Τετάρτη, 28 Οκτωβρίου 2015

Xορός με εσένα

Θέλω να ονειρεύομαι και να ονειρεύεσαι ..
Θέλω να είμαι ευτυχισμένος ..
Θέλω να είσαι ευτυχισμένη ..
Θέλω να μην το βάζεις κάτω ..
Θέλω να μην στέκομαι εμπόδιο ..
Θέλω να μην δημιουργώ προβλήματα ..
Θέλω να με σκέφτεσαι ..
Θέλω να  με βλέπεις όπως εγώ ..
Θέλω να μαι ο άνθρωπος σου ..
Θέλω να με εμπιστεύεσαι ..
Θέλω να νιώθεις άνετα ..
Θέλω να νιώθεις ελευθερία ..
Θέλω να γελάς ..
Θέλω να μην είμαι παραπονιάρης ..
Θέλω να μη με παρεξηγείς ..
Θέλω να μην νευριάζεις ..
Θέλω να μαι φίλος σου ..
Θέλω να είμαι δίπλα σου ..
Θέλω να μ’αγαπάς ..
Θέλω να σ’αγαπώ ..
Θέλω εσένα ..

Θέλω για εσένα, με εσένα, για εμένα, με εμένα, για μας !


Πρέπει να είμαι δυνατός ..
Πρέπει να είμαι αντικειμενικός ..
Πρέπει να μάθω να μην παρεξηγούμε ..
Πρέπει να μην νευριάζω ..
Πρέπει να μάθω να μην στεναχωριέμαι εύκολα ..
Πρέπει να χαμογελώ ..
Πρέπει να μην δημιουργώ προβλήματα ..
Πρέπει να μη στέκομαι εμπόδιο ..
Πρέπει να μην το βάζω κάτω ..
Πρέπει να προσπαθώ πιο πολύ ..
Πρέπει να σκέφτομαι θετικά ..
Πρέπει να μην γίνομαι κακός γιατί δεν θέλω ..
Πρέπει να μην είμαι αναβλητικός ..
Πρέπει να είμαι πιο αποφασιστικός ..
Πρέπει να μάθω να μην αναλύω τα πάντα ..
Πρέπει να μάθω να ζω ..
Πρέπει να σιωπώ ..

Πρέπει για εμένα, για εσένα, για μας !

Χορός τα θέλω και τα πρέπει στο μυαλό. Μπερδεμένα λόγια, σκέψεις τόσες και άλλες τόσες που δεν ειπώθηκαν ποτέ, μπερδεμένα συναισθήματα. Λόγια που έμειναν λόγια, σκέψεις που έμειναν σκέψεις, συναισθήματα που παλεύουν μεταξύ τους !
Τα θέλω γίνονται πρέπει και τα πρέπει θέλω, σε ένα χορό που πρωταγωνιστής είσαι εσύ και μόνο εσύ,  κοιτάς από μακριά χωρίς να αγγίζεις γιατί δεν θέλεις τίποτα να χαθεί, κρύβεσαι στις σκιές και γίνεσαι ένα μ’αυτές, σαν αερικό με μια άρπα που ορίζει το σκοπό αυτού του χορού.
Και όταν η άρπα σιωπά και πέφτει η αυλαία, τα θέλω και τα πρέπει δίνουν τη σκυτάλη σε ένα νέο έργο πιο σημαντικό, με κυρίαρχο πρωταγωνιστή την αγάπη ... Η πλοκή μια και παντοτινή, αγάπη άνευ όρων χωρίς πρέπει και θέλω !
Ο χορός τελειώνει και επικρατεί ηρεμία πια για εμένα, για εσένα, για εμάς καρδιά μου!



13 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφα έπαιξες με τα πρέπει και τα θέλω βρε Μάρκο! Εσωτερική πάλη βέβαια όλα αυτά, γιατί καμιά φορά για να κάνουμε τα πρέπει, θέλω, πρέπει να τα επιβάλουμε στον εαυτό και την ζωή μας, αλλά αφού όταν ο χορός τελειώνει επικρατεί ηρεμία για εσένα, για εκείνη, για σας, όλα καλά!!!!
    Πολύ χάρηκα που ξαναείδα κείμενο σου μετά από τόσο καιρό.
    Να έχεις μια υπέροχη ημέρα με την κοριτσάρα σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλη συναισθημάτων που είναι ίδια και στις δυο περιπτώσεις,τα θέλω και τα πρέπει έχουν τον ιδιο σκοπό τον ίδιο αρχικό στόχο!
      Σευχαριστω Μαρινα μου

      Διαγραφή
  2. Τι να πω τωρα και τι να πρωτοσχολιασω..Καταρχην συγνωμη καρδια μου που αργησα να σε επισκεφτω, τους λογους τους ξερεις. Βεβαια...ηδη γνωριζα τι εχεις γραψει πριν καν το ανεβασεις, οπως παντα. Ακομα μια φορα θα πω πως απολαμβανω τον τροπο που γραφεις!! Ο τροπος που εκφραζεσαι ειναι μοναδικος και εγω τυχερη που μπορω να τον....αναλυω :).. τωρα για τον χορο που περιγραφεις, σημασια εχει το αποτελεσμα. Παντα το αποτελεσμα δινει την ουσια, την τελευταια πινελια. Και στον δικο σου χορο την πινελια την δινει η αγαπη. Δεν μπορω παρα μονο να ευχηθω να υπερτερει παντα η αγαπη στην ζωη σου!! Σε φιλω απο εδω σμουυτςςς

    Υγ. Να συνεχισεις να γραφεις, οπως παλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πινελια στη ζωη μου την δινεις εσυ,ειναι η ιδια με το αποτελεσμα αυτου του χορού! Ο χορος δεν θα υπηρχε αν δεν ησουν εσυ και χαιρομαι που υπαρχεις!
      Σευχαριστω αγαπη μου

      υγ.δεν χρειαζονταν καν να μου εξηγησεις γιατι "αργησες" ετσι και αλλιως ηδη ειχες σχολιασει με αλλο τροπο!

      Διαγραφή
  3. Κι ο χορός και η ηρεμία την αγάπη δείχνουν!!
    Να είστε πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλη με προοπτική!Κοινο στοχο.
      Να εισαι καλα Μαρια .Σε ευχαριστω πολυ!

      Διαγραφή
  4. Όταν υπάρχει αληθινή αγάπη βρίσκεται πάντα η ισορροπία και με έναν μαγικό τρόπο γαληνεύουν όλα στην ψυχή...εγώ έτσι το εσθάνομαι πάντως!
    καλώς σε βρίσκω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνησω μαζι σου.
      Καλως ηρθες και σε ευχαριστω για το σχολιο!Καλο βραδυ

      Διαγραφή
  5. Φοβερη η αναρτηση σου!!!Μαγικη.
    Εγω περασα φιλε μου να σου ευχηθω καλες γιορτες με υγεια και πολυ αγαπη!!!
    ˛.°★。˛ΟΜΟΡΦΑ 🎄˛ ΜΑΓΙΚΑ 🎄˛ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ°.★* *
    ˛°_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。**
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ~`˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*../______/~\*.
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλές γιορτές και Χρόνια Πολλά με κάθε ευλογία και χαρά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρέπει... ένα μόνο "πρέπει", φίλε μου γάτε: Να είσαι ο εαυτός σου, να είναι ο εαυτός της. Κι αν αυτοί οι δύο εαυτοί είναι συμβατοί, ακόμη καλύτερα. Αν πάλι δεν είναι, τότε συμβιβασμοί δεν χωρούν· ούτε "πρέπει"...
    Καλή χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή