Σάββατο, 12 Απριλίου 2014

Ένας κύκλος που δεν κλείνει!

Αυτό το μπλογκ δημιουργήθηκε με ένα σκοπό να χαμογελάει με τα καμώματα και τις ιστορίες μου ο άνθρωπος μου!
Άλλες φορές τα κατάφερα άλλες όχι. Άνοιγα την καρδιά μου μέσα από εδώ σ’αυτήν και συνεχίζονταν κατ’ιδιαν. Πλέον είναι μόνο κατ’ιδιαν και εύχομαι να συνεχιστεί για πάντα!
Έχω καιρό να γράψω κάτι, όχι πως δεν έχουν συμβεί ένα σωρό γεγονότα καλά και άσχημα απλά δεν είχα τη διάθεση να τα εξιστορήσω ή δεν είχα το χρόνο και τα μοιραζόμουν μόνο με τον άνθρωπο μου.
Δεν το κλείνω όχι θα ήταν σαν να έκλεινα τα συναισθήματα μου, σαν να τα έσβηνα και αυτά δεν σβήνουν. Σαν να σβήνω τις σκέψεις μου και τις αναμνήσεις μου και αυτό δεν γίνεται.

Μέσα απ’εδω «γνώρισα» κάποιους αξιόλογους ανθρώπους που συνεχίζω να εκτιμώ και να διαβάζω χωρίς πλέον να σχολιάζω. Όπως έκανα δηλαδή και πριν τη δημιουργία του δικού μου μπλογκ.
Θα επανέλθω σίγουρα και ήδη ξέρω πότε, ίσως βέβαια και νωρίτερα απ’οτι πιστεύω.Aυτός ο κύκλος δεν έκλεισε, τουλάχιστον όχι ακόμη!

Εύχομαι σε όλους να περάσετε όσο καλύτερα μπορείτε τις γιορτές να φάτε πολύ και να πιείτε και ένα ποτηράκι παραπάνω αρκεί να μην οδηγήσετε μετά!
Σας ευχαριστώ μέσα απ’την καρδιά μου που με αγκαλιάσατε μέσα απ’τα γραπτά μου και ειδικά εσένα αγάπη μου που με παρότρυνες σε όλο αυτό αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα που έκανες και κάνεις για μένα!
Σας αφήνω με ένα τραγούδι που αν και νησιώτης με έκανε να ανατριχιάσω από συγκίνηση!
Καλό Πάσχα σε όλους!!







29 σχόλια:

  1. Αχ, πόσο μου λείπετε... :( Αλλά είστε και περνάτε καλά κι αυτό έχει σημασία! Καλό Πάσχα και πολλά γατομελοκάνελλα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιλια μας Πετρα μου να σαι καλα καλο Πασχα ευχομαι!

      Διαγραφή
  2. Καλό Πάσχα φίλε!Καλή συνέχεια σε οτι και να κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο Πασχα φιλε μου και σε σενα ευχομαι τα καλυτερα!

      Διαγραφή
  3. Μου λείπετε και εσύ και η Μελένια και θέλω να ξέρετε ότι σας σκέφτομαι πάντοτε με αγάπη και αυτή την αγάπη σας στέλνω. Καλό Πάσχα και φιλάκια και στους δύο. ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο Πασχα Κατερινα μου να σαι καλα και να περασεις ομορφα αυτες τις μερες,οπως εσυ θες!Φιλια και απ'τους δυο μας!

      Διαγραφή
  4. Έχει παρατηρηθεί μια γενικότερη αποχή από τους παλιούς καλούς bloggers.
    Ας είναι.
    Θα σας περιμένουμε. Να περνάτε καλά.

    Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το οτι θα επανελθουμε καποια στιγμη ειναι γεγονος και να το κλεισω ουε λογος!
      Καλη Ανασταση και καλο Πασχα ευχομαι,να περασεις ομορφα!Τα φιλια μας!

      Διαγραφή
  5. H Coula Cou έχει δίκιο.

    Όπως και να έχει, εις το επανιδείν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εις το επανιδειν φιλε μου!Καλο Πασχα ευχομαι!

      Διαγραφή
  6. Να περνάτε πάντα όμορφα!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!
    Φιλιά και στους δυο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σενα ευχομαι τα καλυτερα!Να περασεις οπως εσυ θες τις γιορτες!Καλη Ανασταση και καλο Πασχα!Τα φιλια μας!

      Διαγραφή
  7. θα συμφωνησω με τη κουλιτα
    μας λειπεις ρε φιλε αλλα ξερω οτι περνας καλα
    εδω θα μαστε
    καπου εδω γυρω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα επιστρεψω φιλε μου και εμενα μου λειπετε!Ευχομαι τα καλυτερα να περασεις ομορφα.Καλη Ανασταση και καλο Πασχα!

      Διαγραφή
  8. Να περνατε ομορφα με υγεια!!!Τώρα που γυρίζω εγω εσυ φευγεις;;
    Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι φιλε μου με υγεια πανω απ'ολα!Καλη Ανασταση και καλο Πασχα.Να περασεις οσο πιο ομορφα μπορεις με προσωπα αγαπημενα!

      Διαγραφή
  9. πράγματι πολύ ωραίο τραγούδι..και να συνεχίσεις να γράφεις, γιατί έχεις ταλέντο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρονια πολλα!Σευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια!

      Διαγραφή
  10. Διάλε τσ' απολυμάρες ντονε, ίντα πάθατε ωρέ κουζουλοί, μύα σας έφτυξε ουλουνούς, εδά τσαι 5 μήνες???

    .........

    Ίντα να πω, μαθές, ότι αναστήθηκε ο Χριστός, πιστεύω το κατέτε, οπότενες τα φιλιά μου και στσι 2 σας τσαι δε παθένετε πράμα να μπέψετε τσαι κανά σχόλιο, ε? έτσα, ζα το καλό! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα μωρε τι γραφεις;
      Δεν ξερω αν το καταλαβες αλλα απεχω ολιγον τι απτη μπλογκοσφαιρα(ισως καλυτερα) γιατι οπως ειπα ο σκοπος της δημιουργιας αυτου του μπλογκ ηταν ενας.Θα επανελθω ισως καποια στιγμη.
      Προς το παρον κανω αυτο που εκανα παντα διαβαζω επιλεκτικα(δεν χρειαζεται να σου πω οτι εισαι ενας μεσα σαυτους οταν αποφασιζεις να γραψεις βεβαια χαχα) και δεν ασχολουμαι παραπανω παρα μονο αν κατι μου κεντρισει το ενδιαφερον και αυτο σιγουρα δεν ειναι το κουτσομπολιο!
      Τα φιλια μας το λοιπον και απτους δυο

      Διαγραφή
    2. καλά, την μετάφραση βάλτην στον γούγλη χαχαχαχα

      έχω καταλάβει πολύ καλά για ποιο λόγο υπήρχε αυτό το μπλογκ αλλά πέρα από τα προφανή, έγραφες κι άλλα, πολύ πολύ ενδιαφέροντα :)

      χαίρομαι και με τιμάει ιδιαίτερα που με διαβάζεις (όταν αποφασίζω να γράψω χαχαχα κι αν καταλαβαίνετε αυτά που γράφω ώρες και φορές :) )

      Από εμπειρία σου λέω ότι όλοι μας επιστρέφουμε κάποια στιγμή...τα μπλογκ σας παραμένουν λοιπόν στο μπλογκρολ μου και θα χαρώ κάποια στιγμή, ΟΠΟΤΕ το κρίνετε και θέλετε, να επιστρέψετε με κόμμεντ ή ακόμα καλύτερα με τοστ (διπλό τυρί, ζαμπόν, μπέικον, μαγιονέζα) Φιλάκια του μποθ οφ γιου :)

      Διαγραφή
  11. ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια εστι και φετος περναω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη χρονια φιλε Γιαννη!Ο νεος χρονος να φερει οτι επιθυμεις!!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Καλη χρονια και οτι επιθυμεις να σου φερει ο νεος χρονος!

      Διαγραφή
  13. Ao passar pela net encontrei seu blog, demorei algum tempo a ver o conteúdo, gostei e é um daqueles
    blogs que gostamos de visitar.
    Eu ficaria alegre se me desse a honra da sua visita e se poder ler um pouco do que escrevi.
    Tenha muita paz e saúde.
    Sou António Batalha.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    ΑπάντησηΔιαγραφή