμενα. Όνειρα και επιθυμίες να γίνουν πραγματικότητα.
Να χαμογελάτε όσο μπορείτε και να χαίρεστε την κάθε στιγμή γιατί η ευτυχία κρύβετε στα μικρά καθημερινά πράγματα! Έτσι μόνο ξορκίζεται το κακό το έχουμε ξαναπεί αυτό!!



29 σχόλια:

  1. Η ευτυχια υπαρχει και σε περιμενει μπολικη! Για την υγεια δυστυχως κανονιζουν αλλοι οποτε ευχομαι να την εχεις παντα γιατι αλλιως δεν θα την εχω ουτε εγω..

    Αποψε θα μου τραγουδησεις το ρουντολφ να δουμε τι θυμασαι!! :p σμουτς στα γατοχειλακια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ευτυχια μου θα ολοκληρωθει οταν θα γεμισει το σπιτι μας!Ξερεις εσυ με τι!!Σμουτς και αποψε θα δωσω ρεσιταλ χαχα

      Διαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα να ευχηθώ με όλα όσα επιθυμείτε εσύ και η Μελένια.
    Υγεία, χαμόγελο, αγάπη και λιγότερη βροχή στο νησί ;)

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ κοπελα μου!Οτι επιθυμεις και συ να γινει πραγματικοτητα για σενα και για τους ανθρωπους σου!Φιλια και απτους δυο μας

      Διαγραφή
  3. τελεια αναρτηση! βασικα τελεια τα λογια σου και κυριως οσα ανεφερες για την αγαη!
    καλες γιορτες να εχετε! να ερασετε ομορφα και να ειστε καλα!
    καλο βραδυ και στους 2 σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγαπη ειναι το παν!!
      Σευχαριστω πολυ να εχεις και συ καλες γιορτες με τους ανθρωπους που αγαπας!
      Καλο βραδυ ευχομαι.

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα γάτε,
    συγχαρητήρια για το χριστουγεννιάτικο βραβείο σου. Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου.
    Να σου κάνω μια επαγγελματική πρόταση; Πες στην honey cat να σου μάθει τα κάλαντα, ο Ρούντολφ δεν χρησιμεύει, να σας βγάλω να τα πείτε φορώντας χριστουγεννιάτικα καπέλα (εγώ θα σας μανατζάρω) και ότι βγάλετε διά του τρία :P
    Εγώ για τα φετινά Χριστούγεννα θα σου ευχηθώ αυτό που επιθυμείς πιο πολύ να γίνει, να περάσεις υπέροχες στιγμές με την honey cat και υγεία, ευτυχία και ηρεμία για εσένα και όλους τους αγαπημένους σου ανθρώπους!
    Να έχεις μια όμορφη ημέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι ασχημη η ιδεα σου,βεβαια καπως μας ριχνεις οικονομικα γιατι εμεις θα γινουμε ρομπες αλλα και παλι δεν ειναι ασχημη ιδεα αρκει να βαλεις εσυ τις στολες.
      Σευχαριστω πολυ Μαρινα μου για τις ευχες σου.Αγαπη και υγεια για ολους μας!
      Να περασεις τα πιο ομορφα Χριστουγεννα φετος με ανθρωπους που αγαπας!

      Διαγραφή
  5. γάταρε να περάσεις υπέροχα , να είσαι ευτυχισμένος με το μωρό σου ,υγεια αγαπη γέλια και πόλους οίστρους σε όλα τα επίπεδα και … μη λείψεις πολύ έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλε μου σευχαριστω πολυ!Να περασεις και συ οπως επιθυμεις!!
      Υγεια και ευτυχια πανω απ'ολα!
      Οχι δεν θα λειψω πολυ το υποσχομαι!

      Διαγραφή
  6. Ε, ναι ρε άνθρωπε, πήγες Γερμανία και δεν είχε χιόνι;;; Αν κι εγώ, που δεν μου αρέσει πολύ το χιόνι (στην Ελλάδα) στη Γερμανία το λάτρεψα, γιατί οι άνθρωποι είναι τόσο οργανωμένοι, που το απολαμβάνεις το χιόνι και δεν σου γίνεται νταλκάς! Ας ελπίσουμε ότι θα τα πούμε και πάλι ως τις γιορτές! Ως τότε φιλιά γατομελοκάνελλα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χιονισε για πρωτη φορα τετοια εποχη τονισε η νονα,σαν να μου ελεγε εισαι γκαντεμης δεν εξηγηται χαχα
      Θα τα πουμε σιγουρα μεχρι τις γιορτες!Τα φιλια μας

      Διαγραφή
  7. σε φαντάζομαι να ανοίγεις τα δώρα,μικρό παιδάκι !
    άντε να φτιάξετε αυτό το ΜελοΓατόσπιτο να μαζευτούν πια τα μέλια σας ,γεμισαν οι υπολογιστές μας!να τραγουδάτε ολημερίς με τα ΜελοΓατάκια σας το Ρουντολφ!χαχαχαχα
    Καλά Χριστούγεννα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε Νασια ειχα παθει την πλακα της ζωης μου γυρισα πισω με μια εξτρα βαλιτσα γεματη playmobil
      εκει που δεν ειχα παρα μονο κανα δυο γεμισε το δωματιο.
      Αντε να το φτιαξουμε να γεμισει ο τοπος γατια και απο τα μελια τα δικα μας θα σας ζαλισω με τα νιαουρισματα των γατιων χαχα
      Καλα Χριστουγεννα να εχεις με την ομορφη οικογενεια σου!!

      Διαγραφή
  8. Εύχομαι κάθε φορά που έρχονται για σένα τα Χριστούγεννα να είναι όλο και καλύτερα... ιδανικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα παρα πολυ Φλωρα μου,να σαι καλα!
      Να εχεις καλες γιορτες και συ με τους ανθρωπους σου!

      Διαγραφή
  9. Ευχομαι απο εδω και περα να ζησεις τα πιο ΜΑΓΙΚΑ Χριστουγεννα καθε μα καθε χρονο :)

    Μαρουλοφιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ!
      Να εισαι καλα υγεια και ηρεμια στη ζωη σου ευχομαι και οτι επιθυμει η καρδια σου ο νεος χρονος να στο φερει!
      Καλο απογευμα να εχεις!Φιλια

      Διαγραφή
  10. Εύχομαι τα φετινά Χριστούγεννα να σου χαρίσουν όσα σου στέρησαν τα προηγούμενα!
    Και γενικά όσο πιο σύντομα γίνεται να έχεις τα Χριστούγεννα που ήθελες από παιδί..
    Μου άρεσε που είπες πως την αγάπη την βρήκες,με συγκίνησε,
    θυμάμαι την Μελένια σου από το παλιό μου μπλογκ και οφείλω να σου πω την είχα λατρέψει γιατί μου είχε φερθεί με απίστευτη γλύκα και καλοσύνη.Πιθανότατα δεν θα με θυμάται,αλλά εγώ δεν το ξεχνώ!
    υγεία πάνω από όλα,καλές γιορτές εύχομαι από καρδιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω παρα πολυ για τις ευχες σου,να σαι καλα!
      Την αγαπη την γνωρισα και την ζω καθε μερα μεσα απο αυτη τη γυναικα!Παντα ηθελα να ζησω το μεγαλο ερωτα,παντα πιστευα πως θα βρω αυτη τη μεγαλη αγαπη.Πιστευω πως ο καθενας μας εχει το αλλο του μισο αρκει να ανοιξει τα ματια του να το δει,να ειναι ετοιμος και να μην συμβιβαζεται με ημιμετρα.Οι λαθος ανθρωποι-καταστασεις ειναι αναγκαιοι ετσι ωστε να βρουμε τους σωστους!
      Η Μελενια μου ειναι ενα αξιολατρευτω πλασμα και τυχερος εγω αλλα και οι ανθρωποι που την εχουν διπλα τους!
      Σευχαριστω παρα πολυ για τα καλα σου λογια και σου ευχομαι να εχεις ομορφες γιορτινες μερες με ανθρωπους που αγαπας πραγματικα!Υγεια και ευτυχια και αγαπη,για οσους δεν την εχουν βρει,ευχομαι σε σενα και σε ολους!

      Διαγραφή
  11. (✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫ Mετά απο πολύ καιρό είπα να μπω στο σπιτικο μου για να σας ευχηθω!!Γιορτες ερχονται και περνω απο το σπιτικό σου να ευχηθω ΚΑΛΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ γεμάτα υγεία-αγάπη - ευτυχια.Οι Αγιες μέρες ας απαλύνουν τον πόνο σε οσους υποφέρουν και ας δώσουν σε όλους μας οτι πιο ανθρώπινο υπάρχει για να νιώσουμε όμορφα!!(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫(✿ ♥‿♥) ♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ φιλε μου Γιαννη για ολα!Να εχεις ομορφες γιορτεςκοντα στην οικογενεια σου και σε ανθρωπους αγαπημενους!Υγεια πανω απ'ολα και χαρα σε ολους!!
      Καλα Χριστουγεννα φιλε μου να εχεις!

      Διαγραφή
  13. Καλή χρονιά με υγεία, χαρά, δύναμη, αισιοδοξία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονια φιλε μου!Να εισαι καλα και ο νεος χρονος να σου φερει οσα θελει η καρδια σου!!

      Διαγραφή
  14. Γατούλι ...έλειψα και μου έλειψες!
    ΧΑΊΡΟΜΑΙ για την αγάπη σου και σου εύχομαι να ζήσεις αυτό που έχεις στην καρδούλα σου!!!
    Φιλιά και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σευχαριστω πολυ καλη μου γιαγια!
      Και μενα μου εχεις λειψει και μολις ειδα,αν δεν κανω λαθος,ενα γραπτο σου που θα διαβασω εντος ολιγου!
      Καλη χρονια,καλη χρονια γεματη με χαρες!Φιλια

      Διαγραφή
  15. Εύχομαι να είστε και οι δύο χαρούμενοι και υγιείς....
    Γιατί γύρισα και μου λείπέτε!!

    τα φιλιά μου και στους δύο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοξα το Θεο ειμαστε και οι δυο πολυ καλα!Εχουμε χαθει ομως και αυτο γιατι τα τρεξιματα με τις δουλειες μας!
      Ισως λεω ισως να γραψω εγω κατι,τωρα δεν δινω και ορκο χαχα!
      Τα φιλια μας και απ'τους δυο μας!

      Διαγραφή